ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک از گرایش‌های رشته مدیریت بازرگانی در مقاطع تحصیلات تکمیلی است. این رشته در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برای تعیین نقاط قوت و ضعف، ریسک‌های مثبت و منفی به کار می‌رود. مدیریت استراتژیک به مجموعه‌ها این امکان را می‌دهد که نقاط قوت خود را شناسایی کنند و با کمترین هزینه روی آن سرمایه‌گذاری کنند. همچنین با شناسایی نقاط ضعف از ضرر رسیدن به سازمان جلوگیری می‌کنند. بنابراین با بررسی شرایط محیطی و عوامل تاثیرگذار بر یک مجموعه، ایجاد یک استراتژی مناسب با آن را ایجاد می‌کنند و سپس آن را به اجرا در می‌آورند. همچنین نحوه تأثیر گذاری استراتژی برنامه‌ریزی شده باید مورد ارزیابی و کنترل قرار گیرد.

انجام پایان نامه رشته مدیریت استراتژیک

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

از آنجایی که پایان‌نامه مهم‌ترین مرحله کارشناسی ارشد و دکترا است، بنابراین استفاده از مشاوره می‌تواند در انجام هرچه بهتر آن کمک کند. به همین دلیل است که در دانشگاه از تجارب گرانبهای اساتید متخصص در هر رشته به عنوان استاد راهنما و مشاور استفاده می‌کنیم.  اساتید دانشگاه در دوران تدریس خود دانشجوهای زیادی را پرورش داده‌اند و دارای تخصص ، تسلط و تجربه بالا در موضوع شما هستند.

چگونه هزینه انجام پایان نامه را کم کنیم؟

چرا مشاوره پایان نامه مدیریت استراتژیک تهران آموز را انتخاب کنیم؟

در قسمت قبل گفته شد که بهترین مشاوران استاتید دانشگاه هستند، اما مهم‌تررین مسئله دانشگاه در دسترس نبودن و پر مشغله بودن آن‌هاست. در نتیجه می‌توان از تجربه و علم سایر متخصصان از سایر موسسات مشاوره نیز استفاده کرد. موسسه تهران‌آموز یکی از این موسسات است که به دلایل زیر می‌تواند به خوبی شما را در این امر راهنمایی کنند.

محققان و پژوهشگران با تجربه

محققان و مشاورین موسسه تهران آموز دارای تجربه عالی در انجام پایان نامه ارشد و دکتری مدیریت استراتژیک هستند. این محققان علاوه بر اینکه در رشته مدیریت استراتژیک تخصص دارند دارای دید عمومی و کلی نیز بر انجام پایان نامه هستند. انجام پایان‌نامه خود یک علم است و برای انجام آن باید از کسانی که دارای این علم هستند مشاوره و راهنمایی دریافت کرد. محققان تهران آموز با برخورداری از علم نگارش پایان‌نامه می‌توانند بهترین مشاوره را در انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک در اختیارتان قرار دهند.

سرعت عمل و دقت

انجام پایان نامه کاری وقت‌گیر و پر هزینه است و نیاز به زمان‌بندی دقیق دارد. متخصصان موسسه تهران آموز به خوبی به این موضوع واقف هستند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود از حرکت در مسیر اشتباه و بررسی موضوعاتی که جایگاهی در پایان‌نامه ندارند جلوگیری شود. در نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه خواهید رسید.

آینده تحصیلی و شغلی

امروزه مدیریت استراتژیک جایگاه ویژه‌ای در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پیدا کرده است.  یک پایان‌نامه خوب می‌تواند منجر به کسب تجربه‌های خوبی شود که در آینده شغلی شما تأثیر مستقیم دارد. علاوه بر موقعیت‌های شغلی، یک پایان نامه خوب در نهایت به عنوان مقاله در مجلات معتبر دنیا چاپ می‌شود که یک رزومه بسیار خوب برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر دنیا است.

روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا مدیریت استراتژیک

هر پایان‌نامه روالی دارد که پایان نامه مدیریت استراتژیک نیز از آن مستنثنی نیست. در ادامه به روند انجام پایان نامه اشاره شده است.

انتخاب موضوع

انتخاب موضوع اولین و مهم‌ترین مرحله انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک است. موضوع تحقیق پایه و بنیان یک پایان‌نامه را به وجود می‌آورد. موضوع انتخابی باید به اندازه کافی نوآوری و جذابیت داشته باشد. هنگام انتخاب موضوع پایان نامه باید به عواملی از جمله علاقه‌مندی، صرفه جویی در وقت و هزینه، در دسترس بودن منابع و امکانات، قالیت چاپ مقاله و غیره دقت کرد.

ده نکته ضروری برای انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

نوشتن پروپوزال مدیریت استراتژیک

نوشتن پروپوزال بسیار مهم و در عین حال یکی از سخت‌ترین قسمت‌های انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک است. پروپوزال خلاصه‌ایست از آنچه قرار است انجام دهید. هنگام نوشتن پروپوزال تحقیقات خود را تنها به روی موضوع انتخابی متمرکز کنید و از پراکنده گویی بپرهیزید. اغلب اوقات دانشجویان موضوع دقیق و متمرکزی در ذهن خود دارند ولی نمی‌توانند آن را به خوبی بیان کنند. اینجاست که استفاده از یک مشاور باتجربه می‌تواند شما را در این مهم یاری رساند.

فصل‌بندی پایان نامه

اغلب پایان‌نامه‌ها از یک فصل‌بندی یکسانی برخوردارند، اما برای اطمینان از نحوه نگارش پایان‌نامه و فصل‌های آن به شیوه‌نامه‌هایی موجود در سایت دانشگاه خود مراجعه کنید.

مقدمه

یک مقدمه قوی در روند انجام پایان نامه مدیریت استراتژیک می‌تواند باعث جذب خوانند شود و این دید کلی را به خواننده دهد که شما در مورد چه چیزی می‌خواهید صحبت کنید و اهمیت آن چیست.

پیشینه تحقیق

در اینجا تحقیقات انجام شده در زمینه مورد نظر آورده می‌شود. با مطالعه سایر پژوهش‌ها متوجه می‌شوید که در زیمنه تحقیقاتی شما چه کارهایی قبلا انجام شده است و محققان به چه نتایجی دست یافته‌اند. با استفاده از بیشینه تحقیق می‌توانید تا حدودی روش تحقیق خود را بیابید.

روش تحقیق

روش تحقیق در فصل سوم پایان‌نامه آورده می‌شود. در اینجا باید تمام روش‌های تحقیقاتی و آزمایشات انجام شده با ذکر جزئیات دقیق و همچنین داده‌های به دست آمده آورده شود.

نتایج

در این فصل به تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده با استفاده از شکل، جدول، نمودار و غیره پرداخته می‌شود. مهم‌ترین بخشی است که مورد توجه اساتید دانشگاه و سایر پژوهشگران قرار می‌گیرد. بنابراین روش آماری با دقت بالا انتخاب کنید تا در ارائه نتایج خود دچار اشتباه نشوید. جرا که اشتباه در این فصل از پایان‌نامه می‌تواند منجر به رد آن شود.

بحث و پیشنهادها

آخرین فصل هر پایان‌نامه از جمله در انجام پایان نامه ارشد و دکتری مدیریت استراتژیک بحث و پیشنهادات است. به طور کلی در اینجا خلاصه‌ای از نتایج به دست آمده را می‌نویسید و در انتها پیشنهاداتی برای پژوهش‌های آینده ارائه می‌دهید تا راهنمای سایر محقیقن باشد.

بیشتر بخوانید:

پروف ریدینگ یا Proofreading چیست؟ راهنمای کامل

 

جلسه دفاع از پایان نامه

دفاع پایان‌نامه روزی است که شما نتیجه ماه‌ها تلاش خود را می‌بینید. با آماده کردن خلاصه‌ای از آنچه که انجام داده‌اید به صورت یک پاورپوینت مدون و منظم می‌توانید همه تحقیقات و نتایج به دست آماده را ارئه دهید. به یاد داشته باشید که شما همه سعی خود را برای بهترین بودن کرده‌اید، پس با اعتماد به نفس آنچه را که به دست آورده‌اید ارائه دهید تا جای سوالی برای حاضرین جلسه باقی نماند.

بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان­ نامه

اسکرول به بالا