ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

انجام پایان نامه روان شناسی
مشاوره انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی

انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دکتری روان‌شناسی حسن ختام یک دوره تحصیلی موفق است که کیفیت آن نشانگر اندوخته و بار علمی دانشجو و میزان فعالیت وی برای دانش‌اندوزی و یادگیری این علم جذاب و گرایش‌های مختلف آن است؛ مرحله‌ای سخت اما بسیار مهم.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان‌نامه به ما کمک می‌کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، انجام پایان‌نامه خوب اهمیت به‌سزایی دارد، اما نوشتن و تکمیل آن بسیار سخت و زمان‌بر است. از طرفی رشته روان‌شناسی و گرایش‌های متعدد آن از ظرافت و حساسیت خاصی برخوردار است؛ علمی که به مطالعه و بررسی رفتارها و فرآیندهای ذهنی و روانی انسان‌ها می‌پردازد و در همه جنبه‌های زندگی بشر درگیر می‌شود، بسیار گسترده‌تر، ظریف‌تر و دقیق‌تر از بسیاری علوم دیگر است و بنابراین مشورت و همفکری با استادان و متخصصان این رشته برای نوشتن پایان‌نامه امری اجتناب‌ناپذیر است.

چرا مشاوره پایان‌نامه روان‌شناسی تهران آموز را انتخاب کنیم؟

مشاوره گرفتن در هر کاری پسندیده است، اما شرط لازم آن انتخاب مشاور دانا و متخصص است. بهترین مشاوران دانشجویان روان‌شناسی و گرایش‌های آن به ‌طور حتم استادان و متخصصان این رشته هستند، اما شاید این امکان به هر دلیلی مانند دسترسی نداشتن به استادان یا کمبود وقت و… فراهم نباشد. در این موارد اغلب دانشجویان به موسسات مشاور معتبر مراجعه می‌کنند. یکی از موسسات علمی پژوهشی خارج از دانشگاه برای مشاوره انجام پایان‌نامه روان‌شناسی موسسه تهران آموز است.

بیشتر بخوانید:

مشاوره انجام پایان نامه روان شناسی بالینی

مشاوره انجام پایان نامه روان شناسی عمومی

مشاوره انجام پایان نامه روان شناسی تربیتی

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه تهران آموز سال‌هاست در خدمت دانشجویان است؛ مشاوران متخصص و استادان همکار ما با سال‌ها تجربه در این کار آماده مشاوره و کمک به پویندگان این مسیر پرفراز و نشیب هستند و در تمام مراحل انجام پایان‌نامه روانشناسی با دقت و تیزبینی و جدیت همراه و همگام شما خواهند بود.

سرعت عمل و دقت

مشاوران تهران آموز هم بر سرعت عمل شما خواهند افزود و شما را از رفتن به مسیرهای اشتباه و دوباره‌کاری بازمی‌دارند و هم با بهره‌گیری از تبحر و تجربیات ارزشمندشان بر دقت شما می‌افزایند تا از کوچک‌ترین نکات و ظرایف کار غفلت نکنید و کیفیت پایان‌نامه شما حفظ شود.

آینده تحصیلی و شغلی

بدیهی است کیفیت بالای پایان‌نامه منجر به کسب نمره عالی و در نتیجه اعتبار تحصیلی دانشجویان خواهد شد و این امر برای یافتن شغلی مناسب و آینده کاری بهتر تاثیر بسیاری دارد. همچنین به چاپ مقاله ISI و پذیرش راحت‌تر مقاله‌تان کمک شایانی خواهد کرد.

 

خدمات مشاوره انجام پایان نامه روانشناسی موسسه تهران آموز

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری

روال انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی

برای نوشتن پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی با هر گرایشی ملزم به رعایت اصول آن هستیم که به‌ طور اجمالی به آن‌ها می‌پردازیم:

انتخاب موضوع

انتخاب موضوع پایان‌نامه نخستین گام برای آغاز نگارش آن است و به همین دلیل لازم است دانشجویان با دقت به بررسی موضوعات پایان‌نامه‌های روان‌شناسی پیشین بپردازند و با توجه به علاقه و توانمندی خود موضوعی را انتخاب کنند. حتما دقت کنید که آن موضوع، جدید و جذاب باشد تا از دل آن، موضوع پایان‌نامه خود را بیابید. بد نیست در ادامه این تحقیق، به جلسات دفاع دانشجویان دیگر سر بزنید تا ذهن شما باز شود و زاویه دیدتان وسیع‌تر گردد.

بیشتر بخوانید: موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه

در انتخاب موضوع همواره یک نگرانی مهم در دانشجویان وجود دارد؛ این‌که نکند موضوع آن‌ها تکراری باشد!

 این مساله به‌سادگی قابل حل است و دانشجو باید پیش از آغاز هر کاری، ابتدا موضوع را چک کند و برای چک کردن آن، بهترین و ساده‌ترین روش، مراجعه به وبسایت ایرانداک است. پس از آشنایی  با نحوه جستجوی پایان نامه در وبسایت ایرانداک به‌راحتی می‌توانید مطمئن شوید که آیا موضوع شما پیش از این کار شده است یا خیر.

نوشتن پروپوزال روانشناسی

پس از انتخاب موضوع و تایید آن توسط استاد راهنما نوبت به نوشتن پروپوزال می‌رسد و این کار نیز قواعد و اصول خاصی دارد که در این سایت در مطالب گوناگون به آن پرداخته‌ایم. نوشتن پروپوزال روان‌شناسی دقیق و قابل قبول در تایید نهایی آن نقش مهمی دارد و چنانچه در این مورد به مشاوره و کمک نیاز داشتید، مشاوران موسسه تهران آموز در خدمت شما هستند.

بیشتر بخوانید: چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

فصل‌بندی پایان‌نامه

فصل‌بندی پایان‌نامه اغلب بستگی به قوانین دانشگاه دارد و معمولا هر دانشگاهی دانشجویانش را به رعایت اصولی خاص برای انجام پایان‌نامه روانشناسی ملزم می‌کند. بنابراین لازم است دانشجویان پیش از آغاز این کار، دستورالعمل‌ها و قواعد وضع‌شده دانشگاه محل تحصیل‌شان را با دقت مطالعه کنند. البته این قواعد در کلیات تشابه دارند، اما در جزئیات با هم متفاوت‌اند.

مقدمه

فصل اول در انجام و نگارش پایان‌نامه روان‌شناسی به مقدمه اختصاص دارد؛ جایی که دانشجو باید کلیات طرح خود را مطرح کند و دلایل خود را برای پرداختن به طرح پژوهشی انتخاب‌شده برشمارد.

پیشینه تحقیق

معمولا دانشجوها پیش از شروع به نگارش پایان‌نامه و حتی هنگام انتخاب موضوع به کارهای قبلی انجام‌شده در زمینه تحقیقاتی خود پرداخته‌اند. اکنون در فصل دوم پایان‌نامه دانشجو باید به طور مفصل به تحقیقات انجام-شده قبلی بپردازد و آن‌ها را بررسی کند.

روش تحقیق

فصل سوم پایان‌نامه به شرح روش تحقیق اختصاص دارد. در این فصل دانشجو باید به طور دقیق و با ذکر تمامی جزئیات روش انجام دادن پژوهش خود را شرح دهد. داده‌هایی که دانشجو از آن‌ها استفاده کرده، فرمول‌ها، پرسش‌نامه و هر مورد دیگری در تحقیق باید این‌جا به‌ طور کامل مشخص و راه‌حل نیز به‌درستی تشریح شود.

نتایج

در فصل چهارم پایان‌نامه روان‌شناسی دانشجو به ذکر نتایج تحقیق می‌پردازد. در این بخش آمارها حرف اول را می‌زنند و باید به بهترین شکل به نمایش درآیند.

بحث و پیشنهادها

فصل پنجم پایان‌نامه فصل جمع‌بندی است. دانشجو باید نتیجه تحقیقات خود را با سایر راهکارها مقایسه کند و مزیت‌های احتمالی آن را ذکر کند. در این فصل باید به ذکر نکاتی پرداخت که می‌تواند راهنمایی برای تحقیقات سایر دانشجویان روان‌شناسی باشد.

جلسه دفاع از پایان‌نامه

جلسه دفاع از پایان‌نامه روان‌شناسی روزی حیاتی برای دانشجویان این رشته است. دانشجو باید تمام تلاش‌های خود در مدت چند ماهه را در زمانی کوتاه برای استادان و داوران باتجربه ارائه دهد. تسلط بر نحوه ارائه پژوهش حرف اول را در این روز می‌زند. هر دانشجویی باید بتواند به بهترین شکل تحقیقات خود را ارائه دهد و این امر جز با تمرین و تسلط فراوان حتی بر جزئی‌ترین بخش‌ها حاصل نمی‌شود. دانشجو باید آماده پاسخگویی به سوالات داوران و سایر دانشجویان باشد و بتواند آن‌ها را به طور کاملا علمی قانع کند.

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه

نحوه آماده کردن فایل پاورپوینت ارائه نیز از دیگر موضوعات با اهمیت در روز دفاع است. فایل ارائه دانشجو باید حرفه‌ای باشد تا توجه مخاطبان را به ارائه دانشجو جلب کند. متن‌های استفاده‌شده در فایل باید کوتاه باشند و توضیحات دانشجو باید تکمیل‌کننده متن‌ها باشد. استفاده از اشکال و تصاویر مرتبط اغلب تاثیر به‌سزایی دارد و توجه حاضران را به خود جلب می‌کند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا