ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۷

انجام پایان نامه روان شناسی بالینی
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی بالینی

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی را می‌توان مهمترین و سخت‌ترین مرحله تحصیلات تکمیلی این رشته دانست؛ مرحله‌ای که مستلزم صرف زمانی طولانی و مطالعات جامع و دقیق است. روان‌شناسی بالینی یکی از گرایش‌های اصلی روان‌شناسی است که در درمان ناهنجاری‌های هیجانی زیست‌شناختی و روان‌شناختی جامعه و افراد بسیار مفید و کاربردی است و تا مقطع دکتری امکان ادامه تحصیل دارد. حساسیت، پیچیدگی و گستردگی حوزه مطالعاتی این رشته در انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی موثر است و بدون مشاوره و راهنمایی استادان این رشته، فرآیندی بسیار سخت است.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

سخت یا آسان بودن انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی مانند هر پایان نامه‌ای بسته به عملکرد دانشجویان متفاوت است؛ اگر دانشجویان با آگاهی از قواعد و اصول نگارش پایان نامه و استفاده از تجارب متخصصان و البته راهنمایی استادان پایان‌نامه‌شان را انجام دهند، دچار اشتباه‌های رایج نخواهند شد و سریع‌تر و سهل‌تر آن را به سرانجام خواهند رساند. بر این اساس، مشاوره گرفتن در این کار تحقیقاتی مهم بسیار ضروری است.

چرا مشاوره پایان نامه روان‌شناسی بالینی تهران آموز را انتخاب کنیم؟

اغلب استادان دانشگاه به دلیل مشغله کاری فراوان فرصت کافی برای مشاوره مستمر و طولانی به دانشجویان در پروسه انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی ندارند؛ یعنی دسترسی دائم به آن‌ها میسر نیست؛ بنابراین بهتر است دانشجویان از مشورت متخصصانی استفاده کنند که هم باتجربه باشند و هم هر زمان که نیاز به کمک داشتند، بتوانند با آنان ارتباط برقرار کنند که خوشبختانه استادان زبده موسسه تهران آموز این ویژگی‌ها را دارند و در انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی از حرفه‌ای‌ترین مشاوران فعال در این حوزه پژوهشی‌اند.

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه تهران آموز سال‌هاست در زمینه انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی فعالیت می‌کند و با همکاری کارشناسان خبره‌اش آماده خدمت‌رسانی به همه محققان و پژوهشگران عزیز در این رشته است و کارنامه درخشانی در این حوزه علمی دارد.

سرعت عمل و دقت

نخستین امتیاز مشاوره درست و کامل افزایش سرعت عمل دانشجویان است، اما اعتقاد کارشناسان موسسه تهران آموز بر این اصل مهم استوار است که هرگز نباید سرعت عمل بر کیفیت انجام پایان نامه تاثیر منفی بگذارد؛ متخصصان موسسه تهران آموز با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمندشان و در نهایت دقت و ریزبینی دانشجویان را به نحوی هدایت می‌کنند که آن‌ها به کوچک‌ترین جزئیات توجه ‌کنند و از هیچ نکته و ابهامی به‌سادگی عبور نکنند.

آینده تحصیلی و شغلی

بدیهی‌ترین نتیجه از انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی باکیفیت و جامع تاثیر مثبت آن در تضمین آینده تحصیلی و شغلی نویسندگان پایان نامه است؛ بنابراین مشاوره با کارشناسان متخصص این امر کاملا ضروری است.

روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی

روال معمول برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی بر مبنای اصولی است که در اینجا به‌ طور کلی به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

انتخاب موضوع

نخستین مرحله انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی انتخاب موضوعی جدید، به‌روز، کاربردی و جذاب است. دانشجویان روان‌شناسی بالینی باید با توجه به علایق و مهارت‌های خود موضوعات مختلف را ارزیابی و به طور اجمالی مطالعه کنند. همچنین باید مطالعه پایان نامه‌های گذشته را در اولویت امور تحقیقاتی‌شان قرار دهند و برای تکمیل بررسی‌های مقدماتی خود، در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته شرکت کنند تا در نهایت، موضوع مناسب را برگزینند.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه

در فرآیند انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی پیش از هر کاری باید از نو بودن موضوع‌تان مطمئن شوید. بنابراین با مراجعه به وبسایت ایرانداک و آشنایی با نحوه جستجوی پایان نامه در وبسایت ایرانداک موضوع پایان‌نامه‌تان و موضوعات مشابه را بررسی کنید تا از تکراری نبودن آن اطمینان یابید.

نوشتن پروپوزال روان شناسی بالینی

دانشجویان در مرحله نگارش پروپوزال برای انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی باید روش صحیح پروپوزال نویسی را بیاموزند تا پروپوزالی استاندارد و قابل قبول ارائه دهند. برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مشاوره گرفتن از کارشناسان باتجربه و متخصص موسسه تهران آموز راهکار مناسبی است که تضمینی بر حفظ کیفیت پروپوزال روان شناسی بالینی نیز خواهد بود.

البته در این سایت درباره نوشتن پروپوزال و موارد مرتبط دیگر برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی بالینی مقالات بسیاری منتشر شده که توصیه می‌کنیم آن‌ها را مطالعه کنید.

فصل‌بندی پایان نامه

فصل‌بندی پایان نامه مرحله دیگری در انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی است که شیوه‌نامه دانشگاه محل تحصیل دانشجویان نیز در چگونگی آن موثر است. بسیاری از دانشگاه‌ها دستورالعمل‌های خاصی دارند که پیش از هر کاری دانشجویان باید آن‌ها را مطالعه کند، اما به طور معمول هر پایان‌نامه شامل فصول مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، نتایج، و بحث و پیشنهادها می‌شود.

جلسه دفاع از پایان نامه

روز موعود و مهم در پروسه انجام پایان نامه روان‌شناسی بالینی، که نمایانگر زحمات، مطالعات و بار علمی محقق است، جلسه دفاع از پایان نامه است. دانشجو باید با دقت و قدرت از زحمات چندین ماهه نگارش پژوهش خود و دستاوردهایش در مقابل هیات داوران و حضار دفاع، و با پاسخگویی صحیح آن‌ها را به طور کاملا علمی قانع کند.

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا