ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی

با توجه به گرایش فراوان افراد به مهاجرت تحصیلی ما بر آن شدیم تا در این مطلب بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی را بررسی و به شما معرفی کنیم. البته مهاجرت به‌ویژه مهاجرت تحصیلی به هر کشور و شهری به شرایط گوناگونی بستگی دارد که افراد باید به طور جامع درباره آن تحقیق و مطالعه کنند؛ یعنی ممکن است یک دانشگاه یا شهر و کشوری برای شما و شرایط‌تان مناسب اما برای دیگری نامناسب باشد. بنابراین ما این بررسی را به طور کلی و در شرایط عمومی انجام می‌دهیم و شاید لزوما برای شما قابل قبول و اجرایی نباشد.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم به جز ارزیابی بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی دانشگاه‌های دیگر را نیز مد نظر قرار دهید و تحقیقات‌تان را از زوایای مختلف انجام دهید و سپس نتیجه‌گیری کنید.

ما در همین سایت در این حوزه مطالب متعددی منتشر کرده‌ایم که برای نمونه می‌توانیم به مقالات زیر اشاره کنیم:

 

شرایط تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا

اروپا شامل کشورهای پیشرفته و فرهنگ‌های قدیمی و خاصی است که به مقصد بسیاری از مهاجران در کل جهان تبدیل شده‌اند. به همین منوال دانشگاه‌های اروپا هم از درجه کیفی بالایی برخوردارند و بسیاری از جوانان تلاش می‌کنند در دانشگاه‌های اروپایی تحصیلات خود را ادامه دهند. آنان علاقه‌مندند با شناسایی بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی اهداف خود را در آنجا پی بگیرند و در کشوری پیشرفته و مرفه زندگی کنند. اما نباید از مساله هزینه‌های تحصیل و زندگی در اروپا غافل شد و از آن به‌سادگی عبور کرد. توجه داشته باشید که به تناسب سطح کیفیت آموزشی هر دانشگاه هزینه‌های تحصیل در آنجا متغیر است. همچنین هزینه تحصیل در رشته‌های مختلف با هم متفاوت است. همچنین باید دقت کنید که هزینه‌های زندگی از کشوری تا کشور دیگر و حتی شهر به شهر تفاوت دارد. علاوه بر همه این موارد، باید نرخ تورم در کشورها و وضعیت سیاسی و شرایط اقتصادی آن‌ها را نیز بسنجید. دوری و نزدیکی مقصد مورد نظرتان به ایران نیز در هزینه‌های رفت‌وآمد شما تاثیر زیادی دارد و خلاصه این‌که در محاسبات خود باید تمام جوانب و نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید تا انتخابی مناسب و منطقی داشته باشید.

البته راهکارهای دیگری نیز برای کاهش هزینه‌ها و احتمال بالاتر برای مهاجرت تحصیلی به اروپا وجود دارد؛ مثل بورسیه‌های تحصیلی. ما در مطالب زیر درباره بورسیه‌های تحصیلی اطلاعات مفیدی منتشر کرده‌ایم که خواندن آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

 

فهرست بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی

بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی بر اساس استانداردهایی مانند امکانات تحصیلی، علمی، تحقیقاتی، شیوه آموزش دانشگاه، تعداد ورودی و خروجی دانشجویان، تعداد هیات علمی دانشگاه، کسب جوایز نوبل و… تعیین می‌شود که در سال 2022 برای دانشگاه‌های اروپا اسامی زیر اعلام شده است:

  1. دانشگاه آکسفورد: این دانشگاه بزرگ با بهترین امکانات تحصیلی در جهان بسیار مشهور و محبوب است و به دلیل تحقیقات علمی بسیار گسترده در این دانشگاه مقصد رویایی پژوهشگران و دانشجویان علوم مختلف است. کتابخانه بزرگ این دانشگاه بیش از یازده میلیون جلد کتاب دارد و بزرگ‌ترین کتابخانه انگلستان است.
  2. دانشگاه کمبریج: دومین دانشگاه مورد علاقه محققان با امکانات عالی در زمینه تخصص‌های گوناگون علمی که دانشجویان خارجی بسیاری در آن تحصیل می‌کنند. هیات علمی این دانشگاه تاکنون بیش از 95 جایزه نوبل در رشته‌های مختلف دریافت کرده‌اند.
  3. دانشگاه امپریال کالج لندن: از جمله دانشگاه‌های موفق در زمینه تحقیقات علمی پیشرفته است که دانشمندان بسیاری در آن فعالیت داشته‌اند.
  4. دانشگاه فناوری فدرال زوریخ: این دانشگاه محل تحصیل آلبرت انیشتین بوده و هزینه‌های تحصیل در آن مناسب‌تر است و به همین دلیل بین دانشجویان خارجی طرفداران بیشتری دارد. البته زبان اصلی تدریس برای دانشجویان دوره لیسانس در این دانشگاه آلمانی است و زبان انگلیسی برای مقاطع بالاتر تحصیلی استفاده می‌شود.
  5. دانشگاه کالج لندن: در مرکز شهر لندن قرار دارد و مرکز تحقیقاتی بی‌نظیری است که بسیار فعال است. این دانشگاه محل تحصیل بسیاری از مشاهیر دنیا همچون الکساندر گراهام بل و مهاتما گاندی بوده است.
  6. دانشگاه ادینبورگ: در پایتخت اسکاتلند قرار دارد و هزینه تحصیل در آن برای دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا بیشتر است. گفتنی است چارلز داروین در این دانشگاه تحصیل می‌کرده است.
  7. دانشگاه کینگز لندن: از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های بریتانیاست که در اغلب رشته‌ها فعالیت تحقیقاتی دارد.
  8. دانشگاه کپنهاگ: بهترین دانشگاه کشور دانمارک است که جمعیت دانشجویان زن نسبت به مرد در آن بیشتر است.
  9. دانشگاه آمستردام: در پایتخت هلند قرار دارد و زبان اصلی تدریس برای دوره لیسانس در این دانشگاه هلندی است و زبان انگلیسی فقط در تدریس مقاطع بالاتر تحصیلی استفاده می‌شود.
  10. دانشگاه سوربن: در کشور فرانسه قرار دارد و مسلما زبان اصلی تدریس برای دوره لیسانس در این دانشگاه فرانسوی است و زبان انگلیسی صرفا برای تدریس مقاطع بالاتر تحصیلی استفاده می‌شود.
  11. دانشگاه مونیخ: یکی از برترین دانشگاه‌های کشور آلمان است که هجده دانشکده دارد و زبان اصلی تدریس در آن آلمانی است.
  12. دانشگاه کاتولیک لوون: دانشگاهی در هلند است که همچون دانشگاه آمستردام زبان اصلی تدریس برای دوره لیسانس در آن هلندی است و فقط در تدریس مقاطع بالاتر تحصیلی از زبان انگلیسی استفاده می‌شود.
  13. موسسه کارولینسکا: این موسسه در استکهلم _ پایتخت کشور سوئد _ واقع شده که استفاده از امکانات تحصیلی آن برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا رایگان است. دانشکده‌های این دانشگاه خوب همگی زیرمجموعه علوم پزشکی هستند و تمامی رشته‌ها در آن به زبان سوئدی تدریس می‌شوند.
  14. دانشگاه هایدلبرگ: دانشگاهی قدیمی و دولتی در آلمان که زبان اصلی تدریس در آن آلمانی است. این دانشگاه شهریه‌ای از دانشجویانش دریافت نمی‌کند. این دانشگاه محل تحصیل دمیتری مندلیف نیز بوده است.
  15. دانشگاه اوترخت: دانشگاهی در هلند با سطح علمی بالا که کلاس‌های آن هم به زبان هلندی و هم به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

خدمات مشاوره موسسه تهران آموز

در بخش‌های قبل بهترین دانشگاه‌های اروپا برای مهاجرت تحصیلی را معرفی کردیم و اطلاعاتی کلی درباره آن‌ها ارائه کردیم، اما هر کدام از دانشگاه‌های نام برده‌شده شرایط و ویژگی‌های خاصی دارند که برای انتخاب آن‌ها به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی باید از آن‌ها مطلع باشید. بنابراین پیش از هر تصمیم و اقدامی به طور جامع و دقیق تحقیق و مطالعه کنید و از افراد آگاه و کسانی که در این دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند یا در حال تحصیل‌اند، در مورد تمام مسائل و شرایط و قوانین تحصیل در آنجا بپرسید. اگر درباره تقویت رزومه‌تان خواهان اطلاعات تکمیلی باشید، یا حتی در مورد نوشتن آثار پژوهشی مختلف خود به راهنمایی و مشاوره به‌روز و قوی نیاز داشتید، می‌توانید با موسسه تهران آموز تماس بگیرید.

موسسه معتبر و باسابقه تهران آموز با کمک استادان خبره و کارشناسان متخصص در همه زمینه‌های تحقیقاتی و امور علمی دانشجویان و پژوهشگران تمامی رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی آماده ارائه مشاوره تخصصی و ویژه با بهترین قیمت‌هاست. ما با شما قرارداد رسمی انعقاد می‌کنیم و مطابق با مفاد قرارداد مورد توافق طرفین و با برنامه زمانی دقیق تا رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز همراه دائمی شما خواهیم بود.

ما در موسسه تهران آموز طیف وسیعی از خدمات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه میکنیم. این خدمات شامل مشاوره نوشتن پروپوزال و پایان نامه، مشاوره انتخاب موضوع، استخراج مقاله از پایان نامه و مشاوره نوشتن مقاله ISI و خدمات چاپ و پذیرش مقاله است. بسیاری خدمات دیگر نیز به طور اختصاصی برای دانشجویان ارائه میشود.

گفتنی است چنانچه دنبال موسسه مشاوره مناسب و معتبر می‌گردید و خواهان اطلاعات بیشتر برای تشخیص موسسات معتبر از موسسات جعلی این حوزه هستید، لطفا مطلب زیر را در سایت ما با دقت و شکیبایی و تا آخر بخوانید و سپس انتخاب خود را قطعی کنید:

 

اسکرول به بالا