ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

ویژگی‌های یک موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI

مزایای چاپ مقاله ISI بر هیچ دانشجویی پوشیده نیست و به همین دلیل یکی از اولویت‌های همه پژوهشگران و فعالان در حوزه پویا و رو به رشد علم و فناوری انتشار مقاله در بهترین ژورنال‌های ISI دنیاست، اما این کار ارزشمند و مهم باید در مسیر صحیح و بر اساس اصول استانداردش انجام شود و بدیهی است تجربه و تخصص مهمترین عوامل موفقیت در این مسیرند؛ از این‌رو استفاده از خدمات یک موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI می‌تواند کمک شایانی به محققان و دانشجویان عزیز باشد.

ما در این مطلب به بررسی چندین نکته ضروری مقدماتی در انتخاب یک موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI خواهیم پرداخت و ویژگی‌های اصلی و معیارهای انتخابی هوشمندانه را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

گفتنی است در همین وبسایت مطالب بسیار کاربردی و جامعی درباره نگارش مقاله ISI و نکات مهم پیرامون آن منتشر شده است که خواندن آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ برای مثال:

 

ملاک‌های انتخاب موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI

هر کار پراهمیت نیاز به مقدماتی دارد و پیش‌نیاز انتخاب موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI بررسی چند ویژگی مهم و اساسی است تا بتوان به اعتبار یک موسسه اعتماد کرد. مطمئن باشد که این کار ارزش صرف زمان و تحقیق بیشتر را دارد، زیرا از زیان‌های احتمالی و افتادن در دام کلاهبرداران این حوزه جلوگیری می‌کند. ما در این بخش مهمترین ملاک‌ها و معیارهای انتخابی درست و عاقلانه را توضیح می‌دهیم که عبارت‌اند از:

  • زمینه فعالیت موسسه: نخست بررسی کنید که موسسه منتخب شما در زمینه نگارش و چاپ مقاله ISI چه نوع فعالیتی می‌کند و آیا فعالیت موسسه قانونی است؟ پژوهشگری و نوشتن مقاله علمی وظیفه دانشجوست و اگر موسسه‌ای این کار را انجام دهد، تخلف و غیراخلاقی است و چنین موسساتی نامعتبرند و نباید به آن‌ها اعتماد کرد. موسسه معتبر در نگارش مقاله به دانشجو مشاوره می‌دهد و با آموختن اصول مقاله‌نویسی و نکات مهم و ضروری او را یاری می‌دهد.
  • اعتبار موسسه: بررسی کنید نام موسسه منتخب شما در اداره ثبت تایید شده باشد. موسسه معتبر قابل دسترسی و با آدرس مشخص است، نام معین و واحدی دارد و نام مدیرعاملش نیز مشخص است. همچنین موسسات معتبر حتما قرارداد رسمی با مشتریان خود منعقد می‌کنند و مهمتر این‌که شماره حساب شخصی برای واریز هزینه‌های خدمات‌شان به مشتریان نمی‌دهند.
  • گارانتی خدمات: موسسات معتبر و کاردرست خدمات خود را با تضمین رایگان و با اطمینان کامل ارائه می‌دهند و مسئولیت امور محوله شما را می‌پذیرند. در غیر این صورت موسسه مد نظرتان اعتبار لازم را ندارد، به‌خصوص اگر در قبال گارانتی خدمات از شما تقاضای هزینه اضافه داشته باشد! داشتن تعهد کاری و تضمین ارائه کار باکیفیت و به‌موقع از ویژگی‌های موسسه‌ای معتبر و حرفه‌ای است، به طوری که این نوع موسسات اگر هر موردی خلاف قراردادشان با مشتریان رخ دهد، همه مبلغ یا درصد بسیاری از آن را بازمی‌گردانند.
  • اعتبارسنجی مقاله: موسسه کاردرست باید مقاله شما را اعتبارسنجی کند و سپس فهرستی از مجلات مناسب برای چاپ مقاله‌تان را به شما ارائه دهد. آن‌گاه شما باید ژورنال‌های معرفی‌شده را اعتبارسنجی کنید و در صورت تایید کیفیت مجله از سوی شما، موسسه برای ادامه مراحل انتشار مقاله اقدام کند. اما اگر موسسه بدون طی شدن این مراحل اصرار به چاپ مقاله‌تان در مجله‌ای خاص داشته باشد بدون این‌که حتی پذیرش آن را تضمین کند، قطعا آن موسسه قابل اطمینان نیست و باید به قانونی بودن آن موسسه شک کرد.
  • پرسابقه بودن موسسه: قدمت و سابقه مشخص و خوب هر موسسه در حصول اطمینان قلبی دانشجویان نقش موثری دارد و موجب امنیت خاطر مراجعانش در موفقیت پروژه تحقیقاتی‌شان می‌شود.
  • ارائه زمان‌بندی دقیق: موسسات معتبر بدون شک برنامه زمان‌بندی دقیقی برای ارائه به‌موقع پروژه به مشتریان‌شان دارند و بسیار مسئولیت‌پذیرند. روند به تاخیر انداختن کارها به بهانه‌های مختلفی مانند اصلاحات و سپس درخواست مبالغ مازاد بر قرارداد توافقی نیز از شیوه‌های موسسات نامعتبر و شیاد است.
  • هزینه منطقی و دقیق: قیمت خدمات هر موسسه باید با نوع خدماتش متناسب باشد. بر همین اساس، قیمت‌های غیرمنطقی و گزاف به هیچ وجه نشانه ارائه خدمات باکیفیت یک موسسه نیست و هزینه‌های خیلی پایین هم احتمال ضعیف بودن خدمات موسسه را دارد. دقت کنید که تا پیش از انعقاد قرارداد نیز موسسه نباید از شما مبلغی دریافت کند.
  • خدمات آنلاین و پیوسته: موسسات معتبر روند آموزشی و ارائه خدمات پیوسته و دائمی دارند، چراکه وقفه انداختن در پروسه کاری موجب اختلال در تحقیقات و برنامه‌ریزی دانشجو و خسارت خواهد شد.
  • اطلاع‌رسانی روند کار: موسسات معتبر همواره پاسخگوی مراجعان‌شان هستند و پشتیبانی دائم و آنلاین دارند و با ارائه اطلاعات درباره روند امورشان به دانشجویان بر اعتبار خود می‌افزایند. علاوه بر این، موسسات برتر به طور مداوم و موثر پیگیر قراردادهای‌شان هستند تا در هیچ موردی تاخیر صورت نگیرد.
  • داشتن تیم حرفه‌ای: بدیهی است که موسسات با اعتبار بالا حتما از کادری قوی متشکل از استادان بنام و زبده و متخصصان به‌روز و خبره برخوردارند. بنابراین این موضوع را قبل از انعقاد قرارداد حتما با دقت بررسی کنید و با طرح پرسش‌هایی تخصصی درباره حوزه پژوهشی‌تان در ارتباطی تلفنی با استاد راهنمای‌تان یا در جلسه‌ای حضوری با او از تخصص مشاوران موسسه منتخب‌تان مطمئن شوید.
  • جامع بودن خدمات: موسسات معتبر معمولا خدماتی جامع در همه حوزه‌های علمی ارائه می‌دهند و از تمام استانداردهای به‌روز نگارش و چاپ مقاله ISI و قوانین ژورنال‌های علمی دنیا آگاه‌اند.
  • داشتن سایت قوی: داشتن وبسایتی قوی و به‌روز از بدیهی‌ترین معیارهای موسسات معتبر است و محتوای سایت یک موسسه نشان از سطح علمی و تخصصی آن مجموعه دارد، بنابراین حتما وبسایت موسسه منتخب خود را بررسی کنید و مطالبش را با تیزبینی مرور کنید.

 

مشاوره تخصصی موسسه تهران آموز برای نوشتن و چاپ مقاله ISI

مقاله‌نویسی اصول و قواعدی دارد که دانشجویان باید آن را بیاموزند و از فرصت مغتنم تحقیقاتی‌شان بهترین بهره‌برداری را داشته باشند؛ فرصتی که به رشد استعدادهای علمی و مهارت‌های فنی آنان کمک شایانی می‌کند. موسسات غیرقانونی و نامعتبر این فرصت طلایی و مهم را از دانشجویان می‌گیرند و نه‌تنها خدمتی شایسته محققان جوان ارائه نمی‌دهند، بلکه در بسیاری از مواقع موجب اتلاف وقت و انرژی آن‌ها می‌شوند و در این بین هستند موسسات متخلفی که با سوء‌استفاده از اعتماد پژوهشگران کم‌تجربه دست به کلاهبرداری مالی و گاه سرقت علمی می‌زنند! با توجه به این نوع مشکلات و تخلفات، بهترین کار، هوشیاری و دقت در انتخاب موسسه مشاوره معتبر و باسابقه است. توصیه می‌کنیم با دقت فراوان و با صبر و حوصله بیشتر برای انتخاب موسسه خوب برای مشاوره نوشتن مقاله ISI وقت بگذارید و انتخابی درست داشته باشید.

موسسه تهران آموز افتخار دارد که در همه زمینه‌های علمی و تحقیقاتی فعالیت می‌کند و خدماتی باکیفیت، استاندارد، مقرون‌به‌صرفه و تضمینی ارائه می‌دهد؛ خدماتی مانند ترجمه مقاله، انواع ویرایش، پارافیز مقاله، فرمت‌بندی مقاله، معرفی ژورنال‌های مناسب با موضوع مقاله شما، سابمیت مقالات شما و پیگیری روند چاپ آن و مشاوره تخصصی در همه مراحل امور پژوهشی. تیم باتجربه و قوی موسسه تهران آموز سالیان متمادی است که همراه دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور است و از درخشش و موفقیت مراجعانش در عرصه‌های گوناگون علمی دنیا به خود می‌بالد و در ادامه مسیر درست خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

شما با برقراری تماس با کارشناسان حرفه‌ای موسسه و ارتباط با استادان متخصص و خبره تهران آموز به‌راحتی و با آرامش خیال می‌توانید درباره تمام امور علمی و تحقیقاتی‌تان در هر مقطع دانشگاهی و هر رشته یا گرایش تحصیلی در اسرع وقت مشاوره کامل و به‌روز بگیرید و از فعالیت علمی و پژوهشی خود لذت ببرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از خواندن مطالب مفید زیر در همین سایت غافل نشوید:

اسکرول به بالا