ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۲۴

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

یکی از رشته‌های دانشگاهی که همواره دانشجویان فعال و علاقه‌مندی دارد رشته دندانپزشکی است. دانشجوهای این رشته نیز همچون سایر رشته‌‌های مرتبط پزشکی، پس از انجام پایان نامه دندانپزشکی علاقه زیادی به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی دارند. این دانشجویان همواره در حال تحقیق و مطالعه هستند و با پشتکار بسیار راه آینده‌ای روشن را برای خود فراهم می‌کنند.

به هر حال نباید فراموش کرد که نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی مراحل خاص خود را دارد. دانشجویی که به این مراحل شناخت کافی داشته باشد میتواند در زمانی سریعتر و با کیفتی بهتر مقاله دندانپزشکی خود را تکمیل کند. اما ناآشنایی با این مراحل جز بلاتکلیفی در انجام مقاله، آوردی برای دانشجو نخواهد داشت. اگر با مراحل انجام کار آشنا نیستید نگران نباشید چون ما در این نوشته مراحل مورد نیاز چاپ مقاله دندانپزشکی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

موضوعات کاربردی مقاله ISI دندانپزشکی

اولین و مهمترین چیزی که کار شما را متمایز می‌کند موضوع مقاله است، پس باید در انتخاب موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. همواره به یاد داشته باشید که موضوع انتخابی شما باید جدید و بروز باشد تا در مجامع علمی مورد پذیرش قرار بگیرد. موضوعاتی که مرتبط با چندسال گذشته هستند معمولا شانس زیادی ندارند. در نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI بسیار اهمیت دارد که بتوان تحقیقات و پژوهش‌های تازه در زمینه‌های جدید ارائه داد.

حتما برایتان سوال است که چطور می‌توان به چنین موضوعاتی دسترسی داشت. برای انتخاب موضوع مناسب خوب است با مشاوری توانمند مشورت کنید. این مشاور می‌تواند هم‌رشته‌ای شما باشد که به تازگی مقاله خود را چاپ کرده است، یا استاد راهنمای شما باشد، یا از موسسات معتبر در زمینه خدمات آموزشی باشد. بهتر است ببینید کدام مشاور برای شما در دسترس است و از او کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه دندانپزشکی

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

دانشجویانی که پژوهش مرتبط با پایان نامه خود را نوآورانه و با موضوعی بروز انتخاب می‌کنند این شانس را دارند که پس از انجام پایان نامه و در انتهای کار، تبدیل پایان نامه به مقاله را انجام دهند. این همان فرآیندی است که به آن استخراج مقاله از پایان نامه می‌گوییم. اگر پایان‌نامه شما این پیش‌شرط دارد باید خوشحال باشید، چون اکنون فقط کافی است تا آن را به فرمت مورد نیاز مقاله ISI درآورید.

در مقاله دندانپزشکی، باید تحقیق و پژوهش انجام شده در پایان نامه شما خلاصه شود. پس از اینکه بخش‌های مختلف را با تضیحات گویا خلاصه کردید همراه با نتایج آن را در فرمت مورد نیاز قرار خواهید داد. اگر این کار برای شما سخت است بهتر است از موسسات معتبر چاپ مقاله کمک بگیرید. آنها این کار را برای شما در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهند و با توجه به آشنایی با فرآیند، دچار اشتباه در تبدیل پایان نامه به مقاله ISI دندانپزشکی نمی‌شوند.

نگارش مقاله ISI دندانپزشکی

پس از انتخاب موضوع باید شروع به انجام تحقیقات و نگارش مقاله دندانپزشکی کنید. شما هم می‌توانید همزمان با انجام تحقیقات مقاله را نگارش کنید و هم می‌توانید ابتدا تحقیقات را تکمیل کنید و بعد سراغ نگارش مقاله بروید. برای اینکه بتوانید مقاله‌ای صحیح و باکیفیت، مطابق با استاندارها بنویسید باید مقالات مشابه در موضوع انتخابی خود کمک بگیرید. به عنوان‌ها، کلیدواژه‌های انتخابی و نحوه ارائه محتوا در آنها به خوبی دقت کنید. به مواردی که در تمامی مقالات رعایت شده‌اند، توجه کافی داشته باشید. شما هم باید آن موارد را مطابق با محتوای مقاله خود رعایت کنید.

بازبینی مقاله خود را فراموش نکنید. این کار را نه تنها باید خود شما چندبار انجام دهید بلکه باید از اساتید و راهنمایان قابل اطمینان نیز برای بازبینی مقاله کمک بگیرید تا خطاهای احتمالی را رفع کنید.

ترجمه مقاله ISI رشته دندانپزشکی

در این مرحله نوبت به ترجمه مقاله ISI دندانپزشکی می‌رسد. در واقع شما باید متن فارسی خود را به زبان انگلیسی بازنویسی کنید. بهتر است از ترجمه لغت به لغت مقاله دندانپزشکی چشم‌پوشی کنید و توجه‌تان به انتقال دقیق و کامل مفاهیم باشد. برای ترجمه مقاله ISI حتما باید از مترجمی کمک بگیرید که نه تنها به ترجمه زبان انگلیسی عمومی آشنایی دارد بلکه با زبان تخصصی رشته دندانپزشکی نیز آشناست و کلمات و کلیدواژه‌های مورد نیاز را به خوبی ترجمه می‌کند.

احتمالا پیدا کردن چنین مترجمی کار سختی است. اغلب دانشجویان دوره لیسانس یا ارشد که تسلط کافی (در سطح پیشرفته) به زبان انگلیسی دارند می‌توانند این کار را انجام دهند. اما اگر به هر دلیلی چنین مترجمی پیدا نکردید کافی است در صورت امکان خودتان لیستی از کلیدواژه‌های به کار رفته در مقاله را تهیه کنید و ترجمه آنها را به مترجم بدهید.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

احتمالا وقتی به این مرحله می‌رسید لیست ژورنال‌های مورد نظر خود را آماده کرده‌اید. در انتخاب ژورنال مناسب به چند مورد دقت داشته باشید:

  • بهتر است از ژورنال‌هایی انتخاب کنید که پیشتر در زمینه مورد نظر شما مقالاتی را چاپ کرده‌اند. این کار ریسک رد شدن مقاله را کم می‌کند.
  • از دانشجویان هم رشته که به تازگی مقاله چاپ کرده‌اند برای انتخاب ژورنال کمک بگیرید. آنها پیش از شما ژورنال‌ها را کامل بررسی کرده‌اند.
  • از اساتید رشته دندانپزشکی که مقالات چاپ شده زیادی دارند راهنمایی بگیرید. آنها با ژورنال‌ها آشنایی خوبی دارند.
  • در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که کدام ژورنال برای شما مناسب‌تر است اما با مشاوره از افراد آگاه شانس پذیرش و چاپ مقاله خود را بالا ببرید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI دندانپزشکی

آخرین مرحله برای چاپ مقاله ISI دندانپزشکی سابمیت مقاله است. حالا که هم ژورنال را می‌شناسید و هم کار نگارش مقاله ISI تمام شده است، باید مقاله خود را با قوانین گفته شده در سایت، آپلود کنید. بهتر است در انجام این مراحل دقت کنید زیرا اشتباه یا نقصان مدارک خواسته شده باعث رد شدن زودهنگام مقاله خواهد شد.

در صورتی که با فرآیند سابمیت مقاله آشنایی ندارید و نمی‌دانید پرداخت ارزی را به چه صورت انجام دهید بهتر است برای این کار از افراد آشنا کمک بگیرید. موسسات معتبر در زمینه مقاله ISI به خوبی می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. آنها اغلب پرداخت ارزی را نیز به سادگی انجام می‌دهند و مقاله در زمانی کوتاه سابمیت می‌کنند.

مقاله مشارکتی ISI دندانپزشکی

یکی از راه‌های چاپ مقاله ISI برای دانشجویان دندانپزشکی، چاپ مشارکتی مقاله ISI دندانپزشکی است. بسیاری از دانشجویان این رشته به دلیل مشغله زیاد قادر به انجام تمامی کارهای مقاله به تنهایی نیستند. به همین دلیل با دو یا چند نفر از دوستان اقدان به چاپ مقاله مشارکتی ISI دندانپزشکی می‌کنند. در چنین شرایطی نه تنها تحقیقات مرتبط با مقاله بین همه دانشجویان تقسیم می‌شود و هرکدام سهمی در انجام پژوهش دارند، بلکه تمامی هزینه‌ها نیز بین دانشجویان تقسیم می‌شود.

حالا ممکن است شما موضوع یا ایده‌ی برای چاپ مقاله نداشته باشید و نیز دانشجویانی را که مایل به چاپ مقاله مشارکتی دندانپزشکی باشند نشناسید. بازهم نگران نباشید. موسسه تهران آموز اغلب دانشجویانی را که مایل به چاپ مشارکتی مقاله دندانپزشکی هستند در کنار هم قرار می‌دهد تا در شرایطی مشخص مقاله خود را تکمیل کنند. برای اطلاع از شرایط چاپ مشارکتی مقاله ISI با موسسه تماس بگیرید.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) همواره در پذیرش و چاپ مقاله ISI همراه دانشجویان بوده است. سال‌ها تجربه موسسه در چاپ موفق مقالات دانشجویان در تمامی رشته‌ها، کمک می‌کند تا دانشجویان در این زمینه نگرانی نداشته باشند و یا خیالی آسوده از موسسه مشاوره بگیرند. مشاوره و انجام خدمات چاپ مقاله در موسسه تهران آموز شامل تمامی مراحل می‌شود.

درصورتی که نیاز راهنمایی برای چاپ مقاله ISI هستید با موسسه تهران آموز تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در زمانی کوتاه با شما تماس بگیرند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا