ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۹

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کشاورزی

رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی یکی از رشته‌های جذاب برای دانشجویان است. رشته‌ای که ترکیبی از مفاهیم تئوری و عملی است که به دانشجویان کمک می‌کند درک بهتری از مباحث درسی داشته باشند. اما همه این جذابیت‌ها هم دلیلی بر آسان بودن این رشته نیست، بلکه همچون همه رشته‌های دانشگاهی، مهندسی کشاورزی نیز سختی‌های خود را دارد، به خصوص برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارند. همه دانشجویان به خوبی می‌دانند که باید راهی دشوار را طی کنند و برای پذیرش در مقطع ارشد و به خصوص دکتری، باید نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI کشاورزی را در برنامه خود قرار دهند.

نگارش مقاله ISI نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی است و به همین خاطر دانشجویان باید از زمان انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی این موضوع را در نظر بگیرند. ما در اینجا قصد داریم مراحل نوشتن و چاپ مقاله ISI را برای شما به اختصار شرح دهیم تا راهنمای شما برای نگارش سریعتر مقاله ISI باشد.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی کشاورزی

آنچه در نگارش مقاله اهمیت انکارناپذیری دارد، انتخاب موضوعی مناسب است. حتما می‌دانید اولین بخش مقاله که توجه افراد را به خود جلب می‌کند موضوع مقاله است. پس هر چه موضوع انتخابی جذابتر و به‌روزتر باشد خوانندگان علاقه بیشتری به دنبال کردن سایر بخش‌های مقاله می‌کنند. البته منظور ما از خوانندگان، اساتید و داوران است زیرا تایید مقاله شما توسط آنها انجام می‌شود.

برای پیدا کردن موضوعی جذاب و کاربردی برای مقاله ISI مهندسی کشاورزی، راهنمایی گرفتن از اساتید و دانشجویان برتر رشته خود را فراموش نکنید. آنها به خوبی می‌توانند با مشاوره‌ای مفید راه شما را در انتخاب زمینه تحقیقاتی و نوشتن مقاله کوتاه کنند. شما همچنین می‌توانند با جستجویی کوتاه در ژورنال‌های برتر رشته کشاورزی، از موضوعات روز و مورد توجه محققان رشته خود آگاه شوید.

مقاله ISI مهندسی کشاورزی

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

یکی از راه‌های آسان برای چاپ مقاله ISI کشاورزی، تبدیل پایان نامه به مقاله است. هرچند این راه آنچنان هم که به نظر می‌رسد آسان نیست اما مسیر شما را کوتاه می‌کند و سریعتر می‌توانید مقاله خود را چاپ کنید. فراموش نکنید برای استخراج مقاله از پایان نامه کشاورزی حتما باید موضوع پایان نامه شما شرایط گفته شده در بخش قبل را داشته باشد. همینطور اگر قصد استخراج مقاله از پایان نامه خود را دارید بهتر است بلافاصله پس از دفاع این کار را انجام دهید، زیرا در غیر این صورت ممکن است موضوع شما تکراری یا قدیمی شود و شانس خود برای چاپ مقاله را از دست بدهید.

نگارش مقاله ISI مهندسی کشاورزی

با شروع تحقیقات و مطالعات خود برای نگارش مقاله ISI حتما شروع به نوت برداری و خلاصه نویسی کنید. نوشتن خلاصه تحقیقات و نتایج در طول مسیر کار نوشتن مقاله را در انتها برای شما ساده‌تر و سریعتر میکند. برخی افراد هم تمایل دارند از همان ابتدای تحقیقات نگارش مقاله خود را همزمان پیش ببرند. این دو رویکرد بسته به نظر شما دارد و با سبک شخصی شما متناسب است.

آنچه که در نگارش مقاله بسیار اساسی است بازخوانی مقاله پس از اتمام نگارش است. شما باید با چندین بار بازخوانی مقاله اصلاحات لازم را انجام دهید. پس از آن نیز نوبت به بازبینی توسط اساتید می‌رسد. آنها به خوبی می‌توانند مشکلات مقاله شما را منعکس کنند تا شانس بیشتری برای پذیرش و چاپ داشته باشد.

ترجمه مقاله ISI رشته مهندسی کشاورزی

ترجمه مقاله ISI رشته کشاورزی یکی از سخت‌ترین مراحل در نگارش مقاله است. زیرا پیدا کردن مترجم مناسب برای ترجمه کار آسانی نیست. می‌دانیم اگر ترجمه مقاله ISI به انگلیسی به درستی صورت نگیرد همه زحمات چند ماهه ما به هدر می‌رود. پس اختصاص دادن زمان کافی برای پیدا کردن مترجم مناسب ارزش زیادی دارد.

شما حتی می‌توانید با کمک کردن به مترجم در فرآیند ترجمه و همراهی کردن با او، از داشتن ترجمه خوب و عالی در پایان کار آسوده خاطر باشید. البته منظور ما از کمک کردن، ترجمه کردن همراه با مترجم نیست. برای مثال شما می‌توانید لیستی از واژه‌های تخصصی استفاده شده در مقاله خود را، همراه با ترجمه صحیح آنها به انگلیسی در اختیار مترجم قرار دهید. این کار نه تنها به سرعت مترجم می‌افزاید بلکه از احتمال اشتباه در کلمات و لغات تخصصی نیز می‌کاهد.

در نهایت نیز هرچقدر که متن ترجمه شده خوب و عالی باشد بهتر است از مترجم دوم نیز برای بازبینی کمک بگیرید. تاکید میکنیم که هیچ چیز به اندازه انتقال صحیح مفاهیم نوشته شده توسط شما اهمیت ندارد. پس تمام تلاشتان را به کار برید تا بهترین ترجمه را از مقاله خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

حالا باید به فکر ژورنالی مناسب برای چاپ مقاله خود باشید. انتخاب ژورنال مناسب اگرچه به نظر آسان است اما در عمل چندان هم ساده نیست. زیرا در صورت انتخاب نامناسب شانس ریجکت شدن مقاله شما بالا می‌رود. معمولا اساتید و دانشجویان لیستی از ژورنال‌های مرتبط با رشته خود را دارند. شما تنها باید در آن لیست جستجو کنید و مناسبترین را انتخاب کنید. خوب است به موضوعات پوشش داده شده در ژورنال‌ها توجه کنید تا ببینید کدام یک با موضوع مقاله شما تناسب بیشتری دارد. شما همچنین می‌توانید از اساتید نیز کمک بگیرید. آنها همیشه مقالاتی در موضوعات مختلف در دست چاپ دارند و به خوبی به ژورنال‌ها آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید:

انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کشاورزی

مرحله سابمیت مقاله آخرین مرحله این فرآیند سخت و زمانبر است. برای سابمیت مقاله تنها کافی است با فرآیند آن آشنا باشید. معمولا دستورالعمل سابمیت و مدارک مورد نیاز در وبسایت ژورنال‌ها به طور کامل شرح داده شده است. اما اگر به هر دلیل نگران این فرآیند هستید میتوانید از موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به دانشجویان ارشد و دکتری کمک بگیرید. آنها به سابمیت مقاله کاملا آگاهند و بدون هیچ مشکلی مقاله شما را سابمیت خواهند کرد.

مقاله مشارکتی ISI مهندسی کشاورزی

مشارکت در چاپ مقاله ISI مهندسی کشاورزی یکی از راه‌های پیش روی دانشجویان برای داشتن مقاله ISI است. طبیعی است که نگارش مقاله به تنهایی و به صورت یک‌نفره برای همه دانشجویان میسر نباشد. برخی از دانشجویان نیز ترجیح می‌دهند تا با ارائه کاری گروهی، سرعت انجام کار خود را بیشتر کنند. برای مشارکت در چاپ مقاله ISI گروهی دو یه چند نفره از دانشجویان با کمک هم بخش‌های تحقیقاتی مقاله را به فراخور توان و دانش خود پیش می‌برند. از طرف دیگر نیز هزینه انجام تحقیقات، نگارش، ترجمه و سابمیت مقاله نیز میان همه تقسیم می‌شود.

اگر مشارکت در چاپ مقاله ISI مهندسی کشاورزی برای شما مطلوب است حتما با موسسه تهران‌آموز تماس بگیرید تا شما را با هم‌تیمی‌هایتان آشنا کنیم و در چاپ مقاله یاریگر شما باشیم.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به تمامی دانشجویان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، به آنها کمک می‌کند تا در تمامی مراحل تحصیل موفق باشند. ارائه تحقیقات باکیفیت یکی از اهداف مویسسه است که با داشتن سالها تجربه در این زمینه و همینطور آشنایی با اساتید و دانشجویان برتر در تمامی رشته‌های تحصیلی ممکن شده است.

ما در موسسه تهران آموز به شما در انجام پایان نامه، نگارش پروپوزال، چاپ مقاله و سایر خدمات آموزشی مشاوره می‌دهیم. برای دریافت مشاوره رایگان تنها کافی است با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم بالای صفحه اطلاعات تماس خود را در اختیار همکاران ما بگذارید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

اسکرول به بالا