ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۱

انجام پایان نامه کشاورزی
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی

همه دانشجویان رشته کشاورزی از همان نخستین ترم تحصیلی‌شان به انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی فکر می‌کنند؛ کاری که به مطالعات وسیع، زمان کافی و تلاش بسیار جدی نیاز دارد. کشاورزی از رشته‌های مهم دانشگاهی و تخصص آن برای اقتصاد هر کشوری حیاتی است. همان‌طور که می‌دانید، بیش از یک‌سوم مردم جهان به این کار مشغول‌اند و به تولید مواد غذایی کمک می‌کنند. مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش‌های بسیاری دارد؛ مانند اصلاح نباتات، زراعت، علوم و تکنولوژی بذر، کشاورزی اکولوژیک، مکانیزاسیون کشاورزی، آبیاری و زهکشی، اقتصاد کشاورزی، سازه‌های آبی، آموزش کشاورزی، ترویج کشاورزی، هواشناسی کشاورزی، مهندسی منابع آب و…. در مقطع دکتری نیز این رشته به گرایش‌های مختلفی تقسیم می‌شود؛ مانند زراعت، اصلاح نباتات، مکانیزاسیون کشاورزی، آبیاری و زهکشی، سازه‌های آبی، مهندسی منابع آب، اقتصاد کشاورزی، توسعه کشاورزی و…. بدیهی است پایان هر دو مقطع با انجام پایان‌نامه کشاورزی رقم می‌خورد و مسلم است فرآیند سخت و مهم انجام پایان‌نامه کشاورزی مانند هر کار جدی و حساسی نیازمند مشاوره و راهنمایی استادان باتجربه است.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان‌نامه به ما کمک می‌کند؟

گفتیم انجام پایان‌نامه کشاورزی زمان‌بر و دشوار است، اما به شرط شناخت قوانین و تسلط بر اصول نگارش صحیح آن، به‌ویژه با اشراف بر موضوع به صورت تخصصی، می‌توان با کمترین خطا و سریع‌تر آن را نوشت. البته ممکن است بسیاری از دانشجویان اصول و قواعد نگارش پایان‌نامه را ندانند که این مساله نیز به کمک متخصصان و استادان این حوزه قابل حل است.

چرا مشاوره پایان‌نامه کشاورزی تهران آموز را انتخاب کنیم؟

برای انجام پایان‌نامه کشاورزی باید از مشاوره استادان استفاده کرد، اما به دلیل مشغله فراوان همیشه و هر زمان امکان دسترسی دائم به استادان دانشگاه وجود ندارد و بسیاری از آن‌ها نمی‌توانند هر زمان و همیشه به همه دانشجویان کمک و راهنمایی کنند. بنابراین دانشجویان باید از مشورت و همفکری سایر متخصصان حوزه پژوهشی خود استفاده کنند؛ یکی از بهترین راه‌ها برای مشاوره تخصصی در انجام پایان‌نامه کشاورزی ارتباط با موسسات معتبری مانند موسسه تهران آموز است.

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه تهران آموز سال‌هاست در همه زمینه‌ها و مراحل انجام پایان‌نامه تخصصی بسیاری از رشته‌ها و گرایشهای تحصیلی از جمله انجام پایان‌نامه کشاورزی فعالیت می‌کند و با مشاوران و متخصصان باتجربه و خبره‌ای همکاری دارد و همواره آماده خدمت‌رسانی به همه دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی است. رضایت دانشجویان سال‌های گذشته و کسب نمرات و افتخارات درخشان این عزیزان نشانگر کیفیت بالای مشاوره در موسسه تهران آموز است و خوشبختانه بر اعتبار ما افزوده است.

سرعت عمل و دقت

بحث مشاوره کاربردی و تخصصی وقتی تکمیل می‌شود که هم به سرعت عمل دانشجویان بینجامد و هم دقت آنان را تقویت کند. اما به اعتقاد کارشناسان موسسه تهران آموز هرگز نباید سرعت عمل بر کیفیت نگارش پایان نامه تاثیر منفی بگذارد؛ بر مبنای این اصل مهم، متخصصان موسسه تهران آموز با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و به‌کارگیری نهایت دقت و ریزبینی به دانشجویان کمک می‌کنند که از کوچک‌ترین جزئیات هم به‌سادگی عبور نکنند.

آینده تحصیلی و شغلی

تاثیرات مثبت انجام پایان‌نامه کشاورزی باکیفیت و عالی را می‌توان در آینده موفق تحصیلی و شغلی نویسندگان پایان‌نامه دید؛ در واقع، این پایان درخشان به آغازی درخشان‌تر در زندگی منجر خواهد شد و به همین دلیل است که اهمیت و ضرورت مشاوره با کارشناسان متخصص، بیشتر مشخص می‌شود.

روال انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی

قوانین و اصول نگارش پایان‌نامه برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی نیز باید رعایت شود که در اینجا به‌ طور خلاصه به شرح آن‌ها می‌پردازیم تا شما با آن‌ها آشنا شوید.

انتخاب موضوع

نخستین مرحله انجام پایان‌نامه کشاورزی انتخاب موضوعی جذاب است. با توجه به گرایش‌های متعدد رشته کشاورزی دانشجویان ابتدا باید علایق و توانایی‌های خود را در نظر بگیرند و سپس موضوعات مختلف را بررسی و مطالعه کنند. پیشنهاد می‌کنیم از مطالعه پایان‌نامه‌های گذشته برای ایده گرفتن غافل نشوید. همچنین به جلسات دفاع دانشجویان دیگر بروید و خوب به فضا، روش دفاع و زاویه دید استادان و دیگر دانشجویان دقت کنید.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه

یک نکته مهم و قابل توجه در انجام پایان‌نامه کشاورزی تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه است، اما این مساله راه-حل ساده‌ای دارد و آن راه‌حل مطمئن و آسان، مراجعه به وبسایت ایرانداک است. دانشجویان کشاورزی مانند سایر دانشجویان پس از آشنایی با نحوه جستجوی پایان‌نامه در وبسایت ایرانداک به‌راحتی می‌توانند متوجه شوند که موضوع انتخابی آن‌ها در گذشته کار شده یا خیر.

نوشتن پروپوزال کشاورزی

در دومین مرحله انجام پایان‌نامه کشاورزی به نوشتن پروپوزالی جذاب نیاز است. دانشجویان باید با نگارش پروپوزالی قابل قبول و جامع توجه هیات علمی را جلب کنند و تاییدشان را بگیرند. دانستن روش صحیح نگارش پروپوزال‌نویسی برای انجام دادن این کار ضروری است. بنابراین برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه توصیه می‌کنیم با کارشناسان موسسه تهران آموز مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند و تمام جزئیات و نکات مهم را برای حفظ کیفیت کار برای‌تان شرح دهند. ما در مطالب دیگر این سایت نیز درباره پروپوزال‌نویسی و همچنین موارد مهم دیگر برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی نکات کاربردی را متذکر شده‌ایم و از شما دعوت می‌کنیم با حوصله و دقت آن‌ها را مطالعه کنید؛ مانند مطالب:  چگونه هزینه نوشتن پروپوزال را کم کنیم؟ و چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

فصل‌بندی پایان‌نامه

فصل‌بندی پایان‌نامه نیز از مراحل انجام پایان‌نامه کشاورزی است که  پیش از آغاز آن بهتر است قوانین دانشگاه محل تحصیل‌تان را مطالعه کنید، چون برخی از دانشگاه‌ها در این موارد قواعد خاصی دارند، هر چند در اصول و قواعد کلی مشترک هستند و اختلاف معمولا در جزئیات است.

مقدمه

معمولا ارائه مقدمه‌ای جذاب به انجام پایان‌نامه کشاورزی موفق و عالی منجر می‌شود. مقدمه را، که شامل مطالبی درباره کلیات طرح و دلایل دانشجو برای پرداختن به آن است، بادقت و جذاب بنویسید تا نظر خوانندگان و به-ویژه هیات داوران دانشگاه را جلب کنید.

پیشینه تحقیق

مطالعه پایان‌نامه‌های دانشجویان قدیمی یکی از اقدامات موثر برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری کشاورزی است. در فصل دوم، در مورد این موضوع بنویسید و تحقیقات انجام‌شده پیشین و نتایج و تاثیرشان در انتخاب موضوع پایان‌نامه‌تان را توضیح دهید.

روش تحقیق

اغلب فصل سوم پایان‌نامه به توضیح روش تحقیق اختصاص می‌یابد و جزئیات روش انجام پایان‌نامه کشاورزی با دقت شرح داده می‌شود؛ برای مثال، داده‌های مورد استفاده در متن، آمارها، پرسش‌نامه‌‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی برای تحقیق و….

نتایج

فصل چهارم پایان‌نامه را به نتایج پژوهش اختصاص دهید. آمارهای دقیق در تجزیه و تحلیل نتایج پایان‌نامه مهم است و باعث می‌شود مخاطبان راحت‌تر نتایج پژوهش شما را درک کنند. البته سعی کنید ابتدا مساله را به طور اجمالی بیان کنید، سپس راهکارهای پیشنهادی‌ و نتایج آن را توضیح دهید.

بحث و پیشنهادها

فصل پنجم پایان‌نامه همان جمع‌بندی نهایی تحقیق است که به مقایسه نتیجه تحقیقات شما با راهکارهای دیگران و مزیت‌های آن می‌پردازد و می‌تواند راهنمای خوبی برای پژوهشگران کشاورزی باشد.

جلسه دفاع از پایان‌نامه

روز موعود و مهم در پروسه انجام پایان‌نامه کشاورزی، که نمایانگر زحمات، مطالعات و بار علمی محقق است، جلسه دفاع از پایان‌نامه است. دانشجو باید با دقت و قدرت از زحمات چندین ماهه نگارش پژوهش خود و دستاوردهایش در مقابل هیات داوران و حضار دفاع، و با پاسخگویی صحیح آن‌ها را به طور کاملا علمی قانع کند.

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان‌نامه

بهتر است برای ارائه پایان‌نامه‌تان در جلسه دفاع از پاورپوینت استفاده کنید، فایلی زیبا، با جملات کوتاه (به طور شفاهی توضیحات را کامل کنید)، جداول و نمودارهای آماری و تصاویر متناسب، چون هم به درک راحت‌تر بحث کمک می‌کند، هم جذاب‌تر است و جلسه کسل‌کننده نخواهد شد.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا