ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک

رشته‌های دانشگاهی علوم پایه، در کنار جذابیت‌های بسیاری که دارند فضای تحقیقاتی گسترده با مسائل جهانی را پیش روی دانشجویان می‌گذارند. به همین دلیل است که دانشجویان نخبه این رشته‌ها سعی در حل مسائل مبهم و پس از آن، نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک می‌کنند. دانشجویان این رشته در انجام پایان نامه فیزیک و همینطور پذیرش و چاپ مقاله ISI راه دراز و تا حدودی دشوار در پیش دارند.

چاپ مقاله ISI فیزیک نیز مانند سایر فرآیندهای دانشگاهی مراحلی دارد. در صورتی که دانشجویان بتوانند این مراحل را به درستی طی کنند دیگر نگرانی بابت نتیجه نهایی نخواهند داشت. در این مقاله قصد داریم مراحل این کار را به صورت جداگانه توضیح دهیم و راهنمای کاملی برای دانشجویان فراهم کنیم. پس اگر شما هم به دنبال نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک هستید با ما همراه باشید.

موضوعات کاربردی مقاله ISI فیزیک

فیزیک از علوم قدیمی است که هنوز هم چیزهای زیادی برای کشف کردن در آن وجود دارد. رشته فیزیک پر است از مسائل حل نشده که دانشجویان را به خود جذب می‌کند. دانشجویان ارشد و دکتری اغلب از ابتدای شروع تحصیل خود، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و تحقیقات خود را در آن زمینه ادامه می‌دهند. در نهایت هم از دل همان تحقیقات پایان نامه و مقاله ISI فیزیک خود را بیرون می‌آورند.

پس قبل از شروع پژوهش حتما باید در مورد زمینه انتخابی تحقیق کرد تا موضوعی بروز و مطابق با نیازهای روز دنیا انتخاب کرد. با این کار نه تنها شانس نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک بیشتر می‌شود بلکه امکان گرفتن پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر خارجی نیز فراهم می‌شود. انتخاب یک موضوع خوب اولین قدم برای مسیری است که انتخاب کرده‌اید. فراموش نکنید حتما برای انتخاب موضوع با اساتید و سایر افراد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه نروید.

بیشتر بخوانید: موضوعات پیشنهادی پایان نامه فیزیک

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

یکی از راه‌هایی که پیش روی دانشجویان قرار دارد تبدیل پایان نامه به مقاله ISI است. البته این کار پیش نیازهایی نیز دارد:

  • پایان نامه شما باید کیفیت مطلوبی داشته باشد
  • موضوع پایان نامه شما باید از موضوعات جدید و بروز باشد
  • نوآوری مطلوبی در پایان نامه شما انجام شده باشد.

اگر شرایط بالا را دارید باید بگوییم که نیمه بیشتر مسیر را طی کرده اید و حالا فقط باید تحقیق و پژوهش پایان‌نامه‌تان را به فرمت مقاله ISI درآورید که البته این کار خیلی هم دشوار نیست. برای این کار، درصورتی که خودتان توانایی آن را دارید بهتر است شخصا آن را انجام دهید. اما اگر با روند کار آشنایی ندارید خوب است از افراد توانا و آشنا کمک بگیرید. موسسات معتبر آموزشی همچون تهران آموز (دانشیار آرتا) در این بخش به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

نگارش مقاله ISI فیزیک

برای نگارش مقاله ISI فیزیک، اگر در پی تبدیل پایان نامه به مقاله هستید که کارتان ساده شده است اما اگر میخواهید از ابتدا شروع به نوشتن کنید باید مراحل کار را به دقت طی کنید. نوشتن مقاله ISI نیز مانند هر کار علمی، روند خاص خود را دارد. مقالات اغلب متشکل از چند بخش هستند که هر بخش باید به طور درست و کامل و البته به گونه‌ای خلاصه پرداخته شود. پس در مرحله اول بهتر است با خواندن چند مقاله بروز با این بخش‌ها آشنا شوید.

پس از نوشتن نسخه اولیه مقاله، آن را بازخوانی کنید و از اساتید و مشاوران مورد اعتمادتان برای بازبینی و رفع اشکالات کمک بگیرید. دقت کنید که هرچه اشکالات در مقاله شما کمتر باشد امکان بازپس فرستادن آن و همینطور درخواست اصلاح توسط داوران کمتر می‌شود. در نهایت وقتی متن از تکمیل نگارش مقاله ISI اطمینان حاصل کردید و بازبینی نیز انجام شد نوبت ترجمه مقاله ISI است.

ترجمه مقاله ISI رشته فیزیک

اگر سطح زبان انگلیسی شما پیشرفته نیست و خودتان نمی توانید مقاله را ترجمه کنید اصلا نگران نباشید. تقریبا بیشتر دانشجویان به چنین مشکلی مواجه می‌شوند و برای ترجمه مقاله خود از مترجم کمک می‌گیرند. زیرا اگرچه خواندن و درک مطلب انگلیسی احتمالا برای شما بسیارساده است اما نوشتن صحیح به انگلیسی نیاز به مترجم کاربلد دارد.

برای انتخاب مترجم حتما نمونه کارهای قبلی مترجم را چک کنید. اگر امکان چک کردن نمونه کار وجود نداشت میتوانید یک یا دو پاراگراف از متن خود را برای ترجمه ارسال کنید و در صورتی که ترجمه کیفیت مطلوب شما را داشت کار را به مترجم بسپارید.

بهتر است لیستی از واژه‌های تخصصی رشته خود را در اختیار مترجم قرار دهید تا خاطرتان از بابت ترجمه صحیح اصطلاحات آسوده باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

احتمالا وقتی به این مرحله می‌رسید از پیش نام چند ژورنال را در ذهن دارید و اکنون در حال بررسی نهایی هستید. در این مرحله بهتر است سراغ دانشجویان و اساتیدی که به تازگی مقاله خود را منتشر کرده‌اند بروید. با این کار احتمال رد شدن مقاله شما کاهش پیدا می‌کند. در نهایت هم اگر نمیدانید کدام ژورنال‌ها برای شما مناسبترند تنها کافی است سراغ موسسات معتبر پژوهشی همچون تهران آموز (دانشیار آرتا) بروید.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI فیزیک

این مرحله آخرین قدم در راه نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI است. در ادامه تنها چند فرآیند از پیش تعیین کننده را باید طی کنید تا کار سابمیت مقاله شما به پایان برسد. با توجه به نحوه پرداخت ارزی برای ژورنال‌ها و همینطور فرآیند گاها گیج‌کننده توصیه می‌کنیم با دقت این کار را پیش ببرید. صبر و حوصله شما تضمین کننده موفقیت شماست زیرا حتی یک اشتباه نیز ممکن است به رد شدن مقاله منجر شود. پس از مشاورین در دسترس کمک بگیرید و با آرامش فرآیند پذیرش مقاله خود را انجام دهید.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی

اهمیت مقاله ISI فیزیک برای گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی به این موضوع بستگی دارد که مقطع تحصیلی شما چیست. اگر دانشجوی دکتری هستید که حتما باید مقاله داشته باشید وگرنه در مقابل خیل عظیم دانشجویانی که مقاله دارند شانس چندانی ندارید. اما اگر یک یا چند مقاله چاپ شده  در ژورنال‌های معتبر داشته باشید نه تنها شانس خود را افزایش می‌دهید بلکه گرفتن بورس تحصیلی برای شما ساده‌تر میشود.

اما اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید خیلی نگران مقاله ISI رشته فیزیک نباشید. البته به خاطر داشته باشید مقاله به بهبود رزومه شما کمک می‌کند و بهبود رزرومه نیز به معنای افزایش شانس شما برای دریافت بورس تحصیلی است.

مشارکت در چاپ مقاله ISI فیزیک

چاپ مقاله ISI نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار است. برخی از دانشجویان به تنهایی از عهده تمام کارهای مربوط به مقاله ISI برنمی‌آیند. همین خاطر تقسیم وظایف بین چند نفر برای چاپ مقاله مشارکتی ISI فیزیک امری متداول بین دانشجویان است. در این شرایط دانشجویان وظایف مختلف را مشخص می‌کنند و هر کس مسئولیت بخشی از آنها را به عهده می‌گیرد. چاپ مقاله ISI مشارکتی فیزیک هم به دانشجویان کمک میکند در زمان سریعتر مقاله خود را آماده کنند و هم هزینه کمتری برای مقاله خود بپردازند. حتما می‌دانید با چاپ مقاله مشارکتی فیزیک، تمامی هزینه‌های مربوطه بین نویسندگان تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشارکت در چاپ مقاله ISI

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) سالهاست در تمامی مراحل تحقیقات و پژوهش‌های دانشجویی همراه دانشجویان است. تهران آموز (دانشیار آرتا) همواره با ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه نگارش پروپوزال، انجام پایان نامه، پذیرش و چاپ مقاله ISI و سایر مراحل انتخاب موضوع، ترجمه و … کنار دانشجویان و علاقه‌مندان به علم و دانش بوده است.

ما در تهران آموز(دانشیار آرتا) از حضور پژوهشگران و محققان نخبه، از سراسر دانشگاه‌های برتر ایران کمک می‌گیریم تا به ارتقاء سطح علمی شما کمک کنیم و بتوانید نتیجه مطلوب خود را از تلاشتان بگیرید. اساتید تهران آموز (دانشیار آرتا) با ارائه مشاوره قدم به قدم در تمامی مراحل راه دانشجویان را هموار می‌کنند تا سریعتر به هدف خود برسند.

خدمات ما در تهران آموز با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دانشجویان ارائه می‌شود. در صورتی که در هریک از مراحل انجام تحقیق خود نیاز به مشاوره دارید میتوانید از خدمات مشاوره رایگان تهران آموز (دانشیار آرتا) برای دانشجویان استفاده کنید. کافی است فرم بالاس صفحه را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم. شما همچنین میتوانید از طریق شماره های تماس ما در ساعات کاری روزهای شنبه تا پنج شنبه با ما تماس برقرار کنید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا