ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع
مشارکت در چاپ مقاله ISI

تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی صنایع مانند سایر رشته‎های دانشگاهی، فراز و نشیب‌های بسیاری دارد و دانشجویان باید خود را برای آن آماده کنند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع راه سختی پیش رو دارند. آنها باید بتوانند تحقیق و پژوهشی بروز ارائه دهند و آن را به ژورنال‌های جهانی ارائه کنند. در این نوشته نگاهی می‌اندازیم به مراحل کار دانشجویان برای نگارش مقاله ISI و همچنین پذیرش و چاپ مقاله ISI.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی صنایع

انتخاب موضوع برای نوشتن، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع کاری سخت و دشوار است. ازین جهت که هم باید موضوعی بروز و جدید مطابق با مسائل علمی روز انتخاب کنیم و هم باید بتوانید با توجه به امکانات و ابزارهای موجود و در دسترس از عهده انجام پژوهش برآییم. اگرچه برای انجام پایان‌نامه مهندسی صنایع، میتوان سراغ موضوعات کمی قدیمیتر هم رفت و به دنبال بهبود و ایجاد بهینه‌سازی در آنها بود اما برای انجام مقاله ISI چنین چیزی ممکن نیست.

موضوعی که برای انجام پژوهش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع انتخاب می‌کنیم حتما باید از موضوعات علمی و روز رشته صنایع انتخاب شود زیرا در غیر این صورت مقاله پذیرفته نمی‌شود و همه زحمات دانشجو هدر می‌رود. برای انتخاب موضوع بهتر است از اساتید رشته خود کمک بگیرید، به خصوص اساتیدی که اغلب با دانشجویان برای چاپ مقاله همکاری می‌کنند. اگر به اساتید دانشگاهی دسترسی ندارید نگران نباشید چون می‌توانید از مشاوره موسسات معتبر استفاده کنید. موسسات اغلب به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند و موضوعات مناسب با توانایی شما پیشنهاد می‌دهند.

بیشتر بخوانید: انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی صنایع

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

یکی از راه‌های مورد توجه دانشجویان برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI صنایع، استخراج مقاله ISI از پایان نامه است. البته برای چاپ مقاله از پژوهش های پایان نامه چند پیشنیاز وجود دارد:

پایان نامه شما باید دربرگیرنده پژوهش‌های بروز باشد و مطابق با مسایل روز رشته مهندسی صنایع نوشته شده باشد.

کیفیت پژوهش باید کاملا مطلوب باشد و به طور عمیق به موضوع پرداخته باشد.

از زمان تحویل پایان نامه مدت زیادی نگذشته باشد چون در این صورت ممکن است موضوع شما اهمیت خود را از دست داده باشد.

درصورتی که این پیش‌شرط‌ها را دارید به‌راحتی می‌توانید به چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع در ژورنال‌های معتبر بپردازید. زیرا در این صورت تنها کافی است که پژوهش انجام شده در پایان‌نامه خود را به فرمت مورد نیاز مقاله ISI درآورید.

نگارش مقاله ISI مهندسی صنایع

خب تا اینجای کار موضوع خود را انتخاب کرده‌اید و قصد دارید شروع به نگارش مقاله ISI بکنید. بسیاری از محققان و پژوهشگران به دلیل تسلط و توانایی به زبان فارسی اغلب مقاله خود را به زبان فارسی می‌نویسند و پس از آن از یک مرتجم توانمند برای ترجمه مقاله خود کمک می‌گیرند. اگر شما هم تسلط کافی در سطح پیشرفته به زبان انگلیسی ندارید توصیه میکنیم مقاله خود را به فارسی نگارش کنید.

پیش از شروه به نوشت مقاله ISI مهندسی صنایع، بهتر است اول نگاهی به سرتیترهای مقالات مشابه بیندازید و پژوهش خود را در همان قالب بنویسید. همه مقالات ISI مهندسی صنایع فرمت مشخصی دارند که بهتر است از همان ابتدا فرمت و تیترهای مورد نظر را رعایت کنید. پس از اتمام نگارش مقاله به فارسی، باید کار خود را به اساتید یا مشاوران برتر و البته مورد اعتماد رشته خود بسپارید تا بازبیننی کنند. با بازبینی مقاله پیش از ارسال، این شانس را پیدا میکنید تا اشکالات کار خود را از قبل بدانید و در اصلاح آنها بکوشید.

ترجمه مقاله ISI رشته صنایع

حالا که نگارش مقاله ISI مهندسی صنایع را به پایان رسانیده اید زمان ترجمه مقاله فرا میرسد. ترجمه مقاله اصلا کار سختی نیست. فقط کافیست این دو مورد را در انتخاب مترجم مد نظر داشته باشید:

مترجم انتخابی شما باید زبان عمومی انگلیسی خوبی داشته باشد تا بتواند مقاله را ساده و روان ترجمه کند.

مترجم انتخابی باید به واژگان تخصصی رشته آگاهی داشته باشد تا ترجمه صحیح و تخصصی ارائه دهد.

پس از انتخاب مترجم بر اساس دو مورد بالا و انجام ترجمه، بهتر است نتیجه کار را به شخص دیگری برای بازبینی بسپارید. این کار خیال شما را از اشتباهات احتمالی آسوده می‌کند.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

بسیاری از دانشجویان این مرحله را اول از همه انجام می دهند و می‌دانند مقاله ISI مهندسی صنایع خود را برای کدام ژورنال می‌خواهند ارسال کنند. در هر رشته‌ای ژورنال های شناخته شده‌ای وجود دارد که شما هم با کمی پرس‌وجو می‌توانید آنها را پیدا کنید.

راه ساده‌تر و میانبر نیز، پرسیدن از سایر دانشجویان و استاتیدی است که پیش از شما مقاله ISI داشته‌اند. معمولا در محیط‌های دانشگاهی همکاری خوبی در این زمینه وجود دارد. اما اگر موفق به یافتن ژورنال مناسب نشدید هم نگران نباشید. کافی است از موسسات مشاور و معتبر در این زمینه همچون تهران‌آموز (دانشیار آرتا) کمک بگیرید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع

آخرین گام برای به ثمر رسیدن زحمات چندماهه دانشجویان برای چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع، طی کردن فرآیند سابمیت مقاله در ژورنال انتخاب شده است. این مرحله همچون فرآیندهای اداری می‌ماند که باید به روال آن آشنا باشید. در اینجا کار سختی ندارید فقط باید مراحل را یکی یکی طی کنید و از انجام درست هر مرحله اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر با روال سابمیت مقاله آشنایی ندارید بهتر است از افراد و دوستان آشنا کمک بگیرید تا سریعتر کارتان انجام شود. مراحلی همچون پرداخت ارزی اغلب کار را کمی پیچیده می‌کند و اغلب نیازمند روش‌های میانبر برای پرداخت است. به همین خاطر کمک گرفتن از موسسات آشنا به روال سابمیت بسیار توصیه می‌شود.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی

بیشتر دانشجویانی که سراغ نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی صنایع می‌روند اغلب در پی ادامه تحصیل در ایران یا خارج از ایران هستند. اهمیت مقاله ISI زمانی بیشتر می‌شود که دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد درخواست ادامه تحصیل برای مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارجی را دارند. در چنین شرایطی تقریبا بعید است دانشگاه بدون داشتن مقاله ISI چاپ شده در ژورنال‌های معتبر به دانشجو پذیرش بدهند. از طرف دیگر، هرچه تعداد و کیفیت مقاله‌های دانشجو بیشتر باشد، رزومه بهتری در مقایسه با سایر دانشجوها دارد و علاوه بر پذیرش دکتری، شانس دریافت بورس تحصیلی نیز برای او بیشتر می‌شود.

اما اگر دانشجوی کارشناسی هستید و میخواهید برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بگیرید، ممکن است نیازی به مقاله نداشته باشید. هرچند توصیه می‌کنیم در صورت امکان سراغ مقاله ISI مشارکتی بروید. این کار کمک می‌کند تا رزومه شما تقویت شود و بتوانید بورسیه تحصیلی بگیرید.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

ما در موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا)  در تمامی مراحل و مقاطع آموزشی تسهیلگر دانشجویانیم؛ مراحل انتخاب موضوع، نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه از یک طرف و نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI از طرف دیگر. ما با همکاری با اساتید و محققان برتر از سراسر ایران و از تمامی دانشگاه‌های معتبر، تلاش می‌کنیم تا تمامی مراحل تحقیقاتی در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شود.

اساتید ما با آشنایی به مباحث روز دنیا در رشته مهندسی صنایع، ارائه دهنده موضوعات تحقیقاتی جدید و بروز هستند. آنها به خوبی قادرند دانشجویان را در مسیر درست هدایت کنند تا نتیجه زحمات و تحصیلات چندین ساله‌شان هدر نرود. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مقاله ISI دارید اما از چند و چون کار بی‌خبرید همین حالا فرم بالاس صفحه را پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند. شما همچنین میتوانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تهران آموز (دانشیار آرتا) بهره‌مند شوید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا