ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته‌های پزشکی

مهاجرت تحصیلی پدیده رایج سال‌های اخیر در ایران بوده و این موج همچنان رو به بالا در حرکت است. در حال حاضر، کشور اروپایی و پیشرفته آلمان یکی از مقاصد اصلی مهاجران به ویژه مهاجران ایرانی است. دانشگاه‌های آلمان به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تحصیلی بسیار خوب مرکز توجه جامعه علمی دنیا هستند و از تمام رشته‌ها و گرایش‌های علوم مختلف متقاضی تحصیل دارند، اما معرفی بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته پزشکی مبحثی است که ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت تا به انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی شما کمک شایانی کرده باشیم.

 

شرایط عمومی برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌های پزشکی آلمان

پیش از معرفی بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته پزشکی بد نیست با شرایط عمومی برای اخذ پذیرش از آن‌ها آشنا شوید که عبارت‌اند از:

  • معدل: شرط معدل از شرایط مهم و اصلی برای پذیرش گرفتن از دانشگاه‌های آلمان است و مسلم است که هر چه معدل شما بالاتر باشد، احتمال پذیرش‌تان بیشتر می‌شود.
  • مدرک زبان آلمانی: داشتن مهارت و دانش حداقل سطح B1 در زبان آلمانی لازمه ورود به کالج‌های آلمان است.
  • تمکن مالی: شما باید مسئولان دانشگاه مقصدتان را مطمئن کنید که از عهده مخارج زندگی و تحصیل در آلمان برمی‌آیید و حساب بانکی شما به میزان کافی پر باشد.

همچنین مدارکی برای ثبت نام شما لازم خواهد شد؛ مانند: مدرک تحصیلی دبیرستان با ریزنمرات کامل، انگیزه‌نامه، کپی پاسپورت، رزومه تحصیلی و…

دقت کنید که پیش از ورود به دانشگاه‌های پزشکی آلمان لازم است شما یک سال نیز در کالج منتخب دانشگاه مقصدتان درس بخوانید، چون دیپلم ایرانی مورد قبول دانشگاه‌های آلمان نیست!

یادآوری این نکته ضروری است که شما باید برای تقویت رزومه تحصیلی نیز نکات و قواعدی را بدانید که ما بدین منظور مطالب زیر را در همین سایت منتشر کرده‌ایم که خواندن آن‌ها کمک فراوانی به شما خواهد کرد:

 

بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته‌های پزشکی

اغلب دانشگاه‌های کشور آلمان از سطح کیفی بالایی در آموزش و پژوهش برخوردارند، اما نام برخی از مهمترین و بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته پزشکی عبارت‌اند از:

  1. دانشگاه هایدلبرگ
  2. دانشگاه پزشکی چریته برلین
  3. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ
  4. دانشگاه تکنیکال مونیخ
  5. دانشگاه توبینگن
  6. دانشگاه فرانکفورت
  7. دانشگاه آلبرت لودویک فرایبورگ
  8. دانشگاه هامبورگ
  9. دانشگاه گوتینگن
  10. دانشگاه هانوفر
  11. دانشگاه روت آخن
  12. دانشگاه لوبک
  13. دانشگاه ورزبورگ
  14. دانشگاه درسدن
  15. دانشگاه ویتن هردکه
  16. دانشگاه لایپزیگ
  17. دانشگاه ماگدبورگ
  18. دانشگاه مونستر
  19. دانشگاه یوهانس گوتنبرگ مانیز
  20. دانشگاه بوخوم
  21. دانشگاه کلن
  22. دانشگاه هنریش هین دوسلدورف
  23. دانشگاه دویسبورگ اسن
  24. دانشگاه FAU ارلانگن نورنبرگ
  25. دانشگاه جاستوس لیبیگ گیسن
  26. دانشگاه مارتین لوتر هال ویتنبرگ
  27. دانشگاه کیل
  28. دانشگاه سارلند
  29. دانشگاه اولم
  30. دانشگاه آگسبورگ

دانشگاه‌های نام برده‌شده از امکانات بسیار خوبی برای تحصیلات پزشکی برخودارند؛ برای مثال، دانشگاه هایدلبرگ جزء قوی‌ترین دانشگاه‌های پزشکی و پژوهشی سراسر اروپاست و از دانشگاه‌های قدیمی و مشهور بین‌المللی در این رشته و نیز رشته دندانپزشکی است که در سال 1386 میلادی تاسیس شده و 12 دانشکده دارد. در این دانشگاه به دانشجویان فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی بسیار خوب و امکانات کافی داده می‌شود تا بتوانند در طول حداقل شش سال و نیم دوره آموزش پزشکی به بهترین دستاوردها برسند. همچنین دانشگاه چریته برلین با بیش از شش هزار دانشجو از فعال‌ترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های پزشکی آلمان و اروپاست، یا مثلا دانشگاه روت آخن که از کامل‌ترین مراکز تحقیقاتی آلمان است، در بسیاری از رشته‌ها و گرایش‌های تخصصی علوم پزشکی  دانشجو دارد. همین‌طور دانشگاه توبینگن که از مراکز علمی بسیار مهم  در علوم پزشکی، اعصاب، انکولوژی و… در دنیاست، یا مثلا دانشگاه لوبک که به دلیل همکاری گسترده با موسسات تحقیقاتی بین‌المللی و نیز اهمیت ویژه قائل شدن به اصول ارتباطی و اخلاقی در برخورد با بیماران شهرت جهانی دارد و آموزش بیش از سه هزار دانشجو را بر عهده دارد. دانشگاه مونستر نیز از دانشگاه‌های پزشکی خوب در آلمان است که دوره شش‌ساله پزشکی در آن بیشتر از این‌که مبتنی بر آموزش نظری باشد، بر مبنای ارتقای دانش عملی دانشجویان بنا نهاده شده است. همچنین دانشگاه ورزبورگ از مراکز تحقیقاتی مهمی است که کتابخانه مدرن و بزرگی دارد و بیش از سه هزار دانشجو در آن به تحصیل مشغول‌اند. دانشگاه فرایبورگ نیز با یازده دانشکده از مراکز درمانی بزرگی است که شرایط لازم برای دستیابی محققان به جدیدترین تخصص‌های پزشکی و درمانی جهان را مهیا می‌کند.

 

مزیت‌های تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی آلمان

تحصیل در دانشگاه‌های آلمان مزایای مختلفی دارد که مهمترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. کیفیت آموزشی بالا
  2. مباحث درسی گسترده
  3. آموزش عملی بیشتر
  4. تجهیزات آموزشی و آزمایشگاه‌های مدرن و پیشرفته
  5. محیط بین‌المللی
  6. امکان تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی
  7. هزینه‌های مناسب زندگی
  8. اعتبار مدرک دانشگاهی
  9. اهمیت قائل شدن به دانشجویان نخبه و بین‌المللی
  10. تضمین آینده شغلی فارغ‌التحصیلان در بهترین مراکز درمانی دنیا

 

خدمات جامع موسسه تهران آموز

فهرست بهترین دانشگاه‌های آلمان برای رشته پزشکی بلندتر از لیست سی دانشگاهی است که ما در این مطلب معرفی کردیم، اما آنچه از این فهرست مهمتر است، شرایط زندگی شخصی و اجتماعی شماست. به بیان بهتر، هر کس باید ابتدا همه جوانب زندگی‌اش را کامل و دقیق بررسی کند و مطابق با شرایط خود تصمیم بگیرد که برای ادامه تحصیلاتش کدام کشور، شهر و دانشگاه را انتخاب کند. همچنین فعالیت‌های تحقیقاتی شما در اخذ پذیرش از دانشگاه‌های بزرگ دنیا و ادامه تحصیلات‌تان بسیار موثر است. بر همین اساس بهتر است در این مورد از متخصصان امر مشاوره بگیرید.

موسسه معتبر و قدیمی تهران آموز با هدف کمک به جامعه پژوهشی و دانشجویان عزیز کشور برای رشد علمی بیشتر و رسیدن به دستاوردهای ارزشمند، تیمی متخصص و به‌روز از استادان بنام و خبره دانشگاهی را تشکیل داده که در تمام ساعات کاری آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی هستند. خدمات مشاوره موسسه تهران آموز برای همه دانشجویان کشور از هر رشته و گرایش تحصیلی ارائه می‌شود و از تنوع و جامعیت منحصربه‌فردی برخوردار است. این خدمات شامل مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپوزال، مشاوره نوشتن و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و نوشتن و تکمیل رساله دکتری، تبدیل پایان نامه به مقاله، نوشتن مقاله ISI، پذیرش و چاپ مقاله ISI و بسیاری خدمات دیگر است.

البته همان‌طور که بارها تاکید کرده‌ایم، اولویت شما باید مشورت کردن و تامین نظر استادان راهنمای دانشکده‌تان باشد، اما به دلیل فرصت محدود استادان و مشغله‌های فراوان این عزیزان، استفاده کردن از تجارب استادان دیگر و کارشناسان متخصص و حرفه‌ای لازم و ضروری است. بر همین اساس، اغلب دانشجویان سراغ موسسات مشاوره می‌روند، اما نکته مهم در این مورد، توانایی تشخیص و تمییز موسسات رسمی و معتبر از موسسات جعلی یا افراد سودجوست. پس حتما پیش از انتخاب موسسه مشاوره برای هر نوع فعالیت علمی خود درباره آن تحقیق کنید و با بررسی و پرس‌وجوی دقیق از اعتبار آن مطمئن شوید.

ما در این باره مطلبی با عنوان زیر را در سایت‌مان منتشر کرده‌ایم و توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید:

 

گفتنی است موسسه رسمی و بنام تهران آموز برای ارائه خدمات جامع و متعددش قیمت‌هایی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه در نظر گرفته و برای پرداخت آن‌ها با مراجعان عزیز همراهی لازم را خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان موسسه تهران آموز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از آن‌ها جویا شوید و با خیال راحت فقط بر تحقیقات خود متمرکز شوید.

 

اسکرول به بالا