ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

راهنمای گام به گام پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری

مسیر علمی و پژوهشی تحصیلات تکمیلی، پر است از فراز و نشیب‌هایی که هر کدام برای دانشجویان آموزش‌های جدیدی دارد. اما این راه دشوار در نهایت یک سنگ بزرگ در انتهای مسیر دارد. پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری سخت‌ترین مرحله تحصیل است. دانشجویان اغلب زمان زیادی را صرف نوشتن پایان نامه می‌کنند. اگرچه نمی‌توان انکار کرد که انجام پایان نامه ارشد و دکتری، کارس‌است زمانبر اما با آموختن نحوه صحیح انجام کار، می‌توان اندکی در زمان صرفه‌جویی کرد.

در انجام پایان نامه باید به برخی از موضوعات به درستی توجه کرد. می‌دانیم که پایان نامه ارشد یا رساله دکتر در تمامی دانشگاه‌های کشور در پنج فصل نوشته می‌شود. هر کدام از فصول پایان‌نامه نیز عنوان‌های مشخصی دارند و بخش‌هایی را در برمی‌گیرند که باید به طور مشخص به آنها پرداخت. برای مثال در فصل دوم پایان نامه ما باید به پیشینه تحقیق بپردازیم و نباید سراغ سایر بخش‎ها همچون راه‌حل پیشنهادی خودمان و یا نتایج برویم. این کار نه تنها اصولی نیست بلکه در بازبینی توسط اساتید حتما جلب توجه خواهد کرد و آنها درخواست اصلاح می‌دهند. رعایت همین موارد کوچک از ابتدا باعث می‌شود تا پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری ساده‌تر و سریعتر شود.

چرا پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری مشکل است؟

به‌خوبی می‌دانیم که هر دانشجویی در دوران تحصیلات تکمیلی تنها یکبار اقدام به نوشتن پایان نامه می‌کند. به همین خاطر است که بیشتر دانشجویان زمانی پایان نامه نویسی ارشد و دکتری را می‌آموزند که بعد از صرف زمان و هزینه زیاد مراحل کار را با سعی و خطا پیش برده‌اند و به خوبی آنها را آموخته‌اند. پس از نوشتن پایان نامه اغلب راهنمای خوبی برای سایر دانشجویان هستند. انجام تحقیقات و پژوهش‌هایی که همه در زمینه موضوعی جدید هستند کاری طاقت‌فرساست. همه این کارها نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند و انجام این پژوهش‌ها به‌تنهایی کار را دشوار میکند، به خصوص زمانی که اساتید راهنما و مشاور دانشجو زمان کافی برای راهنمایی و مشاوره پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری ندارند.

پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری

مشاوره پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری

هرچقدر هم پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری دشوار باشد، بازهم نباید ناامید شد چون همیشه راه حلی برای هر مشکلی وجود دارد. نوشتن پایان نامه نیز از این قائده مستثنی نیست. ممکن است در این راه تنها باشید اما همیشه موسساتی هستند که به شما مشاوره می‌دهند تا مسیر دشوار نوشتن پایان نامه برای شما هموار شود. موسسه تهران‌آموز با سالها تجربه در زمینه مشاوره پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری آماده ارائه خدمات به دانشجویان، در سریعترین زمان ممکن است. خدمات مجموعه تهران‌آموز در تمامی سطوح از انتخاب موضوع تا نوشتن پروپوزال و نوشتن و انجام پایان نامه و تبدیل پایان نامه به مقاله را در بر می‌گیرد.

برای دریافت خدمات و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های تماس موسسه در ساعات کاری تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم تماس در بالای صفحه، اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران موسسه تهران‌آموز در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

مراحل پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری

برای اینکه کار دشوار انجام پایان نامه ارشد و دکتری برای شما ساده شود در این بخش به توضیح مختصر هر مرحله می‌پردازیم. شما به سادگی می‌توانید توضیحات کامل هر بخش را مطالعه کنید تا در مسیرپیش‌روی خود، کار برای شما آسان‌تر شود.

انتخاب موضوع پایان نامه

اولین موردی که باید مد نظر داشته باشید انتخاب موضوع پایان نامه است. موضوع انتخابی شما باید متناسب با زمینه کاری استاد شما باشد. این موضوع باید جدید و بروز باشد تا زمینه رشد و پیشرفت شما را فراهم کند. برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه، مطلب نکات ضروری در انتخاب موضوع پایان نامه و موارد تاثیرگذار در انتخاب موضوع پایان نامه را در همین سایت مطالعه کنید.

نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد

پس از انتخاب موضوع پایان نامه باید بتوانید آنچه در ذهن دارید را به طور خلاصه در قالب پروپوزال بنویسید و به استاد راهنما و دانشگاه ارائه دهید. نوشتن پروپوزال نیز تابع شرایط و قواعد خاص خود است. برای آشنایی با چگونگی نوشتن پروپوزال مطلبی با همین نام را در وبسایت بخوانید.

نوشتن پایان نامه

پس از انتخاب موضوع و نوشتن پروپوزال دیگر می‌دانید در چه راهی قدم گذاشته‌ایم و با چند و چون پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری آشنا شده‌ایم. حالا تنها باید مراحل انجام تحقیقات پایان نامه را بدانید و آنها را به بهترین شکل انجام دهید. برای آشنایی با نحوه نوشتن صحیح پایان نامه مطلب نگارش پایان نامه را در همین سایت بخوانید.

تهیه اسلاید و فایل پاورپوینت پایان نامه

وقتی کار نوشتن پایان نامه به پایان رسید باید بهترین ارائه را از پایان نامه خود داشته باشید. فراموش نکنید هرچقدر هم تحقیق و پژوهش خوب و کاملی داشته باشید، اگر نتوانید به درستی آن را ارائه دهید فایده‌ای ندارد. برای آشنایی با نحوه درست تهیه فایل ارائه و همچنین ارائه دادن مطالب زیر را مطالعه کنید.

چگونه یک فایل پاورپوینت خوب از پایان نامه خود درست کنیم؟

چگونه یک ارائه خوب در روز دفاع از پایان نامه داشته باشیم؟

بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه

خوب است با رعایت مواردی هرچند کوچک، راه سخت و دشوار پایان نامه نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری را برای خود را تکمیل کنید. شما باید با نکات لازم و ضروری جلسه دفاع آشنا شوید. برای آشنایی با این نکات مطلب بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه را مطالعه کنید.

 

خدمات موسسه تهران آموز برای انجام پایان نامه و نوشتن رساله دکتری

همچنان که در این مطلب توضیح دادیم، انجام رساله دکتری و نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد مراحل مختلفی دارد و هر مرحله نکات خاصی، اما نکته مهمتر این است که هر پژوهش مسیر متفاوتی دارد و در این مسیر طولانی شما ممکن است با چالش‌ها و پرسش‌های متعددی روبه‌رو شوید که در این صورت حتما باید با استادان راهنمای خود مشورت کنید و از تجارب آن‌ها بهره ببرید.

اما آنچه مسلم است، در طول مسیر و در هر لحظه‌ای که شما با مشکلی مواجه می‌شوید، شاید امکان برقراری تماس با استاد راهنمای‌تان نباشد و حتی گاهی ممکن است تا دسترسی به استادان چندین روز معطل شوید. این مساله با توجه به گستردگی کار تحقیقاتی شما و فرصت محدودتان تا روز دفاع شما را دچار وقفه و متضرر خواهد کرد. بنابراین لازم است از استادان مجرب و متخصص دیگری کمک بگیرید.

موسسه تهران آموز با همکاری تعدادی از بهترین استادان دانشگاه و کارشناسان خبره و متخصص گروه مشاوره‌ای حرفه‌ای را تشکیل داده که در تمام ایام سال و به طور دائمی آماده ارائه خدمات جامع در تمام زمینه‌های پژوهشی به دانشجویان عزیزند؛ برای مثال، انجام رساله دکتری، نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد، نگارش مقاله ISI، استخراج مقاله ISI از پایان‌نامه، ویرایش مطالب علمی در سطوح مختلف، ترجمه و…

خدمات موسسه تهران آموز برای دانشجویان همه رشته‌ها و گرایش‌های علمی طراحی شده و قیمت‌های بسیار مناسبی برای هر خدمتی در نظر گرفته شده است. گفتنی است موسسه رسمی و معتبر تهران آموز در زمینه پرداخت هزینه‌ها با مراجعان عزیز همراهی لازم را خواهد داشت و شرایط دانشجویی و نیز وضعیت اقتصادی جامعه را مد نظر قرار خواهد داد.

در پایان، توصیه می‌کنیم موسسه‌ای را برای ادامه مسیر پژوهش خود انتخاب کنید که از اعتبار و رسمی بودنش مطمئن باشید تا گرفتار کلاهبرداران و افراد سودجو نشوید. ما برای کمک به شما در این باره مطلبی با عنوان زیر آماده و در همین سایت منتشر کرده‌ایم و خواهشمندیم آن را با دقت و تا انتها مطالعه کنید:

 

اسکرول به بالا