ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی

دانشجویانی که رشته ریاضی را برای تحصیل انتخاب می‌کنند افرادی پر تلاش و اهل مطالعه و تحقیق در مسائل و تئوری‌ها هستند. بر هیچ کس پوشیده نیست که ریاضی رشته‌ای دشوار است و حتی شنیدن نامش هم گاهی ما را می‌ترساند. این رشته از قدیم علاقه‌مندان و محققانی داشته است که در جستجوی مسائل حل نشده و باقی مانده علم بوده‌اند. اکنون البته حل مسائل کمی تغییر پیدا کرده و دانشجویان با نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی نشان می‌دهند که چگونه موفق به حل مسائل شده‌اند.

چاپ مقاله ISI ریاضی نیز مثل مقالات سایر رشته‌ها کاری بس دشوار است. نحوه نوشتن مقاله و انتخاب موضوع بروز و مورد توجه جامعه علمی از یک طرف و انتخاب ژورنال معتبر و تلاش برای پذیرش مقاله نیز از سوی دیگر کار دانشجویان را دشوار می‌کند. به هر حال هیچ کدام از این دشواری‌ها دلیلی برای دست از تلاش کشیدن نیست. ما در اینجا مراحل نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی را به شما می‌گوییم و در هر مرحله شما را راهنمایی می‌کنیم.

موضوعات کاربردی مقاله ISI ریاضی

مهمترین و اولین عامل تاثیرگذار در پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی موضوع مقاله است. اهمیت موضوع ازین جهت است که در صورت انتخاب درست، در یک نگاه توجه داوران و اساتید را به خود جلب می‌کند. هرچه موضوع پژوهش شما جدیدتر و بروزتر باشد شانس بیشتری برای چاپ مقاله پیدا می‌کنید. فراموش نکنید مقالات ISI ریاضی در نشریات معتبر بین‌المللی در صورت باکیفیت بودن پژوهش و کارکردن روی موضوعات جدید و روز شانس پذیرش دارند.

برای آشنایی با موضوعات جدید و کاربردی رشته ریاضی چند راه پیش‌رو دارید:

  • از اساتید برتر رشته خود کمک بگیرید و از آنها بخواهید تا برای انتخاب موضوع پژوهش شما را راهنمایی کنند.
  • از دانشجویان هم‌رشته خود که به تازگی اقدام به پذیرش و چاپ مقاله خود کرده‌اند بخواهید تا در انتخاب موضوع بع شما کمک کنند.
  • از موسسات معتبر در زمینه مقاله و پایان نامه مشاوره بگیرید. این موسسات با گروهی از اساتید و دانشجویان برتر کار می‌کنند و یه همین خاطر در این زمینه مشاورانی توانمند هستند.

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

اگر روی تحقیقات و پژوهش‌های مربوط به انجام پایان نامه ریاضی خود زمان زیادی صرف کرده‌اند تا پژوهشی با کیفیت ارائه دهید به شما تبریک می‌گوییم چون با یک تیر دو نشان زده‌اید. اکنون شما می‌توانید با تبدیل پایان نامه خود به مقاله ISI حاصل تلاش خود را ببینید. برای این کار تنها کافی است که فرمت مقاله ISI را بدانید و مطالب پایان نامه را به طور خلاصه در آن فرمت قرار دهید.

این کار زمان زیادی نیاز ندارد و در واقع بازنویسی پایان نامه به شیوه‌ای دیگر است. اما اگر فکر میکنید تبدیل پایان نامه ریاضی به مقاله ISI برای شما دشوار و زمانبر است کافی است  از موسسه تهران آموز کمک بگیرید.

نگارش مقاله ISI رشته ریاضی

برای اینکه نگارش مقاله ISI ریاضی را به گونه‌ای صحیح پیش ببرید بهتر از از ابتدا برنامه‌ریزی کنید و نگارش را مرحله به مرحله انجام دهید. مقالات ISI فرمت مشخصی دارند و باید بتوانید پژوهش خود را به گونه‌ای خلاصه در تیترهای تقریبا مشخص بنویسید. برای اینکه با چارچوب مقالات آشنا شوید کافی است نگاهی به سایر مقالات مرتبط با موضوع در رشته خود بیندازید.

زمانی که نگارش مقاله خود را به پایان رساندید نوبت بازخوانی مقاله می‌رسد. بهتر است خودتان یک بار بازخوانی را انجام دهید و پس از آن از کمک اساتید برای بازبینی و رفع مشکلات احتمالی استفاده کنید. هرچقدر کار شما بدون نقص‌تر باشد شانس موفقیت شما و پذیرش مقاله بیشتر خواهد بود.

ترجمه مقاله ISI رشته ریاضی

باید بدانید اکنون که کار نوشتن مقاله ISI ریاضی به اتمام رسید گامی بزرگ را با موفقیت به پایان رسیانده‌اید. حالا نوبت ترجمه مقاله ISI است. برای ترجمه مقاله خود بهتر است در جستجوی مترجمی باشید که سطح زبان انگلیسی پیشرفته‌ای داشته باشد و بتواند متن شما را به درستی به انگلیسی برگرداند. مهم است که مترجم تنها به ترجمه لغت به لغت اکتفا نکند و بتواند مفاهیم فارسی مد نظر شما را به انگلیسی برگرداند.

برای اینکه خیالتان از بابت ترجمه کلمه‌ها و کلیدواژه‌های اختصاصی آسوده باشد خوب است که لیستی از کلیدواژه‌های پرتکرار استفاده شده در مقاله فارسی را همراه با معادل انگلیسی آنها در اختیار مترجم قرار دهید. پس از تحویل ترجمه نیز، نیاز است متن ترجمه شده مقاله توسط فردی متخصص بازبینی شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

ممکن است بگویید این مرحله را باید پیش از همه انجام داد. بله درست است. اما گاهی دانشجویان بین چند ژورنال سردرگم‌اند و نمی‌دانند بهتر است مقاله خود را برای کدام یک از ژورنال‌ها ارسال کنند. این دسته اغلب افرادی هستند که از ابتدا با ژورنال‌ها آشنایی کامل دارند و تنها باید انتخاب نهایی خود را انجام دهند.

اما اگر شما اطلاعاتی از ژورنال‌های رشته خود ندارید میتوانید از چند روش اطلاعات مناسب را کسب کنید:

  • از استاید رشته خود سوال کنید، آنها قطعا اطلاعات بروزی دارند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
  • از دانشجویان هم‌رشته خود که به تازگی مقالات خود را ارسال و چاپ کرده‌اند سوال کنید.
  • سراغ مقالات مرتبط با موضوع خود بروید و ببینید آنها در کدام ژورنال‌ها چاپ شده‌اند.
  • از موسسات مشاوره کمک بگیرید؛ آنها اغلب لیستی از بهترین ژورنال‌ها با احتمال بالای چاپ مقالات را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله ISI ریاضی اگرچه پیچیدگی‌هایی نیز دارد اما در مجموع کار دشواری نیست. تنها کافی است که فرآیند را مرحله به مرحله طبق دستورالعمل ژورنال پیش ببرید. اگر با این کار آشنایی ندارید خوب است که از افراد یا موسسه‌های توانا کمک بگیرید تا مشکلی در کار شما پیش نیاید.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی

تقریبا با اطمینان زیادی می‌توان گفت که چاپ مقاله ISI ریاضی یکی از مهمترین ضروریات ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های داخلی و خارجی این رشته است. هرچه مقالات شما قویتر باشد شانس شما برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های معتبر بیشتر می‌شود. در این میان تعداد و کیفیت مقاله‌های شما کمک می‌کند تا ضمن گرفتن پذیرش، موفق به دریافت بورس تحصیلی نیز بشوید.

اگر دانشجوی مقطع لیسانس هستید و قصد گرفتن پذیرش برای مقطع کارشناسی ارشد دارید چندان دغدغه مقاله ISI را نداشته باشید. البته در چنین شرایطی، داشتن مقاله به شما کمک می‌کند تا شانس دریافت بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای شما افزایش یابد.

مشارکت در چاپ مقاله ISI ریاضی

بر کسی پوشیده نیست که انجام تحقیقات و پژوهش‌های رشته ریاضی کاری سخت و دشوار است. همین موضوع باعث می‌شود تا دانشجویان این رشته برای انجام تحقیقات خود نیازمند کمک اساتید، مشاوران و یا سایر ددانشجویان به عنوان هم‌تیمی باشند. یکی از اقداماتی که در زمینه چاپ مقاله در بین این دانشجویان متداول است چاپ مقاله ISI مشارکتی ریاضی است. در این شرایط دو یا چند دانشجو با هم در انجام تحقیقات مشارکت میکنند و در نهایت اسم همه آنها در مقاله ذکر می‌شود تا امتیاز آن بین آنها تقسیم شود.

فایده دیگر چاپ مقاله ISI مشارکتی ریاضی، تقسیم شدن تمامی هزینه مقاله بین اعضای گروه است. بدین ترتیب هزینه‌های مربوط به ترجمه، پذیرش مقاله و سایر فرآیندها بین همه اعضای گروه تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشارکت در چاپ مقاله ISI

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با سالها تجربه و حضور در مجامع علمی همراه یاری‌بخش دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی بوده است. در تهران آموز (دانشیار آرتا)، اساتید و دانشجویان نخبه و با تجربه به یاری دانشجویان می‌آیند تا آنها را در تکمیل طرح‌های پژوهشی خود راهنمایی کنند. مشاوره موسسه به‌صورت رایگان انجام می‌شود و تمامی خدمات از ابتدا تا انتها برای دانشجویان شرح داده می‌شود.

در تهران آموز (دانشیار آرتا) خدماتی ار قبیل مشاوره انتخاب موضوع، انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه پایان نامه و مقاله و … برای دانشجویان انجام می‌شود. آنچه در تهران آموز اهمیت دارد، انجام با کیفیت تحقیقات و پژوهش‌های علمی است تا دانشجویان بتوانند در مراحل بعدی نتیجه زحمات و تحقیقات خود را بگیرند.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید در ساعات کاری روزهای شنبه تا پنج‌شنبه روزهای غیرتعطیل با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت نیز می‌توانید فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا