ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندس معماری

یکی از رشته‌های جذاب دانشگاهی برای هنردوستان رشته مهندسی معماری است. علاقه‌مندان به این رشته در دانشگاه، اغلب به مقطع کارشناسی قانع نیستند و تمایل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارند. دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته نیز با پیدا کردن مباحث جذاب و آشنایی با زیبایی‌های این رشته علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری می‌شود. احتمالا می‌دانید یکی از شروط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و موفقیت در آن نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی معماری است.

اگرچه چاپ مقاله معماری برای دانشجویان کاری ساده و روتین نیست و دشواری‌های خاص خود را دارد اما چندان هم دور از دسترس نیست. تنها باید با پیچ و خم‌های آن آشنا باشید و نکات مربوط به پذیرش و چاپ مقاله ISI را بدانید. در این نوشته تلاش کرده‌ایم تا چندوچون مقاله ISI معماری را به شما نشان دهیم و مراحل آن را برای شما بازشماریم.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندس معماری

انتخاب موضوع برای نگارش مقاله از اصول اولیه است که باید حتما رعایت شود. شاید انتظار نداشته باشید اما انتخاب موضوع کاربردی برای نگارش مقاله ISI معماری شما را در پذیرش مقاله چند گام به جلو می‌برد. هرچه موضوع انتخابی شما جدیدتر و متناسبتر با موضوعات روز دنیا در رشته خود باشد شانس شما برای پذیرش بیشتر است.

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی معماری

 

بسیاری از دانشجویان موضوع مقاله را با توجه به سابقه پژوهشی خود انتخاب می‌کنند. اگر این پژوهش‌ها شرایط گفته شده را داشته باشد این کار مناسب است. اما اگر پژوهش‌های قبلی در زمینه موضوعات روز نیست یا به هر دلیلی نیاز به انتخاب موضوع جدیدی دارید چند راه پیش رو دارید:

  • نگاهی به ژورنال‌های رشته خود بیندازید تا با موضوعات جدید و روز رشته خود و همچنین با آخرین مقالات چاپ شده آشنا شوید.
  • از اساتید خود کمک بگیرید، به خصوص اساتیدی که به تازگی اقدام به چاپ مقاله کرده‌اند.
  • از دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که مقاله چاپ کرده‌اند کمک بگیرید.
  • از موسسات ارائه‌دهنده خدمات آموزشی در زمینه مقاله و پایان نامه کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی معماری

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

یکی از روش‌های متداول برای دانشجویان تبدیل پایان نامه به مقاله ISI معاری است. در این روش که استخراج مقاله از پایان نامه نامیده می‌شود، دانشجویان چکیده تحقیقات پایان نامه خود را تبدیل به مقاله می‌کنند. برای این کار لازم است که پژوهش انجام شده برای پایان نامه کیفیت مطلوب را داشته باشد. همچنین موضوع پایان نامه باید بروز باشد.

اگر پایان نامه چنین شرایطی را داشته باشد کار نگارش مقاله بسیار ساده می‌شود. تنها کافی است که موارد مورد نیاز مقاله از پایان نامه استخراج شود. اگر این کار برای شما دشوار است میتوانید از افراد متخصص در این زمینه و یا موسسه‌های مرتبط کمک بگیرید.

نگارش مقاله ISI مهندس معماری

در نگارش مقاله ISI مهندسی معماری مهمترین اصل رعایت موارد متداول مورد نیاز در مقاله‌های ISI است. به تیترها دقت کافی داشته باشید و بدانید چگونه عنوان بخش‌های مختلف را انتخاب کنید. با چک کردن مقاله‌های مشابه در موضوع و زمینه انتخابی، دید خوبی به دست خواهید آورد. مهم است که در تقسیم‌بندی پژوهش خود به خوبی عمل کنید تا درک و فهم تحقیق شما ساده‌تر شود.

برخی دانشجویان پس از اتمام پژوهش شروع به نوشتن مقاله می‌کنند و برخی دیگر همزمان با انجام پژوهش نگارش مقاله ISI را نیز انجام می‌دهند. آنچه اهمیت دارد نگارش مقاله به شیوه صحیح و بازخوانی آن در انتهای کار است. به یاد داشته باشید کمک گرفتن از اساتید و دانشجویان خبره برای بازبینی به شما کمک می‌کند تا مقاله بهتری ارائه دهید.

ترجمه مقاله ISI رشته مهندس معماری

اگرچه بیشتر دانشجویان گمان می‌کنند که پس از نگارش مقاله ISI مهندسی معماری تقریبا کار مقاله تمام شده است اما باید بگوییم که این تفکر کاملا اشتباه است. زیرا نگارش مقاله فارسی به خودی خود کاری از پیش نمی‌برد و باید ترجمه مقاله ISI به انگلیسی به بهترین شکل انجام شود تا تمام مفاهیم را منتقل کند.

برای ترجمه مقاله حتما از مترجم کاملا مسلط کمک بگیرید زیرا اهمیت ترجمه اگر به اندازه نگارش مقاله نباشد از آن کمتر نیست. مترجم مقاله باید با زبان تخصصی رشته معماری آشنایی کافی داشته باشد و به زبان انگلیسی عمومی تسلط زیادی داشته باشد. با رعایت این موارد احتمالا ترجمه‌ای نسبتا خوب تحویل خواهید گرفت. اما این بدان معنی نیست که نسبت به بازخوانی ترجمه توسط مترجم دیگری اقدام نکنید. در هر صورت ترجمه مقاله باید حتما توسط مترجم دیگری بازخوانی شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله ISI شرط مهمی است. هرچقدر هم مقاله ISI مهندسی معماری نوشته شده توسط شما باکیفیت و دارای تمامی شرایط برای چاپ باشد، اگر ژورنال مناسبی انتخاب نکنید ممکن است مقاله چاپ نشود. به همین خاطر در این مرحله باید کاملا مراقب باشید.

ژورنالی که انتخاب می‌کنید باید موضوعات نزدیک به مقاله شما را پوشش داده باشد. بهتر است از قبل نگاهی به مقاله‌های ژورنال بیندازید تا ازین بابت آسوده خاطر شوید.

بهتر است ژورنال انتخابی شما در میان دانشجویان هم رشته و اساتید شناخته شده باشد و آنها نیز موفق به چاپ مقاله در آن شده باشند. در این صورت شانس شما برای پذیرش بیشتر خواهد شد.

انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندس معماری

سابمیت مقاله برای پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی معماری آخرین مرحله از راه سخت و دشواری است که تا کنون طی کرده‌اید. اگرچه این بخش شاید آسانترین بخش از کار شما به نظر برسد اما آنقدرها که فکر می‌کنید هم آسان نیست. سخت یا ساده بودن این مرحله از کار، تنها بستگی به میزان آشنایی شما دارد. در این مرحله باید مقاله خود و داکیومنت‌های مورد نیاز ژورنال را آپلود کنید و احتمالا چند فرم در سایت پر کنید. در صورتی که در پر کردن فرم‌ها اشتباهی رخ دهد و یا اینکه بخشی از اطلاعات نادرست باشد احتمال ریجکت شدن بسیار زیاد می‌شود.

پس اگر آشنایی با مراحل سابمیت مقاله ندارید و از مراحل آپلود مدارک بی‌اطلاعید، بهتر است از فرد یا موسسه‌ای آشنا به این امور کمک بگیرید و ریسک نکنید.

مقاله مشارکتی ISI مهندس معماری

یکی از راه‌های چاپ مقاله ISI مهندسی معماری چاپ مقاله مشارکتی است. در چاپ مقاله ISI مشارکتی، همانطور که از نامش پیداست چند دانشجو مشارکت می‌کنند. در این روش دو یا چند دانشجو در انجام تحقیقات، پرداخت هزینه مقاله ISI و هر موضوع مرتبط دیگری با کمک هم فعالیت می‌کنند. این کار نه تنها سبب می‌شود که تحقیقات و پژوهش‌های مربوط به مقاله ISI با سرعت بیشتری انجام شود بلکه تقسیم هزینه‌ها نیز به دانشجویان کمک می‌کند تا هر کدام سهم کمتری پرداخت کنند. در این روش هزینه‌های مقاله ISI مهندسی معماری به تناسب میان دانشجویان تقسیم می‌شود و هزینه هر دانشجو بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

تهران آموز (دانشیار آرتا) با سالها تجربه در زمینهن گارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI، نوشتن پروپوزال، انجام پایان نامه معماری و سایر خدمات مرتبط دانشجویی به دانشجویان یاری می‌رساند. در تهران آموز، اساتید برتر دانشگاه‌های ایران و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح کشور با ارائه خدمات مشاوره و سایر خدمات آموزشی تسهیلگر دانشجویان خواهد بود.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان تلفنی تهران آموز، تنها کافی است که با شماره‌های ثبت شده در وبسایت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند. شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره در همین صفحه، اطلاعات تماستان را در اختیار همکاران ما قرار دهید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا