ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۳

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI اقتصاد

دانشجویان رشته اقتصاد پس از پایان تحصیلات‌شان اغلب به دنبال شرکت در کنکور مقطع بالاتر و شرکت در مصاحبه هستند. آنها خوب می‌دانند برای قبول شدن در گرایش مورد نظرشان در مقطع ارشد و دکتر باید رزومه خوب و قابل قبولی داشته باشند. برای این منظور نیز نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI اقتصاد به آنها بسیار کمک خواهد کرد.

البته دانشجویان ارشد وقتی در مسیر چاپ مقاله اقتصاد قرار می‌گیرند همه نگرانند و کار را بسیار سخت و دشوار می‌پندارند. بر کسی پوشیده نیست که چاپ مقاله ISI نیز همچون انجام پایان نامه اقتصاد کاری نسبتا سخت و زمانبر است اما نباید آن را ناممکن دانست. نوشتن مقاله ISI نیز همچون سایر پژوهش‌ها در دوره تحصیلات تکمیلی، مراحلی دارد که اگر با توجه به آنها پیش برویم کار دشوار را پیش روی خویش آسان خواهیم دید.

موضوعات کاربردی مقاله ISI اقتصاد

وقتی می‌خواهیم کاری پژوهشی را آغاز کنیم اولین قدم انتخاب موضوع است. شاید گمان کنید که کسانی که اقدام به نگارش مقاله ISI اقصاد می‌کنند حتما موضوع مناسبی به ذهنشان رسیده است. اما در بیشتر مواقع اینگونه نیست و دانشجویان ابتدا تصمیم به چاپ مقاله می‌گیرند بعد موضوع را انتخاب می‌کنند. بیشتر آنها تنها میدانند در چه زمینه‌ای مقاله خود را چاپ خواهند کرد.

برای انتخاب موضوع مقاله ISI چند نکته را باید به خاطر داشته باشیم. اول اینکه مقاله ISI باید حتما روی موضوعات جدید و روز دنیا در رشته اقتصاد باشد. موضوعات قدیمی که دیگر اهمیت خود را از دست داده‌اند منجر به چاپ مقاله نخواهند شد. نکته دوم انتخاب موضوع با کمک اساتید و دانشجویان برتر است. آنها به واسطه چاپ مقاله آشنایی با موضوعات روز دنیا دارند و می‌توانند بهترین موضوعات و زمینه‌های کاری را پیشنهاد دهند.

موضوع پایان نامه ارشد و دکتری اقتصاد

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

برخی از دانشجویان انجام پایان نامه اقتصاد را بسیار هدفمند دنبال می‌کنند. آنها از همان ابتدا موضوعی انتخاب می‌کنند که امکان تبدیل پایان نامه به مقاله نیز برای آنها فراهم باشد. در این حالت اگرچه کار شاید کمی دشواتر شود اما در انتها آنها به راحتی می‌توانند با استخراج مقاله از پایان نامه، یه قدم به پیش بروند.

در این راه، تنها کافی است که متن پایان نامه خلاصه شود. اما هر خلاصه‌ای نه، بلکه باید متن پایان نامه در فرمت مورد نیاز مقاله ISI خلاصه شود و موارد لازم و ضروری مقاله حتما در آن نوشته شود. شاید پس از نوشتن پایان نامه‌ای صد صفحه‌ای یا بیشتر، این کار دشوار باشد اما نگران نباشید. شما می‌توانید کار استخراج مقاله اقتصاد از پایان نامه را به موسسات معتبر بسپارید. آنها به سادگی و در سریعترین زمان این کار را برای شما انجام خواهند داد.

مقاله ISI اقتصاد

نگارش مقاله ISI اقتصاد

حالا که موضوع مناسبی انتخاب کرده‌اید نوبت به انجام پژوهش‌های مقاله و نوشتن متن مقاله است. شما می‌توانید همزمان با انجام پژوهش متن مقاله ISI اقتصاد را نیز نگارش کنید. البته اینکار کمک می‌کند تا درفت اولیه در دسترس شما قرار بگیرد و پس از انجام تحقیقات آن را نهایی کنید. شاید هم برای شما ساده‌تر باشد که پس از تکمیل تحقیقات سراغ نوشتن متن مقاله بروید. این کار به شخصیت شما بستگی دارد و بهتر است روشی را که برای شما ساده‌تر است برگزینید.

پس از نهایی شدن متن مقاله میتوانید از اساتید خود بخواهید آن را بازبینی کنند. رفع مشکلات احتمالی کمک می‌کند تا بهترین ارائه از تحقیق خود را داشته باشید. این کار همچنین خطر ریجکت شدن را از شما دور میکند. البته پیشنهاد می‌کنیم بازبینی را در تمام مراحل کار انجام دهید و تنها به پایان کار اختصاص ندهید.

ترجمه مقاله ISI رشته اقتصاد

متن نهایی نوشته شده توسط شما در نهایت باید به انگلیسی ترجمه شود تا امکان ارسال برای ژورنال را داشته باشد. ترجمه مقاله ISI نیز مرحله تعیین‌کننده‌ای است. زیرا هرچقدر که تحقیق و پژوهش انجام شده توسط شما کامل باشد و موضوع خوبی داشته باشد، اگر به‌درستی ترجمه نشود تمامی زحمات شما هدر خواهد رفت. به همین خاطر انتخاب مترجم خوب و کاربلد اهمیت فراوانی دارد. برای انتخاب مترجم چند نکته ضروری است:

  • مترجم مقاله باید آشنایی کافی با رشته اقتصاد داشته باشد و ترجمه متن‌های مرتبط با رشته اقتصاد را قبلا انجام داده باشد.
  • سطح زبان انگلیسی مترجم در مهارت نوشتن باید بسیار بالا باشد. صحبت کردن به انگلیسی به تنهایی برای نوشتن مقاله کافی نیست.
  • بازخوانی متن ترجمه شده پس از تحویل لازم و ضروری است. خوب است که از مترجم دومی برای این کار استفاده کنید.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

وقتی به این مرحله می‌رسیم تقریبا کارهای ساده‌تری پیش رو داریم. دانشجویان معمولا با ژورنال‌های مناسب به خوبی آشنا هستند. در هر رشته دانشگاهی ژورنال‌هایی فعالیت دارند که هر کدام در زمینه‌ای کار می‌کنند و مقالات مشخصی را چاپ کرده‌اند آشنا هستند. اما اگر تازه می‌خواهید کار جستجوی ژورنال را آغاز کنید خوب است نگاهی به این دو مقاله در وبسایت تهران آموز بیندازید:

انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

اما اگر بخواهیم به طور خلاصه اشاره کنیم خوب است بدانید که ژورنال‌های ISI هر کدام زمینه فعالیت مشخصی دارند. برای انتخاب آنها باید به مقالات چاپ شده در آنها و موضوعات آنها به خوبی دقت کنیم. اساتید و دانشجویانی که قبلا اقدام به چاپ مقاله کرده‌اند به خوبی می‌توانند شما را راهنمایی کنند. حتما از کمک آنها بهره‌مند شوید. در غیر این صورت می‌توانید کار پذیرش مقاله ISI اقتصاد را به موسسات بسپارید. آنها برای بازدهی حداکثر تحقیقات کاملی انجام می‌دهند تا مقاله ریجکت نشود.

پذیرش و چاپ مقاله ISI اقتصاد

آخرین مرحله از راه طولانی و دشواری که طی کرده‌اید اقدام برای پذیرش و چاپ مقاله ISI اقتصاد است. احتمالا می‌دانید که این کار با انجام چند مرحله ساده در وبسایت موسسه امکانپذیر است. خوب است که نگاهی به وبسایت ژورنال بیندازید تا با این فرآیند آشنا شوید. در غیر این صورت می‌توانید آن را به فردی آشنا بسپارید.

مقاله مشارکتی ISI اقتصاد

یکی از روش‌هایی که دانشجویان اغلب برای چاپ مقاله ISI در نظر می‌گیرند چاپ مشارکتی مقاله ISI اقتصاد است. در این روش گروهی دو یا چند نفره از دانشجویان با کمک هم چاپ مقاله ISI اقتصاد را پیش میبرند. این کار نیز همچون تمامی کارها مزایا و معایب خود را دارد. از جمله مزایای این کار همکاری دانشجویان با هم است. آنها با همکاری هم پژوهش را پیش می‌برند که سریعتر کار انجام می‌شود و از طرف دیگر تمامی هزینه‌های پذیرش و چاپ مقاله نیز میان دانشجویان تقسیم می‌شود.

با توجه به هزینه‌های بالای چاپ مقاله، این روزها چاپ مقاله مشارکتی بین دانشجویان طرفدار زیادی پیدا کرده است. اما از معایب این روش نیز تقسیم شدن امتیاز مقاله میان دانشجویان است. دیگر تمامی امتیاز به یک نفر تعلق نمی‌گیرد.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با سال‌ها سابقه در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI اقتصاد و سایر رشته‌ها به دانشجویان در این راه مشاوره می‌دهد. مشاوره موسسه در تمامی مراحل از انتخاب موضوع تا نوشتن مقاله و پذیرش و چاپ را شامل می‌شود. دانشجویان همچنین می‌توانند برای دریافت خدمات آموزشی و پژوهشی در زمینه انجام پایان نامه نیز از موسسه تهران آموز کمک بگیرند.

برای دریافت رایگان مشاوره در زمینه تمامی خدمات آموزشی پایان نامه و مقاله، تنها کافی است با شماره‌های موسسه تماس بگیرید تا همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند. شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم بالای صفحه اطلاعات تماس خود را وارد کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا