ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مدیریت

رشته مدیریت با زیرشاخه‌های متنوع‌اش به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از رشته‌های جذاب برای دانشجویان است. علاقه‌مندان به این رشته معمولا در تمامی رشته‌های دانشگاهی دیده می‌شوند. به همین دلیل نیز وقتی به دانشجویان مقطع ارشد و دکتری رشته مدیریت نگاه می‌کنیم می‌بینیم رشته‌ کارشناسی آنها بسیار با هم متفاوت است. با این وجود ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رشته مدیریت همچون سایر رشته‌ها نیازمند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مدیریت است.

این رشته گرایش‌های متنوعی دارد و به همین خاطر نیز دست دانشجویان در انتخاب گرایش و همینطور چاپ مقاله ISI باز است. مدیریت علمی است که همیشه بروز می‌شود و مسیرهای جدید همواره پیش روی دانشجویان قرار دارد تا پاسخی برای سوالات جدید اما بی‌جواب بیابند. اگرچه قدم گذاشتن در حل مسائل جدید روز کاری دشوار است اما به دانشجویان کمک می‌کند تا نتایج تحقیقات‌شان منجر به چاپ مقاله ISI مدیریت شود.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مدیریت

در نگارش مقاله ISI مدیریت انتخاب موضوع کاربردی و متناسب با نیازهای روز اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه در رشته مدیریت و در گرایش‌های متنوع آن همیشه موضوعات جذاب زیادی برای دانشجویان نهفته است. با این حال همه دانشجویان ممکن است توانایی انتخاب موضوع کاربردی برای مقاله خود را نداشته باشند. در چنین شرایطی کمک گرفتن از اساتید برای پیشنهاد دادن زمینه کاری قدم اول است. زیرا اول باید زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید و بعد در جستجوی موضوع متناسبی در این زمینه باشید.

اما اگر اساتید زمان کافی برای مشاوره دانشجویان نداشته باشند چه باید کرد؟ در این صورت بهترین کار کمک گرفتن از موسسات معتبر برای انتخاب زمینه کاری و موضوع مقاله است. موسسات معتبر آموزشی همچون تهران آموز با سابقه طولانی در زمینه مقاله ISI مدیریت به‌سادگی امکان کمک به دانشجویان را از طریق اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه‌های برتر کشور فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه ارشد و دکتری مدیریت

مقاله ISI مدیریت

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

اگرچه به نظر می‌رسد استخراج مقاله از پایان نامه یا همان تبدیل پایان نامه به مقاله ISI یکی از ساده‌ترین راه‌های نوشتن مقاله ISI باشد اما این طور نیست. برای استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت نه تنها پایان نامه باید قوی و باکیفیت باشد بلکه موضوع انتخابی آن نیز باید کاملا جدید و متناسب با دغدغه‌های روز جامعه باشد. به همین دلیل است که امکان تبدیل پایان نامه مدیریت به مقاله برای همه دانشجویان وجود ندارد. اما اگر پایان نامه شما دو شرط بالا را داشته باشد میتوانید به‌راحتی آن را تبدیل به مقاله ISI کنید. تنها کافی است خلاصه‌ای متناسب در فرمت مقاله ISI آماده کنید.

نگارش مقاله ISI مدیریت

شروع نگارش مقاله ISI معمولا آغاز پژوهش در زمینه و موضوع انتخابی دانشجو است. شما به دو روش می‌توانید نگارش مقاله مدیریت را انجام دهید. اول اینکه پژوهش خود را به طور کامل انجام دهید و بعد اقدام به نگارش مقاله کنید. یا اینکه همزمان با شروع پژوهش کار نگارش مقاله خود را نیز آرام آرام شروع کنید و پس از انجام هر بخش پژوهش آن را در مقاله بیاورید.

به هر صورتی که نوشتن مقاله مدیریت را انجام می‌دهید باید طبق دستورالعمل‌های مورد نیاز مقاله ISI پیش بروید. هرگونه کاستی در نگارش صحیح ممکن است به ریجکت شدن مقاله ISI بینجامد و زحمات شما را هدر دهد.

ترجمه مقاله ISI رشته مدیریت

وقتی که کار نگارش مقاله ISI تمام شد باید آن را ترجمه کنید تا برای پذیرش و چاپ در ژورنال آماده باشد. برای ترجمه مقاله ISI بهتر است از مترجمی خبره کمک بگیرید تا مفاهیم مورد نظر شما را به درستی منتقل کند. البته باید اشاره کنیم که پیدا کردن مترجم خبره در رشته‌های تخصصی کار آسانی نیست. اما عمومیت رشته مدیریت و همینطور علاقه‌مندان بیشمار آن باعث می‌شود تا پیدا کردن مترجم خوب نیز ساده‌تر شود.

پس از ترجمه مقاله ISI حتما باید متن ترجمه شده مجددا بازبینی شود تا از اشتباهات احتمالی پیشگیری کنیم. فراموش نکنید هر چقدر هم مترجم کار خوبی ارائه دهد بازهم احتمال وجود خطای انسانی هست. پس تحت هیچ شرایطی بازبینی مقاله توسط مترجم دوم یا شخص مورد اعتماد با سطح پیشرفته زبان انگلیسی را از یاد نبرید.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

هنگامی که مقاله ISI مدیریت به طور کامل نوشته و آماده چاپ شد باید به دنبال بهترین ژورنال برای چاپ مقاله باشیم. اکثر دانشجویان معمولا با چند ژورنال آشنایی دارند و می‌دانند مقاله خود را در کدام ژورنال چاپ خواهند کرد. اما اگر با ژورنال‌ها آشنایی زیادی ندارید بهتر است با استفاده از راه‌های زیر ژورنال مناسبی انتخاب کنید.

  • از اساتید خود کمک بگیرید زیرا آنها به خوبی با ژورنال‌ها و داوران آنها آشنایی دارند.
  • از دانشجویانی که به تازگی مقاله‌شان چاپ شده است کمک بگیرید زیرا آنها نیز همین راه شما را رفته‌اند.
  • موسسات معتبر در زمینه چاپ مقاله اغلب یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی ژورنال‌ها هستند.

 

پذیرش و چاپ مقاله ISI مدیریت

پذیرش و چاپ مقاله ISI مدیریت نیز مانند سایر رشته‌ها راه و روش مشخصی دارد. برای پذیرش مقاله ISI مدیریت و سابمیت آن در وبسایت ژورنال باید مراحل مشخصی را انجام دهید که همه آنها در وبسایت ژورنال انتخابی به خوبی مشخص شده است. فقط باید دقت کنید که فایل‌ها و داکیومنت، همانطور که خواسته شده است آپلود شود زیرا در غیر این صورت براحتی ریجکت خواهد شد.

مقاله مشارکتی ISI مدیریت

یکی از گزینه‌های پیش روی دانشجویان برای پذیرش و چاپ مقاله ISI مدیریت، نگارش مقاله مشارکتی ISI مدیریت است. در شرایطی که دانشجویان امکان نوشتن مقاله به صورت انفرادی را ندارند خوب است که به دنبال چاپ مقاله ISI مشارکتی باشند. در این روش گروهی دو یا چند نفره از دانشجویان با همکاری هم مقاله ISI مدیریت را نگارش می‌کنند. اگرچه با این کار امتیاز چاپ مقاله بین دانشجویان تقسیم می‌شود اما مزایایی نیز دارد:

  • سریعتر نوشته می‌شود زیرا تمام دانشجویان در انجام آن کمک می‌کنند.
  • انجام پژوهش بین دانشجویان تقسیم می‌شود و هر کس سهمی در آن دارد.
  • هزینه‌های پذیرش و چاپ مقاله مدیریت نیز بین دانشجویان تقسیم می‌شود.

با این حال توصیه می‌کنیم سعی کنید بیشتر از سه نفر در مقاله مشارکت نداشته باشند زیرا نه تنها وجهه خوبی نخواهد داشت بلکه امتیاز کمی نیز به دانشجویان می‌رسد.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی همواره تسهیلگر دانشجویان در مسیر دشوار علمی بوده است. تهران آموز با همکاری با اساتید برتر از دانشگاه‌های کشور به ارتقاء کیفیت آموزشی کمک می‌کند و مشاوری باتجربه برای دانشجویان است.

خدمات موسسه تهران آموز بسته به نیاز دانشجویان شامل بخش‌های گسترده‌ای است. خدمات مشاوره نگارش مقاله ISI شامل مراحل مختلف کار از جمله انتخاب موضوع، نگارش مقاله، ترجمه مقاله، انتخاب ژورنال، پذیرش و چاپ و همینطور چاپ مقاله مشارکتی است. سایر خدمات مجموعه شامل مشاروه نگارش پروپوزال، مشاوره انجام پایان نامه، تبدیل پایان نامه به مقاله و … است.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا