ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی
چگونه مقاله ISI پزشکی بنویسیم؟

یکی از موضوعات تاثیرگذار در آینده دانشجویان پزشکی نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی است. دانشجویان این رشته به خصوص دانشجویان تخصص در رشته‌های مختلف امری حیاتی است. تمامی دانشجویان پزشکی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی و دانشگاهی نیازمند انجام پایان نامه پزشکی و پذیرش و چاپ مقاله ISI هستند؛ چیزی که باعث تقویت رزومه آنها می‌شود و دانشجویان پزشکی نیز به خوبی اغلب از عهده آن برمی‌آیند.

اکنون که به اهمیت چاپ مقاله ISI پزشکی واقفیم باید ببینیم چطور می‌توان مقاله پزشکی را با بهترین کیفیت نگارش کرد و در زمانی مناسب و معقول به چاپ رساند. چاپ مقاله ISI مراحل مشخصی دارد. در این نوشته قصد داریم شما را با مراحل نوشتن مقاله آشنا کنیم و قدم به قدم باهم پیش برویم.

موضوعات کاربردی مقاله ISI پزشکی

انتخاب موضوع در رشته پزشکی برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی باید با دقت انجام شود. موضوع مناسب به دانشجو کمک می‌کند تا در انجام تحقیقات و نگارش مقاله ISI به مشکل نخورد. از طرف دیگر عنوان مقاله ISI عاملی تاثیرگذار در جذب نظر اساتید و داوران ژورنال‌هاست.

در انتخاب موضوع باید به جدید بودن و بروز بودن آن توجه ویژه‌ای داشت. مقاله ISI که موضوعی قدیمی داشته باشد راهی سخت برای پذیرش و چاپ خواهد داشت. هرچه موضوع انتخابی جذاب‌تر و بروزتر باشد انجام تحقیقات برای دانشجویان با علاقه بیشتری همراه است و اساتید نیز استقبال بیشتری از همراهی با دانشجویان خواهند کرد. در چنین شرایطی چاپ مقاله نیز ریسک کمتری دارد و زمانی که صرف تحقیقات شده و هزینه‌ای که برای کارهای جانبی و سابمیت مقاله صرف شده است، هدر نخواهد رفت.

پس در انتخاب موضوع حتما با اساتید برتر رشته خود و یا دانشجویانی که پیش از شما اقدام به چاپ مقاله کرده‌اند مشورت کنید. علاوه بر این می‌توانید از موسسات معتبر در این زمینه نیز کمک بگیرید. مشاوره گرفتن از این موسسات کار شما را برای انتخاب موضوع آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: انتخاب موضوع پایان نامه پزشکی

نگارش پذیرش چاپ مقاله ISI پزشکی

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

استخراج مقاله ISI از پایان نامه در واقع همان تبدیل پایان نامه به مقاله است. اگر تحقیقات پایان نامه شما تکمیل شده و موضوع انتخابی شما برای پایان نامه شرایط تبدیل شدن به مقاله ISI را دارد به راحتی می‌توانید اقدام به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کنید. زیرا شما در پایان نامه خود تمامی تحقیقات مرتبط را انجام داده‌اید و حالا تنها نیاز دارید آن را خلاصه کنید و به فرمت مورد نیاز برای مقاله ISI درآورید.

اگر هنوز شروع به انجام پایان نامه خود نکرده‌اید خوب است این موضوع را به یاد داشته باشید. زیرا تبدیل پایان نامه به مقاله در واقع با یک تیر دو نشان زدن است. شما در انجام پایان نامه پزشکی، تلاش خود را می‌کنید و تحقیقات جامع و کاملی انجام می‌دهید. پس از آن فقط باید بازنویسی پایان نامه به صورت مقاله را انجام دهید.

نگارش مقاله ISI پزشکی

پس از انتخاب موضوع مناسب حالا باید زمان زیادی صرف انجام تحقیقات و نگارش مقاله کنید. البته انجام صحیح و بدون اشکال تحقیقات در نهایت کار نگارش مقاله را ساده می‌کند. نگارش مقاله ISI پزشکی اصول خاص خود را دارد. شما باید تحقیقات خود را در چند بخش و با عناوین تقریبا مشخص بنویسید. هر بخش باید هم خلاصه‌ای از مفاهیم مورد نظر شما را در خود جای دهد و هم باید توضیحات کافی برای نشان دادن محتوای شما را داشته باشد.

اغلب دانشجویان به خاطر سروکار داشتن زیاد با مقالات ISI به خوبی به نیازهای آن در نگارش مقاله ISI پزشکی آشنا هستند. اما اگر به هر دلیلی به فرمت متداول مقاله آشنایی ندارید بهتر است سری به آخرین مقالات منتشر شده در موضوع انتخابی خود بزنید. در این صورت به‌خوبی می‌توانید تیترهای مقالات مشابه، مقدمه و نتیجه‌گیری را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.

ترجمه مقاله ISI رشته پزشکی

پس از نگارش مقاله ISI پزشکی، اکنون باید آن را به زبان انگلیسی بازگردانید تا بتوانید در محافل علمی بین‌المللی ارائه دهید. برای ترجمه مقاله، شما چند راه پیش رو دارید: خودتان مقاله را ترجمه کنید، آن را به مترجم بسپارید و یا از موسسات معتبر آموزشی کمک بگیرید.

  1. اگر خودتان قصد ترجمه مقاله ISI را دارید باید حتما توانایی نوشتن به زبان انگلیسی به‌گونه‌ای روان با رعایت کامل اصول نگارشی داشته باشید. پس از آن نیز باید برای بازبینی از مترجم حرفه‌ای کمک بگیرید. ما پیشنهاد میکنیم برای ترجمه از مترجم کمک بگیرید زیرا با این کار در زمان صرفه‌جوبی می‌کنید.
  2. مترجم حرفه‌ای با تخصص در رشته پزشکی و آگاهی به اصطلاحات این رشته می‌تواند در زمانی کوتاه متن فارسی مقاله را به انگلیسی بازگرداند. با این حال پس از تحویل از مترجم باز هم توصیه ما کمک گرفتن از مترجم دوم برای بازبینی است.
  3. موسسات معتبر آموزشی مثل تهران آموز (دانشیار آرتا) تنها به ترجمه متون تخصصی، پایان نامه و مقاله می‌پردازند به همین خاطر با فنون ترجمه تخصصی پزشکی آشنا هستند. برای ترجمه مقاله پزشکی در این موسسات از تیمی از متخصصان این رشته استفاده می‌شود تا ترجمه مقاله پزشکی به صورتی دقیق و با اصطلاحات مرتبط و صحیح انجام شود.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

با نگارش مقاله و ترجمه آن تقریبا راه سختی را پیموده‌اید و حالا باید در جستجوی بهترین ژورنال برای چاپ مقاله ISI باشید. انتخاب ژورنال مناسب به پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی بسیار کمک می‌کند. برای پیدا کردن ژورنال مناسب چند راه پیش رو دارید.

  • کمک گرفتن از اساتید و دانشجویان هم‌رشته که به تازگی مقاله خود را منتشر کرده‌اند: آنها به خوبی می‌دانند که کدام ژورنال‌ها احتمال پذیرش بیشتری برای مقاله‌های پزشکی دارند به همین خاطر شما را یک گام به جلو می‌برند.
  • چک کردن آخرین مقلات چاپ شده در موضوعات متربط با موضوع انتخابی شما: این ژورنال‌ها با سابقه پذیرش مقالات مرتبط شانس پذیرش مقاله شما را بالا می‌برند.
  • انتخاب ژورنال با کمک مشاورین خبره: موسسات آموزشی (تهران آموز) با آشنایی که با ژورنال‌ها دارند به خوبی می‌توانند به شما در انتخاب ژورنال کمک کنند.

پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

آخرین مرحله کار که برای برخی افراد ساده‌ترین مرحله است و برای برخی دیگر، سخت ترین مرحله. اگر با فرآیند سابمیت مقاله ISI پزشکی آشنایی داشته باشید، فرایند پذیرش مقاله برای شما مثل آب خوردن است. اما اگر بار اول است که این کار را انجام می‌دهید احتمالا کمی گیج می‌شوید چون هنوز با روند کار خیلی آشنا نیستید.

بسته به ژورنالی که انتخاب می‌کنید در این مرحله ممکن است نیاز به پرداخت ارزی داشته باشید. معمولا در سایت ژورنال‌ها روال کار به صورت ساده و کامل نوشته شده است. با این حال اگر فرآیند پذیرش مقاله ISI پزشکی برای شما دشوار است، این کار را به افراد توانمند در این حوزه بسپارید و خود را گرفتار ارسال و دریافت فرم‌های آن نکنید. فراموش نکنید اشتباه در فرایند پذیرش ممکن است به رد شدن زودهنگام مقاله شما بپردازد.

مقاله مشارکتی ISI پزشکی

برخی از دانشجویان علی‌رغم علاقه و میل به تحقیق و پژوهش، به دلایل مختلف به تنهایی قادر به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی نیستند:

  1. هزینه زیاد: اگرچه ارسال مقاله ISI پرداخت ارزی زیادی ندارد اما به دلیل ارزش پایین ریال نسبت به دلار و یورو، این مبلغ گاهی برای دانشجویان کمرشکن است. به همین خاطر برخی از دانشجویان تصمیم میگیرند که سراغ مقاله مشارکتی ISI پزشکی بروند و در همه هزینه‌ها مشارکت داشته باشند.
  2. پژوهش سنگین: موضوعات روز رشته پزشکی نیازمند انجام پژوهش‌های سخت و طاقت‌فرسایت. در چنین شرایطی چند دانشجو به کمک هم در زمانی کوتاهتر و با کیفیتی بهتر قادر به انجام تحقیق و پژوهش خواهند بود.

خب شاید بپرسید چطور می‌توانیم هم‌تیمی پیدا کنیم؟ جواب ساده است. اگر از دوستان هم‌رشته خود کسی را سراغ ندارید نگران نباشید. موسسات آموزشی مثل تهران آموز (دانشیار آرتا) اغلب با دانشجویانی که مایل به انجام مقاله ISI مشارکتی پزشکی هستند آشنایی دارند و امکان وصل کردن آنها به هم را فراهم می‌کنند.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران‌آموز (دانشیار آرتا) مفتخر است که با کمک گرفتن از اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر در رشته‌های پزشکی، به دانشجویان این رشته در فرایند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کمک می‌کند. در تهران آموز هیچ نگرانی بابت مقاله ISI نخواهید داشت. زیرا ما با سابقه‌ای طولانی در تمامی خدمات آموزشی از جمله انتخاب موضوع، انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، ترجمه متون تحصصی و چاپ مقاله ISI رشته‌های مختلف میتوانیم این فرایند را برای شما تسریع کنیم.

چنانچه به مشاوره در زمینه چاپ مقاله ISI نیاز دارید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکارن ما در موسسه بهره‌مند شوید. شما همچنین می‌توانید فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما باشند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا