ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۴

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مواد – متالورژی

مهندسی مواد یکی از رشته‌های جذاب برای دانشجویان کارشناسی است که با تفاوت‌هایی که با سایر رشته‌های مهندسی دارد، دوستداران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. این رشته برخلاف رشته‌های برق و مکانیک، کمی منعطف‌تر است و دروس متنوع‌تری دارد. همین موضوع نیز دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های مهندسی را به سوی این رشته می‌کشاند؛ دانشجویانی که بسیاری از آنها، به دلیل علاقه بسیار به ادامه تحصیل تا مقطع دکتری می‌پردازند. البته ادامه تحصیل در مقطع دکتری برای رشته مهندسی مواد نیز همچون سایر رشته‌ها سختی‌های مربوط به خود را دارد. دانشجویان باید برای داشتن رزومه عالی، اقدام به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مواد کنند. همانطور که می‌دانیم چاپ مقاله ISI فرآیندی زمان‌بر و البته دشوار است، هرچند غیرممکن نیست. ما نیز در اینجا می‌خواهیم با آموزش صحیح نحوه نگارش مقاله ISI به دانشجویان کمک کنیم تا این راه دشوار را به درستی بپیمایند.

مقاله ISI مهندسی مواد - متالورژِ

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی مواد

اولین و مهمترین قدم برای نوشتن مقاله ISI رشته مهندسی مواد یا متالورژی، انتخاب کردن موضوعی متناسب و کاربردی است. شاید درست متوجه نشوید که منظور ما از متناسب و کاربردی چیست. در واقع ما موضوعی را متناسب می‌دانیم که با زمینه کاری و تحقیقات قبلی دانشجو مرتبط باشد. در این صورت دانشجو برای نوشتن مقاله و انجام تحقیقات به مشکل نمی‌خورد و از عهده انجام کار به خوبی برمی‌آید. از طرف دیگر می‌گوییم موضوع باید کاربردی باشد. منظور ما از این مورد پرداختن به موضوعات جدید و روز رشته است؛ موضوعاتی که جای بحث دارند، قدیمی نیستند و مقالاتی کم و بیش در مورد آنها چاپ شده است.

پس با انتخاب موضوعی که شرایط بالا را داشته باشد شانس خود را برای پذیرش مقاله بالا می‌برید. اگر موضوع مناسبی با شرایط بالا برای مقاله خود ندارید بهتر است از اساتید خود کمک بگیرید. در غیر این صورت کافی است با مشاوران موسسه تهران آموز تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

برخی از دانشجویان بلافاصله پس از اتمام پایان نامه و دفاع از آن اقدام به تبدیل پایان نامه به مقاله ISI می‌کنند. این دانشجویان در واقع مسیر سخت انجام تحقیقات را در زمان انجام پایان نامه مهندسی مواد طی کرده‌اند. آنها اکنون به چیدن میوه‌های درخت پایان‌نامه خود می‌پردازند. برای اینکه امکان استخراج مقاله از پایان نامه مهندسی مواد برای شما فراهم باشد باید کیفیت پایان‌نامه شما کاملا مطلوب باشد. البته نباید فراموش کنید که شروطی که در بخش بالا ذکر شده نیز از موارد تاثیر گذار در تبدیل پایان نامه به مقاله ISI مهندسی متالورژی است.

نگارش مقاله ISI مهندسی مواد

برای نگارش مقاله ISI مهندسی متالورژی مهم است که بتوانید چکیده تحقیق و نتایج آن را مطابق استانداردهای نوشتن مقاله پیش ببرید. موفقیت در این بخش نیازمند مطالعه مقالات مرتبط در موضوع انتخابی است. خوب است که به نقاط ضعف و قوت مقالات نوشته شده به خوبی دقت کنید تا بتوانید نگارش مقاله ISI خود را به بهترین شکل به انجام برسانید. در نگارش مقاله توجه خود را روی انتقال صحیح  مفاهیم بگذارید و درگیر تعداد صفحات مقاله نشوید. بسیاری از دانشجویان گمان می‌کنند کوتاه بودن مقاله نشانه بی‌ارزش بودن آنست در صوریتکه این طرز فکر کاملا اشتباه است. بلکه خلاصه و مفید نوشتن نشانه توانایی شماست.

پس از نوشتن مقاله خوب است از یک یا چند استاد یا متخصص کمک بگیرید تا با بازبینی مقاله شما را از خطاهای احتمالی آگاه کنند. در این شرایط می‌توانید اصلاحات را پیش از ارسال مقاله انجام دهید.

ترجمه مقاله ISI رشته مهندسی مواد

وقتی که کار نوشتن مقاله را به پایان رساندید حالا باید فکری برای ترجمه مقاله ISI به انگلیسی بکنید. می‌دانید که امکان ارسال مقالات ISI به هیچ زبان دیگری به جز انگلیسی وجود ندارد. اگر سطح زبان انگلیسی شما پیشرفته است احتمالا خودتان از عهده ترجمه مقاله برمی‌آیید و تنها نیاز به سپردن متن نوشته شده به مترجمی، برای بازبینی دارید. البته دقت کنید که در این شرایط حتما باید مهارت نوشتن بالایی داشته باشید و سایر مهارت‌های انگلیسی اینجا به کار نمی‌آید.

اما درصورتی که مقاله خود را به مترجم میسپارید به خاطر داشته باشید که حتما از مترجم دومی برای بازبینی کمک بگیرید. هرچقدر هم یک فرد توانا باشد امکان خطا در کار او وجود دارد. از طرفی با توجه به تخصصی بودن متن مقاله ISI مهندسی مواد، شاید نیاز باشد برخی لغات یا اصطلاحات را در اختیار مترجم قرار دهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

احتمالا می‌دانید که انتخاب یک ژورنال مناسب برای چاپ مقاله ISI مهندسی مواد – متالورژی اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از دانشجویان فقط به همین دلیل، یعنی انتخاب ژورنال نامناسب، علی‌رغم زحمات زیاد برای انجام مقاله، از چاپ مقاله باز می‌مانند. در انتخاب ژورنال چند نکته را باید مد نظر داشته باشیم:

  • ژورنال انتخابی ما باید در رشته ما، زمینه و موضوعاتی نزدیک به موضوع انتخابی ما مقالاتی چاپ کرده باشد. در غیر این صورت بهتر است ریسک نکنید و مقاله خود را برای آنها ارسال نکنید.
  • در انتخاب ژورنال از اساتید خود و همینطور افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. بهترین افراد کسانی هستند که حداقل یکبار پیش از شما این مسیر را رفته‌اند.
  • اگر به اساتید و مشاوران با تجربه دسترسی ندارید از موسسات ارائه‌دهنده خدمات آموزشی کمک بگیرید. این موسسات به خوبی از عهده مشاوره به شما در زمینه ژورنال انتخابی برمی‌آیند.

بیشتر بخوانید:

انتخاب بهترین ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مواد

اینجا دیگر آخرین پله آخر است. حالا باید مقاله خود را سابمیت کنید؛ کاری که در عین سادگی، دشواری‌های خاص خود را نیز دارد. در این بخش باید مراحل انجام کار را کاملا صحیح و مطابق دستورالعمل انجام دهید در غیر این صورت حتما مقاله خیلی زود و بدون رسیدن به دست داوران رد می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از اساتید ترجیح می‌دهند کار سابمیت مقاله را خودشان شخصا انجام دهند.

با این حال اگر می‌خواهید خاطرتان آسوده باشد، سری به موسسات ارائه‌دهنده خدمات آموزشی بزنید و نگرانی به دل خود راه ندهید.

مقاله مشارکتی ISI مهندسی مواد

چاپ مقاله مشارکتی ISI یکی از راه‌های متداول چاپ مقاله ISI مهندسی متالورژی برای دانشجویان است. اهمیت داشتن مقاله ISI بر کسی پوشیده نیست و همین موضوع هم باعث می‌شود تا دانشجویانی که توانایی انجام تحقیقات و همینطور پرداخت هزینه‌های چاپ مقاله را ندارند ازین راه استفاده کنند. در چاپ مقاله ISI مهندسی مواد به طور مشارکتی دو یا چند نفر از دانشجویان با کمک هم تمامی کارهای مرتبط با مقاله را پیش می‌برند. این کارها را پیشتر نیز ذکر کردیم: انتخاب موضوع مقاله، نگارش مقاله، پذیرش و سابمیت مقاله، انتخاب ژورنال، ترجمه مقاله و پرداخت هزینه‌های مرتبط با مقاله.

شاید شما هم جز آن گروه از دانشجویان باشید که دوستانی برای هم‌تیمی شدن با آنها و چاپ مقاله مهندسی مواد نداشته باشید. نگران نباشید زیرا خدمات تهران آموز شامل همکاری در چاپ مشارکتی مقاله ISI مهندسی مواد نیز می‌شود.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تلاش می‌کند تا نیازهای دانشجویان گرامی بهتر شناسایی کند و مطابق با نیاز آنان خدمات متناسب ارائه دهد. همکاری موسسه تهران آموز با اساتید و دانشگاه‌های برتر تضمین کننده کیفیت بالای خدمات به دانشجویان است. خدمات ما در دو دسته پروپوزال و پایان نامه و همینطور چاپ مقاله ISI انجام می‌شود. در هر دو دسته تمامی مراحل انجام کار به صورت مشاوره و همینطور انجام برخی کارهای تکمیلی به دانشجویان ارائه می‌شود.

در صورتی که نیاز به مشاوره برای چاپ مقاله ISI مهندسی متالورژی دارید همین حالا فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. شما همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت در ساعات کاری با ما تماس بگیرید تا خیلی سریع از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا