ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۲

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی پلیمر

یکی از رشته‌های جذاب دانشگاهی برای دانشجویان رشته مهندسی پلیمر است. این رشته در مقطع کارشناسی طرفداران بسیاری دارد و بازار کار نسبتا خوبی نیز در انتظار فارغ‌التحصیلان است. اما همه دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل چهار ساله کارشناسی، به دنبال کار نمی‌روند. برخی نیز دوست دارند به ادامه تحصیل در مقطع ارشد بپردازند. همچون سایر رشته‌های دانشگاهی، برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته مهندسی پلیمر نیز، دانشجویان سخت‌کوش این رشته نیازمند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پلیمر هستند. این موضوع برای دانشجویان مقطع ارشد که قصد شرکت در کنکور دکتری را دارند اهمیت بیشتری دارد.

نگارش مقاله ISI برای هر رشته‌ای قائده و قانون خود را دارد، ژورنالهای مشخصی دارد و موضوعات متنوعی نیز دارد. با این حال می‌دانیم که چاپ مقاله از روال مشخصی پیروی می‌کند که آشنایی با این روال کمک می‌کند کار سریعتر پیش رود. از طرف دیگر می‌دانیم هرچه نوشتن مقاله ISI پلیمر را بهتر و صحیحتر دنبال کنیم شانس پذیرش مقاله ISI ما بیشتر می‌شود. در این نوشته می‌خواهیم شما را با مراحل نوشتن مقاله آشنا کنیم.

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی پلیمر

موضوعات کاربردی مقاله ISI پلیمر

بهترین راه و مطمئن‌ترین راه برای چاپ مقاله ISI انتخاب موضوعی کاربردی و بروز است. موضوعات قدیمی اغلب با اقبال خوبی توسط داوران مواجه نمی‌شوند. به همین دلیل بهتر است با انتخاب موضوعی جدید برای نوشتن مقاله از همان ابتدا محکم‌کاری کنیم تا حاصل زحمت ماه‌ها و شاید بیشتر، هدر نرود.

موضوعات جدید هر رشته اغلب هم مورد استقبال اساتید واقع می‌شود و هم داوران با دید بهتری به داوری آنها می‌پردازند. برای پیدا کردن موضوعات جدید و پرطرفدار رشته پلیمر میتوانید از اسانید و فارغ‌التحصیلانی که به تازگی مقاله خود را چاپ کرده‌اند کمک بگیرید. شما همینطور می‌توانید با جستجو در وبسایت ژورنال‌ها و همینطور نگاه انداختن به مقالات جدید چاپ شده، دید خوبی از موضوعات مناسب به دست آورید.

اما اگر نتوانستید موضوع مناسبی پیدا کنید، نگران نباشید. تنها کافی است از همکارن موسسه تهران آموز کمک بگیرید تا موضوعات مناسب را به شما پیشنهاد دهند.

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

انجام پایان نامه پلیمر برای دانشجویان این رشته اغلب بسیار زمانبر است، به‌خصوص آن دسته از دانشجویانی که وقت و انرژی زیادی را صرف انجام صحیح و مرحله به مرحله پایان نامه می‌کنند. اگر شما هم جز این دسته از دانشجویان هستید باید بگوییم که در مقابل تمام زحماتی که کشیده‌اید اکنون می‌توانید با استخراج مقاله از پایان نامه خود، کار چاپ مقاله را ساده‌تر دنبال کنید. برای تبدیل پایان نامه به مقاله پلیمر تنها کافی است که تحقیقات و پژوهش خود را متناسب با مقاله ISI خلاصه کنید.

اگر انجام این کار به هر دلیلی برای شما دشوار است موسسات برتر آموزشی همچون تهران آموز این کار را در سریعترین زمان برای شما انجام خواهند داد.

نگارش مقاله ISI پلیمر

وقتی موضوع مقاله خود را انتخاب کردید کم کم باید شروع به نگارش مقاله ISI کنید. البته پیش از نگارش مقاله باید تحقیقات خود را کامل کنید تا نگارش مقاله ISI مهندسی پلیمر برای شما ساده شود. شاید هم از آن دسته از دانشجویان هستید که نوشتن مقاله را همزمان با انجام تحقیقات دنبال می‌کنید. به هر حال پس از آماده شدن پیش‌نویس اولیه باید چندبار مقاله را بازخوانی کنید تا ایرادات احتمالی آن رفع شود. در نهایت نیز بازبینی نهایی باید توسط فردی معتمد و همینطور توانا انجام شود تا با ارائه نقطه نظارتش به شما در پذیرش مقاله‌تان کمک کند.

ترجمه مقاله ISI رشته پلیمر

با نوشتن اصل متن مقاله ISI مهندسی پلیمرتقریبا بخش زیادی از مسیر را طی کرده‌اید. با این حال هنوز هم کارهای زیادی مانده‌است که انجام آنها نیازمند دقت بسیار است. یکی از این کارها سپردن مقاله به مترجم توانا است. فراموش نکنید ترجمه مقاله ISI اگر به صورت صحیح انجام نشود به انتقال مفاهیم مورد نظر شما آسیب‌های جدی وارد خواهد کرد. چه بسا به خاطر خوانا نبودن و یا درست نبودن ترجمه باعث رد شدن مقاله توسط داوران شود.

به همین منظور اهمیت انتخاب مترجم کاربلد و چیره‌دست بر کسی پوشیده نیست. سعی کنید از مترجمی کمک بگیرید که در ترجمه تحصصی رشته پلیمر توانمند باشد. مترجم باید بتواند اصطلاحات به کار رفته در مقاله شما را به درستی به زبان انگلیسی بنویسد. در واقع در ترجمه مقاله ISI بازگردانی صحیح بیشتر از ترجمه لغت به لغت اهمیت دارد. بازخوانی مقاله ترجمه شده، توسط مترجم دوم نیز از جمله مواردی است که نباید از یاد ببرید.

انتخاب ژورنال برای چاپ مقاله

یکی از مهمترین بخش‌ها در پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی پلیمر انتخاب ژورنال مناسب است. معمولا دانشجویان در این مرحله آشنایی نسبی با ژورنال‌های رشته خود دارند و باید از بین آنها یکی را انتخاب کنند. به دلیل هزینه‌های نسبتا زیاد پذیرش مقاله ISI معمولا دانشجوها به دنبال ژورنال‌های رایگان و یا ژورنال‌هایی که هزینه سابمیت کمتری دارند می‌روند. یک راه ساده و آسان برای انتخاب مجله کمک گرفتن از موسسات ارائه کننده خدمات آموزشی به دانشجویان است. این موسسات به خوبی با ژورنال‌ها آشنایی دارند و به خوبی از آخرین اخبار و قیمت‌های مربوط به آنها مطلعند.

انتخاب ژورنال مناسب نه تنها در گرفتن پذیرش برای شما موثر است بلکه اعتبار ژورنال به شما در مراحل بعدی تحصیل کمک شایانی می‌کند. هر چه ژورنال بهتری انتخاب کنید به ارتقاء رزومه خود کمک کرده‌اید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI پلیمر

آخرین گام در راه پر فراز و نشیب چاپ مقاله ISI مهندسی پلیمر، سابمیت مقاله است. سابمیت مقاله به خودی خود کار دشواری نیست اما باید دقت کنید که مستندات خواسته شده را دقیقا مطابق آنچه خواسته شده است ارائه کنید. هر اشتباه کوچکی در این بخش به سادگی باعث رد شدن مقاله در اولین قدم خواهد شد. تنها کافی است دستورالعمل سابمیت مقاله را در سایت مجله به درستی بخوانید و به آن عمل کنید. البته اگر نیاز به پرداخت ارزی باشد کمی کار پیچیده‌تر می‌شود. اما در هر صورت این کار پیچیدگی زیادی ندارد و به سادگی از عهده آن برخواهید آمد.

مقاله مشارکتی ISI پلیمر

این روزها به دلیل هزینه‌های بالای مقاله ISI و همینطور در راستای کم کردن زمان انجام تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط با چاپ مقاله، بسیاری از دانشجویان اقدام به چاپ مشارکتی مقاله ISI مهندسی پلیمر می‌کنند. در این روش نگارش مقاله، انجام پژوهش و همینطور هزینه‌های سابمیت مقاله بین دو یا چند نفر تقسیم می‌شود و هر کس متناسب با توانایی خود بخشی از کار را در دست می‌گیرد. برای چاپ مشارکتی مقاله ISI پلیمر می‌توانید از موسسات معتبر همچون تهران آموز کمک بگیرید تا با ارائه راه‌حل‌های مناسب به شما در این راه کمک کنند.

در ارتباط با مشارکت در چاپ مقاله ISI بیشتر بخوانید.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز ارائه‌دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان به دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به خصوص ارشد و دکتری است. خدمات موسسه در قالب مشاوره ارائه موضوع، نگارش پروپوزال، نگارش و انجام پایان نامه، نگارش و انجام مقاله ISI تضمینی، ترجمه تخصصی و سایر بخش‌های آموزشی انجام می‌شود. اساتید و دانشجویان باتجربه در تهران آموز این فرصت را فراهم کرده‌اند تا با ارائه خدمات مشاوره به سایر دانشجویان به ارتقاء سطح علمی آنها کمک کنند.

تهران آموز با سالها تجربه در پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی پلیمر و سایر رشته‌ها، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در هر یک از مراحل پایان نامه و مقاله ISI دارید تنها کافی است تا فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما خیلی زود با شما تماس بگیرند. شما همچنین می‌توانید با شماره‌های تماس موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره‌مند شوید.

اسکرول به بالا