ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک

دانشجویان مهندسی مکانیک در مقطع ارشد و دکتری اغلب به فکر نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک هستند. آنها به خوبی از اهمیت مقاله ISI برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و یا مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی آگاهند. چاپ مقاله ISI در ژورنال‌های معتبر به آنها کمک می‌کند بتوانند از دانشگاه‌های خارجی معتبر در کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکا پذیرش بگیرند.

البته نباید فراموش کرد که تمامی بخش‌های پروسه تحصیل دانشجویان از اهمیت لازم برخوردار است. به همین دلیل دانشجویان بهتر است از ابتدا با انجام تحقیقات و پژوهش‌های نوین و باکیفیت انجام پایان نامه مکانیک را به درستی انجام دهند تا در ادامه مقاطع تحصیل نیز به مشکل برنخورند. انجام با کیفیت پایان نامه، نه تنها به آنها در مقاطع بالاتر کمک می‌کند بلکه امکان استخراج مقاله از پایان نامه مکانیک را نیز برای آنها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه هزینه‌های انجام پایان نامه را کم کنیم؟

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی مکانیک

انتخاب موضوع برای انجام پژوهش و پس از آن نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک اولین و یکی از مهمترین مراحل کار است. باید بدانیم اولین چیزی که توجه اساتید و داوران را به خود جلب می‌کند موضوع مقاله ISI است. اگر موضوع مقاله ISI مکانیک موضوعی جذاب و بروز باشد توجه اساتید و داوران را به خود جلب میکند. در نتیجه به مقاله شما نگاهی ویژه خواهد شد.

اصل مهم برای انتخاب موضوع بروز بودن و مطالعه مقالات روز رشته تحصیلی است. اگر موضوعی جدید و منطبق با علم روز انتخاب کنید تقریبا نیمی از راه را رفته‌اید. برای انتخاب موضوع مشاوره با افراد آگاه، اساتید و مشاوران باتجربه را از یاد نبرید. زیرا در عین حال که باید موضوع شما بروز باشد، باید بتوانید با ابزارها و آنچه دراختیار دارید از پس تحقیقات لازم بربیایید.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی مکانیک

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

دانشجویانی که قبل از انجام پایان نامه به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک فکر می‌کنند به خوبی به اهمیت انجام با کیفیت پایان نامه خود آگاهند. آنها در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنند. پس از انجام تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط با پایان نامه، تنها کافی است محتوای پایان نامه خود را به فرمت مقاله ISI آماده کنند. در واقع با استخراج مقاله از پایان نامه پژوهش آنها آماده ارائه به ژورنال‌های معتبر است.

نگارش مقاله ISI مهندسی مکانیک

شروع فرآیند نوشتن مقاله ISI ازینجا آغاز می‌شود. هرچقدر مراحل قبلی را بهتر و کاملتر انجام داده باشید در مراحل بعدی یعنی چاپ مقاله ISI مکانیک راه ساده‌تری پیش رو دارید. اگر تحقیقات و پژوهش خود را به درستی پیش برده باشید در اینجا تنها کافی است که خلاصه‌ای تحقیقات را در قالب مقاله ISI ارائه دهید. اما اگر قصد انجام مقاله ISI را به صورت جداگانه دارید خوب است که از مشاوره افراد صاحب‌نظر و با تجربه بهره‌مند شوید تا زحمات چندماهه شما به هدر نرود. شما همچنین می‌توانید در این مسیر از کمک موسسات معتبر نظیر تهران آموز (دانشیار آرتا) استفاده کنید تا کار خود را سرعت ببخشید.

ترجمه مقاله ISI رشته مکانیک

اغلب دانشجویان در ایران مقاله خود را به فارسی می‌نویسند و به همین دلیل، پس از نگارش مقاله ISI مهندسی مکانیک، نوبت به ترجمه مقاله می‌رسد. ترجمه مقاله ISI نیازمند آگاهی به سطح پیشرفته زبان انگلیسی عمومی و همینطور سطح پیشرفته‌ای از زبان انگلیسی تخصصی رشته مکانیک است.

محققان معمولا برای اینکه خاطرشان از بابت ترجمه صحیح متن فارسی مقاله، آسوده باشد آن را به مترجمی قابل اعتماد می‌سپارند تا کار ترجمه را به درستی و با سرعت برای آنها انجام دهد. در نهایت پس از ترجمه مقاله میتوانید از مترجم دومی برای بازبینی متن استفاده کنید. البته در صورتی که خود به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید می‌توانید بازبینی را شخصا انجام دهید.

راهنمای نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

احتمالا می‌دانید که به جز برخی ژورنال‌ها که در تمامی رشته‌ها صاحب‌نام و شناخته شده هستند، ژورنال‌های معتبر دیگری نیز برای هر رشته‌ای وجود دارد. برای آشنایی با این ژورنال‌ها کمی باید جستجو کنید یا از سایر دانشجویان و اساتید پرس‌و‌جو کنید. موسسات معتبر همچون تهران آموز (دانشیار آرتا) نیز در این زمینه به دانشجویان مشاوره می‌دهند. انتخاب ژورنال مناسب یکی از عواملی است که شانس چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک را افزایش می‌دهد. پس نباید آن را دست کم بگیرید چون در این صورت زحمات شما هدر خواهد رفت.

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک

پس از راه دشواری که طی کرده اید و نگارش مقاله ISI مهندسی مکانیک، ترجمه و انتخاب ژورنال را به پایان رسانده اید اکنون نوبت به ارسال مقاله می‌رسد. این کار از طریق وبسایت ژورنال‌ها انجام می‌شود و قواعد خاص خود را دارد. مراحل کار باید به درستی طی شود. هر ژورنالی قواعد خود را دارد و متعاقبا نیازمند پرداخت هزینه‌هایی نیز هست. افراد باتجربه و کسانی که قبلا پذیرش مقاله ISI مکانیک را انجام داده‌اند اینجا به کار شما می‌آیند. پس سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها کمک بگیرید.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک یکی از مهمترین عوامل در پذیرش تحصیلی است، بخصوص اگر شما درخواست پذیرش در مقطع دکتری داشته باشید. هرچه دست شما پرتر باشد و مقالات بیشتر و باکیفیت‌تر و بروزتری ارائه دهید، شانس شما هم به همان میزان افزایش می‌یابد. دانشگاه‌های معتبر خارجی به چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک در ژورنال‌های معتبر اهمیت زیادی می‌دهند.

اما اگر شما برای مقطع کارشناسی ارشد درخواست پذیرش داده‌اید چندان نگران مقاله ISI نباشید. به ندرت از دانشجوهای مقطع لیسانس انتظار ارائه مقاله ISI هست. هرچند داشتن مقاله ISI کمک می‌کند شانس شما برای پذیرش از دانشگاه‌های معتبر و همینطور دریافت بورس تحصیلی افزایش یابد.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی

چگونگی نوشتن پایان نامه به انگلیسی

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مکانیک کاری بس دشوار است و دانشجویان باید مسیری سخت را بپیمایند. انجام پژوهش و تحقیقات مرتبط با پایان نامه و مقاله بسیار زمان‌بر است و در این راه حضور مشاوران باتجربه و کارآزموده مسیر را کوتاه می‌کند. موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) با سالها تجربه در زمینه مشاوره تحقیقات دانشجویی، پایان نامه و مقاله، آمادگی دارد تا در تمامی مراحل به دانشجویان یاری دهد. کادر باتجربه تهران آموز متشکل از اساتید برتر دانشگاه‌های معتبر داخلی، تجربیات خود را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند تا این مسیر دشوار بر دانشجویان کمی هموارتر شود.

برای اطلاع از چگونگی خدمات موسسه تنها کافی است فرم بالای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل نیز می‌توانید در ساعات اداری با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا