ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۳

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI رشته مهندسی برق

فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، اغلب نیازمند تحقیق و پژوهش برای پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی برق هستند تا بتوانند در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند. این کار همچنین امکان جذب در پروژه های تحقیقاتی را نیز برای آنها فراهم می‌کند. در واقع بهتر است بگوییم انجام پایان نامه مهندسی برق و پس از آن انجام تحقیقات و نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI برق پله‌های موفقیت برای دانشجویان هستند که با بالا رفتن از آنها مسیر خود را هموار می‌کنند.

با این حال دانشجویان باید به کیفیت تحقیق و پژوهش خود نیز توجه کافی داشته باشند زیرا در غیر این صورت قادر به چاپ مقاله ISI برق در ژورنال‌های معتبر نخواهند بود. البته در این مورد نگرانی چندانی وجود ندارد چون موسسات معتبر همچون تهران آموز (دانش‌یار آرتا) به کمک دانشجویان می‌آیند و آنها را در تمامی فرآیند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI برق به طور کامل راهنمایی می‌کنند.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی برق

رشته برق هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع‌های بالاتر ارشد و دکتر گرایش‌های متفاوتی دارد که دانشجویان از همان ابتدا راه خود را مشخص می‌کنند. هر کدام از این رشته‌ها و زیرمجموعه‌های آن در کنار جذابیت‌های فراوانی که دارد موضوعات متنوعی را در دل خود جای داده است. بهترین کار برای دانشجویان مهندسی برق رفتن سراغ جدیدترین و به‌روزترین موضوعات رشته تحصیلی است. برای دسترسی و آگاهی به این موضوعات بهتر است چند نکته را در خاطر داشته باشند:

معمولا موضوعاتی که در کنفرانس‌ها مطرح می‌شود موضوعات روز و جدید رشته برق است. پس بهتر است حتما موضوعات و موارد گفته شده در کنفرانس‌های اخیر داخلی و بین‌المللی به طور کامل چک شود.

نگاهی به آخرین مقالات چاپ شده در ژورنال‌های بین‌المللی معتبر برای انتخاب موضوع و مشاهده کاستی‌هایی که برای بهبود وجود دارد بسیار کمک‌کننده است. این روش کار دانشجویان در نگارش، پذیرش و چاپ مقاله مهندسی برق را ساده می‌کند.

از مشاوره گرفتن و درخواست کمک از افراد توانا در رشته برق هراس نداشته باشید و حتما از مشاوره دانشجویان و استاتید توانمند و همینطور موسسات معتبر بهره بگیرید.

موضوعات پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی برق

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

بسیار از دانشجویان در پایان‌نامه‌های خود تحقیقات جامع و کاملی را ارائه می‌دهند؛ تحقیقاتی کاملا بروز و متناسب با موضوعات جدید و مورد نیاز صنعت و جامعه. به جرات می‌توان گفت که این دانشجویان در واقع نیمی از مسیررا برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله مهندسی برق طی کرده‌اند. آنها تحقیقات خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند و اکنون باید آن را در مسیر درست قرار دهند تا امتیاز داشتن مقاله ISI را نیز برای آنها داشته باشد. این دسته از دانشجویان اکنون باید به استخراج مقاله از پایان نامه بپردازند و تلاش کنند تا این کار را متناسب با فرمت مورد نیاز مقاله ISI در ژورنال‌های مختلف انجام دهند.

نگارش مقاله ISI رشته برق

حالا که دانشجویان مراحل قبلی را به درستی طی کرده‌اند، موضوع مناسبی انتخاب کرده‌اند و تحقیقات خود را انجام داده‌اند، نوبت به نگارش مقاله ISI برق می‌رسد. نگارش مقاله ISI برق باید طبق قواعد ژورنال‌ها باشد. البته میتوان ابتدا کلیات مقاله را نوشت و پس از آن به فرمت مورد نیاز درآورد. حتما می‌دانید که مقاله ISI حتما باید به زبان انگلیسی نوشته شود. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارید می‌توانید ابتدا به زبان فارسی بنویسید و پس از آن از یک مترجم توانا کمک بگیرید. با این حال توصیه می‌کنیم حتما کلیدواژه‌های اصلی و تخصصی را در اختیار مترجم بگذارید تا از بابت ترجمه صحیح کلیدواژه‌ها آسوده‌خاطر باشید. در پایان هم می‌توانید اصل مقاله خود را همراه با ترجمه مقاله، در اخیتار مترجمی توانمند و معتمد بسپارید تا بازبینی نهایی را برای شما انجام دهد.

راهنمای نوشتن مقاله ISI

ترجمه مقاله ISI رشته برق

ترجمه مقاله ISI بخشی ضروری در فرآیند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI است که می‌تواند تاثیر بسزایی در چاپ مقاله داشته باشد. پیش از ترجمه مقاله باید سطح زبان انگلیسی خود را بدانید و این سوالات را از خود بپرسید:

آیا من میتوانم مقاله ISI را با رعایت نکات نگارشی صحیح ترجمه کنم؟

آیا ترجمه انجام شده توسط من به اندازه کافی روان است تا داوران و خوانندگان به اشتباه نیفتند؟

اکنون اگر پاسخ این سوالات مثبت بود می‌توانید خود اقدام به ترجمه مقاله نوشته شده کنید. اما اگر هر کدام از این سوالها پاسخ منفی داشت بهتر از ریسک نکنید. در این صورت میتوانید مقاله را ترجمه کنید و از یک مترجم توانا برای بازبینی نهایی کمک بگیرید و یا اینکه از ابتدا کار را به یک مترجم پیشرفته و توانمند بسپارید.

در صورتی که ترجمه برای شخص شما زمانبر است بهتر است سراغ مترجم کاربلد بروید و ریسک نکنید. ارزش زمان در این فرآیند کم نیست و چه بسا در صورت هدر رفتن زمان زیاد کار شما دیگر نوآوری محسوب نشود.

چگونگی نوشتن مقاله ISI به انگلیسی

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

دانشجویانی که به دنبال پذیرش و چاپ مقاله ISI هستند اغلب به خوبی می‌دانند کدام ژورنال‌ها مناسب و معتبر هستند و کدام نیستند. بسیار مهم است که ژورنال مناسبی انتخاب کنید و سراغ ژورنال‌های جعلی یا لیست سیاه نروید. اگر اطلاعی از اسم و رسم ژورنال‌ها ندارید حتما این دو کار را انجام دهید:

  1. از اساتید خود کمک بگیرید و از آنها لیستی از ژورنال‌های معتبر را بخواهید.
  2. از دانشجویان مقاطع بالاتر کمک بگیرید و با کمک آنها لیست ژورنال‌های معتبر و قابل قبول را پیدا کنید.

شما همچنین می‌توانید پس از به دست آوردن لیست ژورنال‌ها به ساست آنها مراجعه کنید و یکی یکی آنها را چک کنید، مقالات آنها را ببینید و تحقیقات نهایی خود را انجام دهید. فراموش نکنید در نهایت می توانید با موسسات معتبر همچون تهران آموز (دانشیار آرتا) نیز تماس بگیرید و از آنها نیز در مورد ژورنال‌ها سوال کنید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی برق

تقریبا به مراحل نهایی کار خود نزدیک میشوید. در واقع پس از نگارش، اکنون پذیرش و چاپ مقاله ISI به مرحله نهایی خود می‌رسد. اکنون هم مقاله ISI را نوشته‌اید و هم ژورنال مناسب را پیدا کرده‌اید. حالا باید مقاله خود را برای پذیرش و چاپ ارسال کنید. این فرآیند ممکن است کمی سخت و دشوار باشد بنابراین بد نیست در این مرحله از افرادی که قبلا این کار را انجام داده‌اند کمک بگیرید. اگر دوستان یا آشنایان نزدیک شما تا کنون این کار را انجام نداده‌اند خوب است به سراغ موسسات معتبر برای چاپ مقاله بروید و کار پذیرش و چاپ را به آنها بسپارید.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارجی

اهمیت ارائه مقاله ISI مهندسی برق برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی به خصوص دکتری بر کسی پوشیده نیست. دانشگاه‌های بین‌المللی اغلب بدون داشتن مقاله چاپ شده در ژورنال‌های معتبر به شما پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری نمی‌دهند. اگرچه داشتن مقاله برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد اغلب ضرورت زیادی ندارد ولی نباید فراموش کرد که هرچه رزومه قویتر و پربارتر باشد امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبرتر بیشتر است. همچنین داشتن مقاله ISI تاثیرگذار کمک می‌کند تا بورس تحصیلی بهتری نصیب دانشجو شود.

اهمیت داشتن مقاله برای مهاجرت تحصیلی

مشارکت در چاپ مقاله ISI برق

درکنار دانشجویانی که تلاش بسیاری برای چاپ مقاله ISI میکنند، گروهی هم هستند که به دنبال همگروه شدن با دیگر هم‌رشته‌‌ای‌های خود هستند. این دسته از افراد در کار گروهی موفق‌ترند و قصد دارند تا با دانشجویان دیگر، تحقیق و پژوهش را انجام دهند و اقدام به چاپ مقاله مشارکتی ISI برق کنند. بدین ترتیب، گروهی از دانشجویان هم‌رشته با کمک هم تمامی مراحل نگارش، پذیرش و چاپ مقاله را پیش می‌برند.

آنچه در چاپ مقاله مشارکتی ISI برق اهمیت دارد تقسیم همه چیز بین دانشجویان است. در واقع در این حالت نه تنها انجام تحقیق و پژوهش با توجه به توانایی‌های هر فرد بر عهده‌اش قرار می‌گیرد بلکه هزینه‌های چاپ مقاله در تمامی مراحل ترجمه، سابمیت و هر هزینه دیگری، بین همه اعضای گروه تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشارکت در چاپ مقاله ISI

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) سالهاست که به دانشجویان در زمینه نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی برق مشاوره می‌دهد. ما در تهران آموز با تمامی فرآیند به خوبی آشنا هستیم و از تمامی تجربیات خود برای کمک به دانشجویان مهندسی برق و موفقت آنها استفاده می‌کنیم. همکاران ما در دانشگاه‌های معتبر ایران با آشنایی کامل با موضوعات جدید رشته مهندسی برق مشاوری قابل اعتماد برای دانشجویان هستند. برای اطلاع از خدمات موسسه، میتوانید فرم تماس را در همین صفحه پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. شما همچنین می‌توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا