ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اصلاح ترجمه مقالات، نمونه خوانی، بازنویسی، بررسی کپی‌بودن ترجمه

  • اصلاح ترجمه مقالات

در پروسه نگارش مقاله، متن نگارش شده مقالات در بررسی و اقبال مقالات تاثیر بسیار مهمی دارند. در صورت داشتن اشکالات نگارشی و دستور زبانی، مقاله نمی‌تواند به صورت جدی پذیرفته شود. از سویی دیگر می‌توان گفت ترجمه صحیح متون برای استفاده در پژوهش مهم‌ترین امر در بازگردانی تخصصی است. تهران آموز با همکاری متخصصان و مترجمان مجرب و حرفه‌ای همواره بهترین ترجمه‌ها از متون آکادمیک را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین به غیر از صحت ترجمه متون تخصصی، روان بودن متن ترجمه شده و استفاده از کلمات و واژگان درست تخصصی در ترجمه نیز بسیار مهم هستند و موسسه پژوهشی تهران آموز به این نکات نیز توجه بالقوه‌ای دارد تا تمام ترجمه‌های انجام شده در تهران با بهترین کیفیت موجود به شما ارائه شود.

در صورتی که مقالات پژوهشگران به دلیل اشکالات گرامری و دستور زبان یا روان نبودن متن مقاله از طرف داوران ژورنال‌ها رد شده باشد، تیم متخصصان تهران با اصلاح ترجمه مقالات این ایرادات را برطرف می‌کند.

 

  • نمونه‌خوانی

نوشتن مقاله‌ای که از نظر نگارشی و مفهومی دچار ایرادی نباشد کار دشواری است. هر اشتباه کوچکی در مقاله شما می‌تواند امکان چاپ آن در ژورنال‌های معتبر را کاهش دهد. تیم تهران آموز آماده ارائه خدمات نمونه‌خوانی متون به فارسی و انگلیسی است تا مقالات شما به بالاترین سطح ممکن برسد.

 

  • بازنویسی

بازنویسی متون آکادمیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازنویسی درست نشان دهنده درک درست نویسنده از متون تخصصی است. همچنین بازنویسی درست باعث می‌شود که از امکان کپی دیده شدن متن جلوگیری شود

با یک بازنویسی درست شما می‌توانید شانس خود برای پذیرش چاپ مقاله‌تان در ژورنال‌های معتبر را افزایش دهید. تهران آموز با کمک تیمی مجرب و حرفه‌‌ای همواره آماده ارائه این خدمت به شما است.

 

  • بررسی کپی بودن ترجمه

یکی از معضلاتی که در ترجمه متون تخصصی با آن روبرو هستیم، کپی بودن مقالات بدون ترجمه اولیه است. در واقع در این نوع ترجمه‌ها متن از زبان دیگری به فارسی برگردانده نشده و متن از پیش ترجمه شده تنها بازنویسی شده است.

برای پی بردن از کپی نبودن متون ترجمه شده در مقالات می‌توانید به خدمات تهران آموز اعتماد کنید. ما با کمک تیمی مجرب و حرفه‌ای و با استفاده از نرم‌افزارها و موسسات مرتبط می‌توانیم به تضمین دهیم که متن ترجمه شده شما کپی است یا خیر.

این امر نیز در پذیرش مقاله شما در ژورنال‌های معتبر جهانی تاثیرگذار است.

 




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا