ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۸

انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق گرایش قدرت

مهندسی برق گرایش قدرت از رشته‌های اصلی و قدیمی دانشگاهی است که تا مقطع دکتری امکان ادامه تحصیل در آن وجود دارد. این رشته مهم شامل مباحث مهمی مانند انتقال و توزیع نیرو، حفاظت و تجهیزات مختلف حفاظتی، انواع ماشین‌های الکتریکی، سیستم‌های قدرت و… است و کارایی بسیاری دارد. به دلیل اهمیت و وسعت زمینه کاری این رشته و طرفداران پرشمار آن، دانشجویان باید در مرحله انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق گرایش قدرت زمان بیشتری را صرف تحقیق و مطالعه کنند تا پایان‌نامه قوی‌تر و کاربردی‌تری بنویسند.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت زمانبر و دشوار است، از طرفی دانشجویان باید در زمان تعیین‌شده پروژه خود را به اتمام برسانند و از پایان‌نامه خود دفاع کنند، از این‌رو فرصت اشتباه و دوباره‌کاری ندارند؛ بنابراین لزوم همراهی دائمی مشاوران متخصص و باتجربه در مسیر انجام پایان‌نامه کاملا محسوس است.

چرا مشاوره پایان نامه مهندسی برق قدرت تهران آموز را انتخاب کنیم؟

دشوار بودن انجام پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت یک سوی ماجراست، اما مهمتر از آن، در دسترس نبودن دائمی استادان دانشگاه است که در طول پروژه ممکن است وقفه ایجاد کند، به همین دلیل استفاده از مشاوره تخصصی موسسات معتبری مانند موسسه تهران آموز تاثیر به‌سزایی در نگارش پایان‌نامه‌ای باکیفیت دارد. استادان مجرب موسسه تهران آموز با مشاوره حرفه‌ای به دانشجویان کمک می‌کنند تا به‌موقع پایان‌نامه‌شان را تحویل دانشگاه دهند و نمره‌ای عالی کسب کنند.

محققان و پژوهشگران باتجربه

استفاده از تجارب استادان به دانشجویان کمک می‌کند که مسیر درست و سریع‌تری را طی کنند و در طول انجام دادن پایان‌نامه‌شان خطای کمتری داشته باشند. تیم مشاوره تخصصی و باتجربه موسسه تهران آموز در انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت سابقه درخشانی دارد و دانشجویان می‌توانند با اطمینان خاطر از خدمات ما بهره ببرند.

سرعت عمل و دقت

دقت و سرعت دو عامل مهم در انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت است، به شرطی که هر دو عامل به طور متعادل مد نظر قرار گیرند. کارشناسان موسسه تهران آموز بر حسب تجربه علاوه بر دقت و توجه به همه نکات و جزئیات از ایجاد وقفه یا اتلاف وقت جلوگیری می‌کنند و هدف‌شان ارتقای کیفیت پایان‌نامه دانشجویان در کمترین زمان ممکن است.

آینده تحصیلی و شغلی

یکی از مهمترین امتیازات انجام پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت باکیفیت و قوی تاثیر مثبت آن در تضمین آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان است؛ بر این اساس، منطقی است که در این کار از مشاوره کارشناسانی متخصص استفاده شود.

روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق قدرت

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق گرایش قدرت مراحل مشخصی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انتخاب موضوع

نخستین مرحله انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت انتخاب موضوع آن است. دانشجویان باید سعی کنند با استفاده از راهنمایی‌های استادان و متخصصان این رشته و البته با توجه به توانایی‌ها و علایق‌شان موضوعات مختلف را ارزیابی کنند. سپس با مطالعه اجمالی پایان نامه‌های گذشته و شرکت در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته به جمع‌بندی ایده‌های خود برسند و بهترین موضوع را انتخاب کنند.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه ضروری است، به همین دلیل توصیه می‌کنیم با مراجعه به وبسایت ایرانداک و پس از آشنایی با نحوه جستجوی پایان نامه در وبسایت ایرانداک به‌راحتی به بررسی این مسئله بپردازید و از جدید و جذاب بودن موضوع‌تان مطمئن شوید.

نوشتن پروپوزال مهندسی برق قدرت

اگر دانشجویان از اصول و قواعد استاندارد پروپوزال‌نویسی آگاه باشند و از کمک استادان راهنما استفاده کنند، می‌توانند پروپوزالی باکیفیت بنویسند؛ پروپوزالی که جذاب، گویا و قابل قبول باشد و هیات داوران را قانع کند که موضوع پایان‌نامه به حل مسئله و معضلی در جامعه کمک می‌کند و ارزشمند و کاربردی است. کارشناسان باسابقه و کاربلد موسسه تهران آموز آماده ارائه بهترین مشاوره در این زمینه به دانشجویان‌اند. گفتنی است در این سایت نیز درباره نگارش پروپوزالی قوی و دیگر مطالب مرتبط با انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق قدرت مطالب بسیاری وجود دارد.

راهنمای گام‌به‌گام نوشتن پروپوزال دکتری

سوالات متداول دانشجویان برای نوشتن پروپوزال

فصل‌بندی پایان نامه

فصل‌بندی پایان نامه نیز تابع قواعد مشخصی است که دانشجویان باید از آن‌ها مطلع شوند و البته قوانین دانشگاه محل تحصیل خود را نیز مطالعه کنند، چون معمولا دانشگاه‌ها در این موارد دستورالعمل‌های خاصی وضع می‌کنند که گرچه اغلب در کلیات مشترک‌اند، در جزئیات با هم تفاوت دارند. به طور کلی پایان‌نامه‌ها به فصل‌های مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، نتایج، و بحث و پیشنهادها تقسیم می‌شوند.

جلسه دفاع از پایان نامه

جلسه دفاع از پایان‌نامه مرحله آخر در فرآیند انجام پایان نامه مهندسی برق گرایش قدرت است که حاصل همه زحمات دانشجو در طول تحقیقات طولانی و مطالعات‌ گسترده و مستمر در زمینه موضوع انتخابی‌اش است. در این جلسه دانشجو باید بتواند در زمانی کوتاه دستاوردهایش را تشریح کند و با تسلط بر مباحث مختلف و مرتبط با موضوع پایان‌نامه‌اش به پرسش‌های هیات داوران پاسخ گوید و آنان را قانع کند که پژوهش او تاثیرات مفیدی بر جامعه خواهد گذاشت و کاملا علمی، کاربردی و به‌روز است.

پیشنهاد می‌کنیم درباره این موضوع و موارد مشابه مطلب بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه را در همین سایت مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: 

چگونه یک ارائه خوب در روز دفاع از پایان نامه داشته باشیم؟

چگونه یه فایل پاورپوینت خوب از پایان نامه خود آماده کنیم؟




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا