ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

مشاوره در انجام پروژه های صنعتی و آکادمیک -آزمایشگاهی و میدانی
دپارتمان پژوهش

بسیاری از پروژه های تعریف شده می توانند در اشل های صنعتی ادامه پیدا کنند و توسعه یابند. همچنین پروژه ها و پایان نامه های آکادمیک و دانشگاهی می توانند در حوزه ی آزمایشگاهی یا میدانی قرار داشته باشند.

مجموعه ی تهران آموز با همکاری چندین آزمایشگاه معتبر این امکان را دارد تا بتواند آنالیز های آزمایشگاهی یا میدانی که در پروژه ها، پایان نامه ها و مقالات دانش پژوهان معتبر وجود دارد را انجام دهد. معمولا پروژه ها، پایان نامه ها و مقالاتی که در آنها تولید داده های دست اول آزمایشگاهی و یا میدانی صورت می گیرد از اعتبار بالاتری نسبت به پروژه های دیگر برخوردار است. در رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه و مجموعه رشته های تجربی (اعم از پزشکی، داروسازی و …) آنالیز های آزمایشگاهی و میدانی بصورت رایج وجود دارد. موسسه ی تهران آموز با داشتن این امکانات می تواند در مسیر این پروژه ها دانش پژوهان را یاری کند.

در بسیاری از پروژه ها کار با نرم افزار های مدلسازی، ریاضی، تحلیلی، آماری و … برای حصول به نتایج و اجرای روش تحقیق مناسب صورت می گیرد. با داشتن بهترین نخبگان از 3 دانشگاه برتر ایران، تیم تهران آموز از پتانسیل بسیار خوبی در انجام پروژه های شبیه سازی، مدلسازی، تحلیل ها آماری و … برخوردار است. در بخش آموزش رایگان می توانید اطلاعات بسیار خوبی در حوزه ی نرم افزار ها و متدهای شبیه سازی، مدلسازی، تحلیل های آماری و ریاضی کسب کنید.

research-4-min.jpg

 

اسکرول به بالا