ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی
مشاوره انجام پایان­ نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی

امکان ندارد که دانشجو باشی و از مهمترین دغدغه­‌های ذهنت نوشتن پایان نامه و نوشتن رساله دکتری نباشد، بر همین اساس بدیهی است که دغدغه اصلی دانشجویان رشته زبان و ادبیات انگلیسی انجام پایان­ نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی باشد؛ پروسه مهم و دشواری که مستلزم ماه‌ها تلاش بی‌وقفه و مطالعات گسترده است. رشته زبان و ادبیات انگلیسی یکی از رشته‌­های کاربردی و پرطرفدار دانشگاهی است و در مقطع کارشناسی سه گرایش دارد که عبارت‌اند از: زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی و دبیری زبان انگلیسی و در دوره کارشناسی ارشد به گرایش­های ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی و زبان‌شناسی تقسیم می­شود که در مقطع دکتری نیز در همین گرایش‌ها پیگیری می‌­شود. ما در این مطلب درباره انجام پایان­ نامه ادبیات انگلیسی و روال آن توضیحاتی ارائه می‌دهیم، اما به هر حال این فرآیند حساس بدون مشاوره و مساعدت استادان مجرب دشوار است و استفاده از تجربیات مشاوران کاربلد امری ضروری است.

انجام پایان نامه زبان و ادبیات انگلیسی

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان­ نامه به ما کمک می‌کند؟

انجام پایان­ نامه ادبیات انگلیسی پروسه‌ای نیست که بتوان سریع و سطحی آن را طی کرد و چنانچه دانشجویان به قوانین و اصول نگارش صحیح آن واقف نباشند و بر مباحث تخصصی پایان­نامه اشراف کامل نداشته باشند، بدیهی است به دلیل اشتباه­های رایج و دوباره‌کاری‌های مکرر زمان و هزینه زیادی باید صرف کنند که گاهی این ضررها منجر به وقفه‌های طولانی، دلسردی و خستگی دانشجو خواهد شد. باید بپذیریم دانشجویی که برای بار اول پایان­نامه می­نویسد، بسیاری از قواعد و ترفندهای آن را نمی‌داند، بنابراین منطقی‌ترین کار این است که از کمک متخصصان و استادان خبره استفاده کند.

 

چرا مشاوره پایان ­نامه ادبیات انگلیسی تهران آموز را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، بهره بردن از مشاوره استادان برای انجام پایان­ نامه ادبیات انگلیسی ضروری است، اما چون نمی‌توان دسترسی دائم به آن­ها داشت و اغلب استادان فرصت کافی برای مشاوره دائمی ندارند، بهتر است دانشجویان از مشورت دیگر متخصصان حوزه پژوهشی‌شان استفاده کنند. یکی از روش‌های رایج برای مشاوره تخصصی گرفتن در انجام پایان­نامه ادبیات انگلیسی تماس با موسسات مشاوره‌ای معتبر است که یکی از برترین و موفق‌ترین مشاوران حرفه­ای فعال در این زمینه، موسسه تهران آموز است؛ موسسه‌ای باسابقه­ درخشان و معتبر که بین دانشجویان سال‌های گذشته همواره محبوب و معروف بوده است.

البته طبیعی است که بسیاری از دانشجویان در انتخاب موسسه معتبر مشاوره‌ای سردرگم باشند، چراکه در این حوزه کلاهبرداران و سودجویان زیادی وجود دارند که با شیادی از ناآگاهی دانشجویان سوء‌استفاده می‌کنند. بنابراین اگر درباره انتخاب موسسه معتبر مشاوره‌ای برای انجام رساله دکتری، نگارش پایان‌نامه کارشناسی ارشد، نوشتن مقاله ISI یا هر نوع متن علمی ابهاماتی دارید و ملاک‌های این انتخاب را دقیقا نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم مطلب زیر را در همین سایت مطالعه کنید:

چطور یک موسسه خوب پیدا کنیم؟

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه معتبر تهران آموز سال­هاست با ارائه انواع خدمات جامع در همه زمینه­های علمی و پژوهشی فعالیت می­‌کند و از همکاری مشاوران، محققان و متخصصان باتجربه و خبره­ای بهره‌مند است؛ همکاری ارزشمندی که رضایت دانشجویان سال­‌های گذشته را به دنبال داشته و افتخارات درخشانی به بار آورده است.

سرعت عمل و دقت

از فواید مشاوره تخصصی افزایش سرعت عمل دانشجویان است، به شرطی که کیفیت پایان‌نامه قربانی سرعت عمل نشود! بر همین مبنا مشاوران حرفه‌ای موسسه تهران آموز با بهره­گیری از تجربیات ارزشمندشان با برنامه‌ریزی منطقی و دقیق علاوه بر این‌که از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می‌کنند، با تمرکز بر موضوع تحقیقات و دقت به جزئیات در ارتقای کیفیت پایان‌نامه به پژوهشگران کمک شایانی می‌کنند.

آینده تحصیلی و شغلی

نتیجه انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی باکیفیت و قوی اثر مثبت آن در آینده تحصیلی و شغلی نویسندگانش است؛ پس مشاوره با کارشناسان متخصص را ضروری بدانید.

 

روال انجام پایان­نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی

برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی باید قوانین و اصولی را رعایت کرد که به­ طور خلاصه عبارت‌اند از:

انتخاب موضوع

انتخاب موضوع مناسب و جذاب در انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی گام مهمی است که دانشجویان زبان و ادبیات انگلیسی باید توجه بیشتری به آن داشته باشند. نخست بهتر است موضوعات مختلف را بررسی و به طور مختصر مطالعه کرد. مطالعه پایان نامه های سال‌های قبل و شرکت کردن در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته هم راهکارهایی مناسب‌اند که به آشنایی با زاویه دید دیگران و خلق ایده­های نو منجر خواهند شد. همچنین نکته بسیار مهم در انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی تکراری نبودن موضوع پایان نامه است. دانشجویان باید این مسئله را به‌دقت بررسی کنند و از سوابق تحقیقات در آن حوزه مطلع شوند.

نوشتن پروپوزال

مرحله بعدی در انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی نوشتن پروپوزال است. نگارش پروپوزالی قوی و باکیفیت که مورد تایید هیات داوران قرار بگیرد، با آگاهی و اجرای اصول و استانداردهایش کار چندان پیچیده‌ای نیست، اما برای صرفه ­جویی در وقت و هزینه بهتر است در این کار با کارشناسان موسسه تهران آموز مشورت کنید.

البته ما در همین سایت درباره نگارش صحیح پروپوزال و نکات مهم برای انجام پایان­ نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی مطالب کاربردی دیگری نیز منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد می­کنیم آن­ها را مطالعه کنید؛ برای نمونه:

 

فصل­‌بندی پایان­‌نامه

فصل­بندی هر پایان­‌نامه باید طبق قوانین دانشگاه محل تحصیل دانشجو باشد. برخی از دانشگاه­‌ها در این موارد قواعد ویژه‌ای دارند، اما معمولا در اصول و قواعد کلی مشترک‌اند و اختلاف در جزئیات است.

مقدمه

نقش مقدمه­‌ای جذاب در موفقیت پایان‌نامه غیرقابل انکار است. اگر در نوشتن مقدمه دقت شود و کلیات تحقیق و دلایل دانشجو برای پرداختن به آن موضوع به طور خلاقانه مطرح شود، نظر خوانندگان و به­ویژه هیات داوران دانشگاه جلب خواهد شد.

پیشینه تحقیق

از کارهای مفید و موثر در انجام پایان­ نامه کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات انگلیسی مطالعه پایان نامه­‌های دانشجویان سال‌های قبل است. در فصل دوم، با توضیح این موضوع باید به پژوهش‌های گذشته و نتایج و تاثیرشان در روند تحقیقات فعلی اشاره و دلیل انتخاب موضوع پایان­‌نامه شرح داده شود.

روش تحقیق

روش تحقیق در فصل سوم پایان­ نامه شرح داده می­‌شود و دانشجو باید همه جزئیات روش انجام پایان­ نامه ادبیات انگلیسی را توضیح دهد؛ مثلا داده‌های تحقیق، آمارها، پرسش‌نامه­­‌ها، نرم­‌افزارهای مورد استفاده و….

نتایج

در فصل چهارم پایان­‌نامه نتایج پژوهش بیان می‌­شود. ارائه آمارهای دقیق برای آنالیز نتایج پایان­‌نامه به درک بهتر مخاطبان کمک می­کند. ابتدا باید مسئله را به طور خلاصه بیان کرد، بعد به شرح راهکارهای پیشنهادی­ و نتایجش پرداخت.

بحث و پیشنهادها

فصل پنجم پایان‌­نامه جمع­‌بندی نهایی تحقیقات است. مقایسه نتایج پژوهش با راهکارهای دیگران و مزیت‌های احتمالی آن هم به جذابیت این فصل کمک می‌کند و هم راهنمای خوبی برای سایر پژوهشگران رشته زبان و ادبیات انگلیسی است.

جلسه دفاع از پایان­ نامه

حساس‌ترین روز در پروسه انجام پایان نامه ادبیات انگلیسی جلسه دفاع از پایان­نامه است. دانشجو باید تلاش کند به بهترین شکل از دستاوردهایش در مقابل هیات داوران و حضار دفاع کند و با پاسخ‌هایی مستند و علمی آن­ها را قانع کند که موضوعش ارزشمند و کاربردی است.

اسکرول به بالا