ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI حسابداری

در میان دانشجویان رشته حسابداری به خصوص در مقطع کارشناسی همواره این سوال مطرح است که رشته حسابداری علم است یا فن. اما آنچه در اینجا اهمیت دارد این است که این رشته چه علم باشد و چه فن، برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، دانشجویان نیاز به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI حسابداری دارند. این موضوع به خصوص برای آن دسته از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند امری حیاتی است.

اگرچه چاپ مقاله ISI در نگاه اول بسیار سخت می‌نماید، اما نباید فراموش کرد که اگر به طور اصولی نوشتن مقاله ISI را دنبال کنیم و آن را مرحله به مرحله پیش ببریم موفق به انجام این کار به ظاهر سخت و دشوار خواهیم شد. در این نوشته قصد داریم به جزئیات تاثیرگذار در چاپ مقاله ISI حسابداری بپردازیم و شما را با مراحل نوشتن مقاله آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

موضوعات کاربردی مقاله ISI حسابداری

بر کسی پوشیده نیست که انتخاب موضوع هرچند کاری زمانبر است اما یکی از تاثیرگذارترین عوامل چاپ مقاله است. آن چیزی که نظر داروان را در نگاه اول به خود جلب می‌کند اول مقاله و بعد چکیده آن است. پس اگر موضوع انتخابی شما برای نوشتن مقاله جذاب باشد احتمالا نیمی از راه را پشت سر گذاشته‌اید. البته این بدین معنی نیست که مقاله فقط باید موضوع خوبی داشته باشد، بلکه انتخاب موضوع مناسب تنها قدم اول است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

در انتخاب موضوع برای مقاله ISI حسابداری حتما به جدید بودن زمینه کاری بسیار دقت کنید. موضوعات قدیمی اغلب شانس زیادی برای گرفتن پذیرش و چاپ مقاله ندارند. اساتید و دانشجویانی که به تازگی اقدام به نوشتن مقاله ISI کرده‌اند به خوبی می‌توانند به شما در انتخاب موضوع کمک کنند. با این حال خودتان هم می‌توانید با جستجو در مقالات جدید رشته خود از موضوعات بروز و کاربردی مطلع شوید.

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI حسابداری

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

شانس استخراج مقاله ISI از پایان نامه تنها برای آن دسته از دانشجویان سختکوشی فراهم است که در انجام پایان نامه حسابداری تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پژوهشی کامل و بدون نقص فراهم کنند. اگر پایان نامه کیفیت قابل قبولی داشته باشد و همینطور موضوع آن مطابق با موضوعات جدید و بروز رشته حسابداری باشد آنگاه تبدیل پایان نامه به مقاله صورت می‌گیرد.

در چنین شرایطی تنها کافی است که خلاصه‌ای از پایان نامه که متناسب با موارد مورد نیاز در مقاله است نوشته شود. رعایت فرمت مقاله ISI در خلاصه‌نویسی کاملا ضروری است. برای آشنایی با عناوین مورد نیاز در مقاله ISI تنها کافی است نگاهی به چند مقاله مشابه بیندازید. رعایت اصول در نوشتن مقاله حرف اول را می‌زند و در خلاصه کردن پایان نامه نیز این اصول باید رعایت شود.

نگارش مقاله ISI حسابداری

برای شروع تحقیق و آغاز نگارش مقاله، خوب است مراحله به مرحله پیش بروید. برای اینکه خیالتان از نگارش صحیح آسوده باشد می‌توانید همزمان با پیش رفتن پژوهش، درفت مقاله را نیز بنویسید. خلاصه‌نویسی را از یاد نبرید. فراموش نکنید که مقاله ISI مثل پایان نامه نیست که بتوانید با توضیحات مفصل و بدون نگرانی از طولانی شدن محتوا، آن را بنویسید.

در نگارش مقاله ISI حسابداری، چک کردن مقالاتی که به تازگی چاپ شده‌اند را از یاد نبرید. ممکن است موضوعاتی بسیار نزدیک به شما چاپ شده باشند. در چنین شرایطی باید نگارش مقاله به گونه‌ای باشد که تمایزهای پژوهش شما با سایر مقالات چاپ شده مشخص باشد. در غیر این صورت احتمال رد شدن مقاله زیاد می‌شود.

ترجمه مقاله ISI رشته حسابداری

وقتی که کار نوشتن مقاله ISI را به پایان رسانید و متن نهایی مقاله را به زبان فارسی آماده کردید باید آن را به مترجم حرفه‌ای بسپارید. در ترجمه مقاله بهتر است از مترجم اختصاصی رشته خود کمک بگیرید تا هم با اصطلاحات رشته شما آشنایی داشته باشد و هم مفاهیم پژوهش و زمینه آن برایش قابل درک باشد. در این صورت امکان اشتباه به حداقل می‌رسد.

پس از اتمام ترجمه حتما متن را برای بازبینی به مترجم دیگری نیز بسپارید. البته فراموش نکنید که اگر خودتان سطح زبان انگلیسی متوسط به بالایی دارید خوب است که خودتان هم نگاهی به متن ترجمه شده بیندازید.

چرا باید ترجمه مقاله ISI را به مترجم بسپاریم؟

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

دانشجویان رشته حسابداری به خوبی با ژورنال‌های مطرح و شناخته شده برای این رشته آشنایی دارند. اما اگر آشنایی زیادی با ژورنال‌ها ندارید و این تجربه اول شما است خوب است برای پیدا کردن ژورنال مناسب چند نکته را مد نظر داشته باشید:

از اساتید رشته خود کمک بگیرید، آنها معمولا مقالات زیادی چاپ کرده‌اند و ژورنال‌ها را می‌شناسند.

دانشجویان مقاطع بالاتر یا فارغ‌التحصیلان معمولا قبل از شما در جستجوی ژورنال مناسب بوده‌اند. می‌توانید از آنها پرس و جو کنید.

موسسات معتبر در زمینه چاپ مقاله، اغلب خدماتی برای معرفی ژورنال ارائه می‌دهند. تجربه بالای آنها در چاپ مقالات در رشته‌های مختلف و آشنایی با ژورنال‌ها به شما کمک خواهد کرد.

 

پذیرش و چاپ مقاله ISI حسابداری

این آخرین مرحله از کار سخت و دشوار چاپ مقاله حسابداری است. حالا که کار نگارش مقاله تمام شده و ژورنال مورد نظر نیز انتخاب شده است نوبت به سابمیت مقاله می‌رسد. سابمیت مقاله کار نسبتا ساده‌ای است اما ممکن است کمی گیج کننده باشد. زیرا اغلب دانشجویان تنها یکی دوبار این کار را انجام داده‌اند. برای این کار کافی است طبق دستورالعمل موجود در سایت ژورنال پیش بروید و مدارک مورد نیاز را یکی یکی آپلود کنید.

با این حال اگر این کار برای شما دشوار است و نمی‌خواهید با یک اشتباه در مراحل کار، زحماتتان هدر برود بهتر است از موسسات معتبر خدمات آموزشی کمک بگیرید. آنها با دریافت هزینه‌ای اندک این کار را برای شما انجام می‌دهند.

مقاله مشارکتی ISI حسابداری

همه دانشجویان توانایی انجام صفر تا صد تمامی مراحل مقاله ISI را ندارند و به همین خاطر نیازمند کمک دیگران هستند. همین موضوع سبب می‌شود تا چاپ مشارکتی مقاله ISI حسابداری نیز طرفدار داشته باشد. دانشجویانی که میخواهد با کمک هم مقاله ISI خود بنویسند معمولا تمامی مراحل را با کمک هم انجام می‌دهند و در نهایت هر کدام به نحوی در مقاله ISI حسابداری مشارکت دارند.

میزیت این شیوه نگارش، یعنی چاپ مشارکتی مقاله ISI تنها در تقسیم کار میان همه نگارنده‌ها نیست. بلکه در این شیوه نگارش و انجام کار، تمامی هزینه‌های کار، شامل نگارش، تایپ، ترجمه، سابمیت و هر هزینه دیگری، میان تمامی افراد گروه تقسیم می‌شود. بدین ترتیب دیگر بار پرداخت تمامی هزینه‌های مقاله بر دوش یک نفر نیست. احتمالا می‌دانید که هزینه چاپ کردن مقاله اگر چه مبلغ زیادی نیست اما به دلیل بالا رفتن قیمت ارز، برای بسیاری از دانشجویان گران است. به همین دلیل هم چاپ مشارکتی مقاله ISI حسابداری این روزها بسیار پرطرفدار است.

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

موسسه تهران آموز (دانشیار آرتا) در طول سالها با کمک اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر از دانشگاه‌های معتبر توانسته است که اعتماد دانشجویان را در ارائه خدمات آموزشی به خود جلب کند. آنچه موجب رضایت دانشجویان است کیفیت ارائه خدمات است که حاصل تلاش شبانه‌روزی همکاران موسسه است.

تهران آموز (دانشیار آرتا) با ارائه خدمات مشاوره پذیرش و چاپ مقاله، نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه ارشد و دکتری یاریگر دانشجویان است. تمامی مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکتری، میتوانند برای مشاوره و دریافت خدمات آموزشی، در تمامی مراحل از جمله انتخاب موضوع، ترجمه، تایپ و نگارش و … از کمک موسسه برخوردار شوند.

اگر شما هم نیاز به مشاوره در زمینه مقاله ISI، پروپوزال و پایان نامه دارید همین حالا به شماره های درج شده در فرم تماس با ما، تماس بگیرید و از مشاوره رایگان موسسه بهره مند شوید. شما همچنین می‌توانید با درج نام و مشخصات در فرم بالای صفحه، منتظر تماس همکاران ما در زمانی کوتاه باشید. مشاوره تهران آموز کاملا رایگان است و خدمات مجموعه برای رفاه حال دانشجویان با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

 




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا