ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی

رشته مهندسی شیمی یکی از رشته‌های جذابی است که اکثر دانشجویان علاقه‌مند را به خود جذب می‌کند. رشته‌ای که نیازمند تحقیقات و پژوهش‌های بسیاری است. بسیاری از دانشجویانی که در مقطع کارشناسی رشته مهندسی شیمی را انتخاب می‌کنند در پایان تحصیلات خود، علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز هستند. اما همچون سایر رشته‌ها، در اینجا نیز برای رسیدن به مقطع بالاتر نیازمند انجام پژوهش‌های کاربردی است که به صورت مقاله ISI مهندسی شیمی به چاپ برسد.

تعداد کمی از دانشجویان با روند انجام تحقیقات برای چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی آشنایی دارند و سایرین معمولا اطلاعات زیادی در این باره ندارند. بیشتر دانشجویان گمان می‌کنند این فرآیند چنان دشوار است که به تنهایی از عهده آن برنمی‌آیند. ما در این نوشته می‌خواهیم روند چاپ مقاله ISI را برای شما، به صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم و خیال شما را بابت چاپ مقاله آسوده کنیم.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی شیمی

دانشجوی هر مقطعی که باشید احتمالا با برخی از موضوعات روز رشته خود آشنا هستید یا حداقل نام آنها به گوشتان خورده است. اما باید بدانید تنها دانستن نام آنها کافی نیست. باید به تحقیق در آن زمینه‌ها بپردازید تا موضوعات کاربردی را از دل آنها استخراج کنید. خواندن مقالات روز دنیا و نگاهی انداختن به پایان نامه‌ها در سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی، به شما کمک می‌کند تا با این موضوعات به خوبی آشنا شوید.

نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی

یک راه ساده و آسان برای پیدا کردن موضوعات خوب برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی کمک گرفتن از اساتید و دانشجویان برتر در این زمینه است. آنها به خاطر ارتباط همیشگی با تحقیق و پژوهش به‌خوبی با موضوعات روز رشته مهندسی شیمی آشنایی دارند. به هرحال به خاط داشته باشید که از هر راهی که می‌توانید باید بهترین موضوعات رشته خود را بیابید. زیرا موضوع مقاله ISI مهندسی شیمی یکی از مهمترین و اولین موارد تاثیرگذار در چاپ مقاله است.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی شیمی

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

دانشجویان ممتاز که وقت و انرژی زیادی روی انجام پایان نامه شیمی صرف می‌کنند در نهایت نتیجه تلاش خود را خواهند دید. در صورتی که تحقیقات پایان نامه روی موضوعات روز رشته شیمی انجام شده باشد و کیفیت قابل قبولی داشته باشد این شانس را دارد که تبدیل به مقاله شود. در واقع تبدیل پایان نامه به مقاله ISI همان استخراج مقاله از پایان نامه شیمی است. در چنین شرایطی نیازی به نوشتن مقاله جداگانه نیست بلکه کافی است خلاصه‌ای از تحقیقات پایان نامه همراه با توضیحات کافی و مطابق با اصول مقاله نویسی آماده شود.

اگر با این روال آشنایی ندارید می‌توانید از موسسات معتبر کمک بگیرید تا این کار را در سریعترین زمان برای شما انجام دهند. در این صورت نه تنها مقاله شما زود آماده می‌شود بلکه نگرانی بابت اصول مقاله نویسی نیز نخواهید داشت.

نگارش مقاله ISI مهندسی شیمی

اگر از کیفیت پایان نامه خود راضی نیستید و یا به هر دلیل دیگری میخواهید موضوع دیگری برای نگارش مقاله ISI مهندسی شیمی انتخاب کنید، باید به شما بگوییم که احتمالا باید تحقیقات در مورد موضوع انتخابی خود را از ابتدا شروع کنید. باید به فرضیات آشنا باشید و بدانید در انتجام پژوهش خود به دنبال اثبات چه چیزی هستید. داده‌های مورد نیاز را باید از منابع آگاه جمع‌آوری کنید و تحقیقات را با کیفیت مطلوب به انجام برسانید.

فراموش نکنید که نگارش مقاله ISI در هر زمینه‌ای اصول مخصوص به خود را دارد. بهتر است پیش از نوشتن نتایج پژوهش، نگاهی به مقالات مشابه بیندازید تا سریعتر بتوانید کار نگارش مقاله به صورت اصولی و صحیح را به پایان ببرید. در نهایت باید مقاله نوشته شده بازبینی شود. برای اینکار باید از افراد باتجربه که دانش کافی دارند کمک بگیرید. البته قابل اعتماد بودن نیز شرط مهمی در این بخش است زیرا نمی‌توان مقاله نگارش شده را به هر کسی سپرد.

ترجمه مقاله ISI رشته مهندسی شیمی

با به پایان رساندن نگارش مقاله ISI مهندسی شیمی، یک قدم به اتمام کار نزدیکتر شدید. حالا باید مقاله نوشته شده به زبان انگلیسی بازگردانی شود. کار ترجمه مقاله ISI کار مهمی است و باید به دنبال مترجمی باتجربه باشید. سعی کنید خودتان اقدام به ترجمه مقاله نکنید زیرا ممکن است به خاطر پیش‌زمینه‌هایی که در مورد موضوع دارید از بیان برخی از مفاهیم اجتناب کنید. بهتر است شخص سومی این کار را برای شما انجام دهد.

اما اگر روی ترجمه صحیح وسواس دارید خوب است از ابتدا برخی موارد را به مترجم گوشزد کنید. همینطور توصیح می‌کنیم که اگر می‌توانید ترجمه کلیدواژه‌های تخصصی رشته مهندسی شیمی را که در مقاله خود به کار برده‌اید در اختیار مترجم قرار دهید. با این کار، خیالتان از ترجمه واژه‌های تخصصی آسوده خواهد بود. پس از تحویل ترجمه از مترجم، بازبینی را حتما توسط خود یا مترجم دیگری انجام دهید تا از انتقال صحیح مفاهیم اطمینان حاصل کنید.

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

برای پیدا کردن ژورنال مناسب برای پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی خوب است کمی جستجو کنید. به یاد داشته باشید آنچه انتخاب ژورنال مناسب راه شما را در گرفتن پذیرش و چاپ مقاله هموار خواهد کرد. اما چطور می‌توان ژورنال مناسبی پیدا کرد:

اول از همه خوب است نگاهی به آ[رین مقالات منتشر شده در زمینه موضوع انتخابی خود بپردازید. این ژورنال‌ها احتمالا شانس پذیرش خوبی برای مقاله دارند.

از اساتید و یا سایر دانشجویان که به تازگی مقاله خود را چاپ کرده‌اند سوال بپرسید. آنها نه تنها ژورنال‌های معتبر را می‌شناسند بلکه با ژورنال‌هایی که در زمینه کاری شما مقاله چاپ کرده‌اند نیز به خوبی آشنا هستند.

از موسسات معتبر چاپ مقاله ISI کمک بگیرید. این موسسات به خاطر تعداد بالای مقالات به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد و شانس پذیرش مقاله ISI مهندسی شیمی شما را افزایش می‌دهند.

پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی شیمی

در اینجا دیگر کار سختی پیش رو ندارید. با انجام صحیح تمامی مراحل قبلی حالا نوبت به اقدام برای سابمیت مقاله در ژورنال انتخابی است. در چنین شرایطی تنها باید دقت کنید که طبق برنامه ژورنال مراحل آپلود فایل‌ها و مدارک را به درستی و به همان ترتیب خواسته شده انجام دهید. اشتباه در این مراحل منجر به رد شدن مقاله در همان مراحل ابتدایی و بدون رسیدن به مرحله داوری خواهد شد.

برای اطمینان می‌توانید این کار را به افراد کارآزموده یا موسسات معتبر در زمینه خدمات آموزشی بسپارید. اغلب در قبال دریافت هزینه‌ای اندک این کار را برای شما انجام خواهند داد.

مقاله مشارکتی ISI مهندسی شیمی

اگرچه ما توصیه میکنیم برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله مهندسی شیمی سعی کنید مقاله خود را به صورت یک نفره و یا حداکثر دونفره انجام دهید تا بیشترین امتیاز را بگیرید اما گاهی مقاله مشارکتی ISI مهندسی شیمی اجتناب ناپذیر است. زمانی که موضوع انتخابی دشوار باشد، دانشجویان برای تقسیم کار اقدام به مشارکت در چاپ مقاله مهندسی شیمی می‌کنند.

در این حالت، اغلب یکی از دانشجویان سرگروه است و تحقیقات را هدایت می‌کند و دیگران بسته به توانایی‌های خود در چاپ مقاله مشارکت می‌کنند. این روش باعث می‌شود تا هم با مشارکت در پژوهش، زمان نگارش مقاله کوتاه شود و هم هزینه‌های مقاله میان همه دانشجویان مشارکت کننده، به نسبت مشارکت آنها تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: درج نام نویسنده در مقاله ISI آماده چاپ

مشاوره نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI

تهران آموز (دانشیار آرتا) یکی از معتبرین موسسات ارائه‌دهنده خدمات آموزشی از جمله مشاوره نوشتن پروپوزال، انجام پایان نامه ارشد و دکتری و چاپ مقاله ISI است. تهران آموز با سالها تجربه در این زمینه، به خوبی به تمامی مراحل آشناست و مسیر دانشجویان در انجام این امور را کوتاه می‌کند. مدرسان و اساتید باتجربه تهران آموز (دانشیار آرتا) به خوبی به نیازهای دانشجویان آگاهند و تمامی تلاش خود را می‌کنند تا آنچه به دانشجویان ارائه می‌شود بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد.

در صورتی که نیاز به مشاوره مقاله ISI یا پروپوزال و پایان نامه دارید همین حالا با مشاوران تهران آموز تماس بگیرید و از مشاوره رایگان موسسه بهره بگیرید. اگر امکان تماس برای شما فراهم نیست می‌توانید با پر کردن فرم بالای صفحه، اطلاعات خود را در اختیار همکاران موسسه قرار دهید تا در سریعترین زمان ممکن برای مشاوره با شما تماس بگیرند.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا