ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

مقالات ISI آماده پذیرش برای دانشجویان

اهمیت داشتن مقاله ISI برای دانشجویان بر کسی پوشیده نیست و آنقدر درباره تاثیر مثبت آن بر ادامه تحصیلات دانشگاهی و بورسیه گرفتن از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و استخدام در مراکز علمی و پژوهشی و… نوشته و گفته‌اند که نیازی به تکرار و تاکید بیشتر نیست، اما مبحث مقالات آماده پذیرش ISI موضوع مهمی است که راهگشای بسیاری از مشکلات دانشجویان در این مسیر است و ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره امتیازات نگارش و انتشار مقاله ISI هستید، مطلب زیر را در همین سایت بخوانید:

چاپ مقاله ISI چه مزایایی دارد؟

مقالات آماده پذیرش ISI

روش‌های چاپ سریع‌تر مقاله ISI

طرح موضوع مقالات آماده پذیرش در جامعه دانشگاهی ریشه در زمانبر بودن مراحل انتشار مقالات ISI دارد. در واقع، آنچه بیش از هر چیز در تالیف و تدوین مقاله ISI برای دانشجویان قابل توجه و دغدغه است، زمانبر بودن پروسه پذیرش و چاپ مقاله ISI است. بدیهی است که نوشتن مقاله ISI اصول و قوانین ویژه‌ای دارد و تا کیفیت مقاله‌ای به حد استانداردهای لازم نرسد، غیرممکن است مجلات معتبر علمی دنیا آن را بپذیرند. از طرفی از مرحله ارسال مقاله تا زمان ارزیابی و پذیرش آن توسط هیات داوران مجلات ISI و چاپ آن (البته در صورت پذیرش مقاله) زمان زیادی لازم است که بسیاری از دانشجویان فرصت کافی برای طی این پروسه طولانی را ندارند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد استفاده از راهکارهایی که سریع و کاربردی باشند، ضروری است.

 

مطالعه مطالب زیر برای دانشجویانی که مشتاق کسب اطلاعات بیشتر درباره نگارش مقاله ISI هستند، خالی از فایده نیست:

راهنمای گام به گام انتشار مقاله ISI برای تازه‌واردها

هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI

پنج راه ساده و ارزان برای چاپ مقاله ISI

آیا نوشتن مقاله ISI برای گرفتن بورس تحصیلی الزامی است؟

 

دو روش متداول و شناخته‌شده برای انتشار سریع‌تر مقاله ISI وجود دارد: یکی خرید مقاله ISI و دیگری مشارکت در چاپ مقاله ISI. روش خرید و فروش مقالات از اساس غلط و بی‌ارزش است و اغلب، افرادی به آن مبادرت می‌کنند که توانایی علمی و تخصص لازم برای انجام دادن تحقیقات جامع و نگارش مقاله‌ای خوب و ارزشمند را ندارند؛ توانایی‌هایی مثل تسلط بر زبان انگلیسی، دانستن روش‌های تحقیق، مهارت گردآوری داده‌های علمی و آمارها، نحوه آنالیز اطلاعات و… شگفت‌آورتر این است که این افراد خود را محقق می‌نامند، حال آن‌که این روش با رسالت تحقیق و ذات پژوهش منافات دارد، چراکه هدف اصلی پژوهش، مطالعات گسترده و تحقیقات همه‌جانبه و جامع پیرامون معضلی در جامعه و تلاش برای یافتن راه‌حلی مناسب، کاربردی و منطقی است.

پیشرفت و رشد بشر در گرو پایبندی به رسالت مقدس علم و دانش‌اندوزی است و پژوهشگری اصول علمی و اخلاقی مشخصی دارد که با روش خرید و فروش مقاله کاملا مغایرت دارد. رسیدن به مقاصد سطحی بدون در نظر گرفتن فلسفه وجودی تحقیق، روشی است غیرقانونی و مذموم که خریداران مقالات آماده چاپ آن را انجام می‌دهند و بدون کمترین مشارکتی در نوشتن مقاله نام‌شان را به عنوان مولف اصلی پژوهش ثبت می‌کنند.

اما روش دوم یعنی مشارکت در چاپ مقاله ISI روشی قانونی و مجاز است و به محققانی که با مشکلات مختلفی برای انجام دادن پژوهش خود مواجه‌اند، کمک می‌کند؛ مثلا دانشجویانی که به‌تنهایی از عهده امور گسترده پژوهشی‌شان برنمی‌آیند، یا محققانی که در یکی دو مورد از مراحل تحقیق تسلط کافی ندارند، یا دانشجویانی که نمی‌توانند امکانات و شرایط لازم برای انجام دادن تحقیقات‌شان را فراهم کنند و موانعی بر سر راه‌شان وجود دارد که تکمیل تحقیقات‌شان را دچار اختلال کرده است و از این نوع موارد مشابه دیگر.

 

مشارکت در چاپ مقالات آماده پذیرش

همان‌طور که می‌دانید و قبلا اشاره کردیم، پروسه داوری مقالات توسط هیات نظارت مجلات بسیار طولانی است و گاه تا یکی دو سال زمان می‌برد که این زمان ممکن است در روند تحصیلات دانشجویان وقفه ایجاد کند و آن‌ها فرصت کافی نداشته باشند که این زمان را سپری کنند.

قابل توجه است که اگر مجله مد نظر دانشجو برای چاپ مقاله ISI از نظر درجه اعتبار در سطح بالایی باشد، مراحل داوری و قضاوت آن بسیار سختگیرانه‌تر و دشوارتر خواهد بود و داوران بر اساس معیارها و استانداردهای سخت‌تری مقالات ارسالی را ارزیابی خواهند کرد و به دلیل تعداد متقاضیان بیشتر این زمان طولانی‌تر خواهد بود، به همین دلیل دانشجویان می‌توانند در پروژه‌های تحقیقاتی دیگران که این مرحله (Submit) را طی کرده و در مرحله ریوایز هستند، مشارکت کنند؛ به عبارت دیگر، دانشجویان می‌توانند در تکمیل تحقیقات مقالات آماده پذیرش مشارکت کنند؛ برای مثال می‌توانند در اصلاح موارد اشتباه مقاله، هزینه‌های جاری و سایر امور پژوهشی در ادامه مسیر به پژوهشگر یا پژوهشگران اصلی مقاله کمک کنند و به این صورت در چاپ مشارکتی مقاله ISI سهیم شوند.

اغلب مقالاتی که مورد پذیرش اولیه مجلات قرار می‌گیرند، با اشکالات و ایراداتی مواجه‌اند و لازم است اصلاحاتی روی آن‌ها انجام شود و معمولا محقق چند هفته برای برطرف کردن اشکالات مقاله‌اش فرصت خواهد داشت؛ فرصتی که شما می‌توانید از آن بهره بگیرید. با این روش، شما در پروژه‌ای تحقیقاتی فعالیت داشته‌اید و نام‌تان به‌درستی و به‌حق در پایان مقاله به عنوان نویسنده دوم یا سوم ثبت می‌شود.

حال مسئله اینجاست: چگونه می‌شود مقاله‌ای خوب و قوی، متناسب و مرتبط با رشته، گرایش و تخصص شما و مهمتر از همه در مرحله ریوایز پیدا کرد که نویسنده یا تیم نویسندگان آن نیز حاضر به مشارکت شما در ادامه مراحل تحقیقات و چاپ مقاله‌شان باشند؟

پاسخ پرسش فوق را از موسسه تهران آموز بخواهید؛ موسسه‌ای متعهد و خوشنام که سالیان متمادی است در این مسیر، همراهی همیشگی و کاملا به‌روز و حرفه‌ای برای دانشجویان تا رسیدن به موفقیت دلخواه‌شان بوده است.

 

مشاوره موسسه تهران آموز برای چاپ مقالات آماده پذیرش

موسسه تهران آموز سال‌های بسیاری است که در نگارش مقالات قوی و ارزشمند در تمام رشته‌ها و گرایش‌های گوناگون تحصیلی مشاوره تخصصی می‌دهد و به محققان و دانشجویان سراسر کشور کمک می‌کند و پس از تکمیل مقالات، آن‌ها را برای مجلات ISI می‌فرستد. این فرآیندی است که به طور مرتب و همیشه در موسسه تهران آموز در حال انجام است. بدین شکل هر زمان دانشجویی تقاضای چاپ مقاله مشارکتی داشته باشد، از هر رشته و گرایشی، مقالات آماده پذیرش در موسسه موجود است و در حال طی کردن مراحل چاپ است. مشاوران فعال و استادان پویای موسسه تهران آموز به کمک تجارب ارزشمند و مهارت‌های حرفه‌ای خود در همه زمینه‌های مرتبط با پذیرش و انتشار مقاله ISI آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان و پژوهشگران عزیزند.

ما از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از انواع خدمات جامع موسسه معتبر تهران آموز با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و هر چه زودتر برای چاپ مقاله ISI اقدام کنید تا با افزایش امتیازات مختلف پژوهشی و بهبود رزومه تحصیلی و تحقیقاتی‌تان، شانس به دست آوردن فاند و بورسیه تحصیلی خود را بالا ببرید.

 

پیشنهاد می‌کنیم چنانچه هنوز در انتخاب موسسه مشاوره برتر تردید دارید، مطلب زیر را با دقت مطالعه کنید و با اطمینان در این مسیر مهم قدم بردارید:

ویژگی‌های یک موسسه خوب برای مشاوره انجام رساله دکتری

 

اسکرول به بالا