ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

هزینه انجام رساله دکتری

پژوهش علمی دانشجویان دوره دکتری که در نهایت به نوشتن رساله دکتری و چاپ مقاله ISI از آن منجر خواهد شد، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. اما هزینه انجام رساله دکتری موضوع مهمی است که دانشجویان باید پیش از هر کاری به آن توجه کنند، چراکه اگر به دلیل برآورد نادرست هزینه‌ها یا محاسبات غیرمنطقی حین انجام رساله دکتری دچار مشکلات مالی شوند، موجب اختلال و وقفه در روند کار خواهند شد و ممکن است همه زحمات‌شان به هدر رود. ما در این مطلب به هزینه انجام تز دکتری و موارد مرتبط با آن خواهیم پرداخت و سعی می‌کنیم اطلاعات لازم در این مورد را در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت انجام رساله دکتری

عوامل موثر بر هزینه انجام رساله دکتری

هزینه انجام تز دکتری به سه عامل بسیار مهم بستگی دارد که عبارت‌اند از: رشته تحصیلی دانشجو، موضوع رساله و زمان دانشجو. همان‌گونه که مطلع‌اید، برخی از رشته‌های دانشگاهی بسیار پرهزینه و گران هستند و بدیهی است که در مقطع دکتری به دلیل تخصصی‌تر شدن دروس، ابزار پیشرفته‌تر و امکانات مجهزتری برای مطالعات کامل لازم دارند. از طرفی، موضوع رساله نیز بر قیمت رساله دکتری تاثیرگذار است؛ دانشجویان باید دقت کنند که موضوعات آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار هزینه‌بر هستند، چراکه در اغلب موارد به ابزارها و مصالح و وسایلی برای مراحل مختلف ساخت و ساز و تست‌های علمی پیچیده و تخصصی نیاز دارند که بسیار گران هستند. مسئله بعدی، زمان دانشجوست؛ هر چه فرصت دانشجو کمتر باشد و لازم باشد سریع‌تر نگارش رساله دکترایش را به پایان برساند، به دلیل فشردگی کارها ممکن است در برخی موارد مجبور به پرداخت هزینه‌هایی مازاد شود. از طرفی، انجام منظم و با برنامه‌ریزی دقیق کارها از استرس بیهوده پیشگیری می‌کند و پژوهشگر با تمرکز بیشتری کار خواهد کرد و بدین ترتیب از خطا و دوباره‌کاری و اتلاف زمان و هزینه جلوگیری خواهد کرد.

برای صرفه‌جویی در مراحل مختلف انجام رساله دکتری و نیز نگارش مقاله ISI می‌توانید مطالب زیر را در همین سایت مطالعه کنید:

چگونه هزینه نوشتن پروپوزال را کم کنیم؟

پنج راه ساده و ارزان برای چاپ مقاله ISI

قیمت ترجمه مقاله ISI چگونه محاسبه می‌شود؟

چگونه هزینه‌های انجام پایان نامه را کم کنیم؟

 

برآورد قیمت انجام رساله دکتری

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، رشته تحصیلی دانشجو بر قیمت تز دکتری تاثیر می‌گذارد، اما مبلغی که این روزها به طور معمول و تقریبی به عنوان هزینه انجام رساله دکتری رایج است و از دانشجویان اخذ می‌شود، با توجه به عوامل مختلف بسیار متفاوت است. نه تنها رشته تحصیلی بلکه کیفیت موضوع انتخابی و همینطور انجام تحقیق نیز بر قیمت تاثیرگذار است. البته در صورت تقاضای دانشجو برای استخراج مقاله ISI از رساله دکتری، هزینه آن بر مبالغ ذکرشده افزوده می‌شود. البته نباید فراموش کنید که کمی بیشتر هزینه کردن در مقابل دریافت خدمات تکمیلی بسیار ارزشمند و همینطور مقرون به صرفه است.

نکته بعدی این است که رساله دکتری – همانند پایان‌نامه کارشناسی ارشد – پنج فصل دارد و هر فصل باید طبق اصول استاندارد مشخصی به ترتیب نوشته شود، بر همین اساس، با توجه به محتوای متفاوت و حجم فصول مختلف، قیمت نگارش هر فصل رساله دکتری با فصل‌های دیگر متفاوت است. همچنین هزینه انجام پروپوزال دکتری که مرحله مهم و حساسی است و در پذیرش موضوع رساله دانشجو از سوی هیات داوران دانشگاه تاثیر مستقیم دارد، باید در زمره هزینه‌های نگارش رساله دکتری منظور شود. به طور کلی قیمت‌های رایج امروزه برای نگارش فصول متخلف رساله دکتری و نیز نوشتن پروپوزال دکتری بر اساس موضوع نهایی تز دانشجو و همینطور زمان و انرژی مورد نیاز محقق بسیار متفاوت است.

اگر بخواهیم دید کلی از قیمت انجام رساله دکتری به شما بدهیم باید بگوییم که اغلب در رشته‌های علوم انسانی قیمت‌ها در بخش‌های مختلف کار کمی پایین‌تر از رشته‌های فنی و مهندسی است. چیزی که تعیین کننده قیمت نهایی است موضوع انتخابی دانشجو و زمینه تحقیقاتی و همینطور زمان تحویل کار است.

برای اینکه قیمت حدودی در رشته و مقطع تحصیلی خود را بدانید کافی است که فرم بالا ی صفحه را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. در ادامه کار و با مشخص شدن همه بخش‌ها قیمت کامل خدمات آموزشی مورد نیاز شما محاسبه می‌شود و با جزئیات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گفتنی است اگر بخواهید انتخاب موضوع رساله دکتری خود را نیز به مشاوران و متخصصان موسسات معتبر واگذار کنید، می‌توانید با پرداخت مبلغی جزئی و بسیار کم این مرحله دشوار را با سرعت و اطمینان بیشتر طی کنید. موضوع پیشنهادی محققان تهران‌آموز با رعایت پیش‌نیازهای مد نظر دانشجو انتخاب می‌شود تا در ادامه مراحل انجام رساله دکتری، کار برای دانشجو ساده‌تر شود.

همچنین موسسات مختلفی که خدمات جامعی ارائه می‌کنند، با اخذ مبالغی متناسب با موضوع رساله دکتری به تهیه کردن پاورپوینت دفاع دانشجویان نیز کمک می‌کنند و معمولا در این گونه امور دوره‌های آموزشی نیز دارند. دقت کنید که با انتخاب موسسه‌ای معتبر و خوشنام که کادری مجرب و خبره دارند، موفقیت خود را تضمین کنید و از سوء استفاده کلاهبرداران پیشگیری کنید.

یادآوری می‌کنیم که ما باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات مشاوره‌ای را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین نرخ‌ها به پژوهشگران ارجمند ارائه می‌دهیم و مفتخریم که سال‌هاست رضایت مراجعان‌مان را جلب کرده‌ایم.

 

قیمت رساله دکتری در موسسه تهران آموز

قیمت تز دکتری از عوامل مهم در انتخاب موضوع پژوهش دانشجویان است و استفاده از مشاوره و تجربیات استادان باتجربه و زبده در برآورد هزینه انجام تز دکتری بسیار ضروری است، بنابراین شما می‌توانید با کارشناسان متخصص و خبره موسسه تهران آموز تماس بگیرید و در اسرع وقت از خدمات مشاوره‌ای جامع ما بهره‌مند شوید تا بدین ترتیب هم در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و هم موفقیت خود را در تمام مراحل انجام رساله دکتری تضمین کنید. خدمات موسسه مشهور و بزرگ تهران آموز بسیار جامع و کامل است و استادان موسسه ما با دلسوزی و حوصله و بسیار متعهدانه تا رسیدن دانشجویان و مراجعان عزیزمان به موفقیت تلاش خواهند کرد و تا آخرین مرحله انجام رساله دکتری همراه و همگام شما پیش خواهند رفت.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که شما به‌راحتی قادر خواهید بود به کمک مشاوران حرفه‌ای و کاربلد و متعهد موسسه تهران آموز رساله‌ای باکیفیت و عالی بنویسید و با نگارش مقاله و چاپ آن در مجلات ISI به جمع جامعه علمی دنیا بپیوندید.

دانشجویان عزیز، ما خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر افزایش آگاهی و اطلاعات‌تان نسبت به مسائل مهم فرآیند تحقیقات برای نوشتن رساله دکتری، ترفندها و نکات مختلف این امر را بیاموزید. البته مطالب مختلف و کاربردی زیادی در سایت ما وجود دارد که مطمئنا مطالعه آن‌ها برای‌تان خالی از فایده نخواهد بود.

ویژگی‌های یک موسسه خوب برای مشاوره انجام رساله دکتری

نکاتی برای تقویت رزومه برای شرکت در آزمون مصاحبه دکتری

هفت نکته مهم در پروپزوال‌نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری

ده نکته ضروری برای انتخاب موضوع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری

 

 




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا