ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

جمعه ۱۳۹۹/۰۹/۲۸

انجام پایان نامه مدیریت
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیاز به تحقیقات گسترده‌ای دارد و باید از قدم اول دانشجویان راه را درست پیدا کنند تا بتوانند تمامی مراحل انجام پایان نامه خود را، از انتخاب موضوع گرفته تا دفاع به خوبی انجام دهند. به همین دلیل است که مشاوره انجام پایان نامه می توانند آنها را چند قدم جلو بیندازد.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

ما معتقدیم هر دانشجویی اگر در مسیر درست قرار بگیرد راهی درست را طی می‌کند. انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تنها یک تحقیق و پژوهش چند ده صفحه‌ای نیست بلکه شروع راهی است برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و گرفتن پذیرش برای تحصیل در دانشگاه‌های بزرگ جهان. پایان نامه باید به گونه‌ای باشد تا  بتوان از روی آن اقدام به پذیرش و چاپ مقاله ISI کرد. شاید این موضوعات در شروع نگارش پایان نامه چندان جلب توجه نکند ولی پس از ارائه پایان نامه بیش از پیش رخ می‌نماید. در چنین شرایطی راهنمای جامع و کامل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت به کار دانشجویان می‌آید و کمک می‌کند تا مسیری طولانی را در زمانی کوتاهتر طی کنند. مشاوره انجام پایان نامه مدیریت شامل تمامی مراحل پایان نامه، از انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال تا روز دفاع و اصلاحات احتمالی است.

چرا مشاوره پایان نامه مدیریت تهران آموز را انتخاب کنیم؟

انجام پایان نامه مدیریت نیازمند تحقیق و تفحص بسیار است و شاید برای دانشجویانی که سابقه تحقیق و پژوهش ندارند کاری دشوار باشد. متخصصان با تجربه موسسه تهران آموز به دانشجویان کمک می‌کنند تا زمینه پژوهشی مورد علاقه خود را پیدا کنند و سراغ موضوعات روز بروند. پژوهشگران با تجربه موسسه تهران آموز به دانشجویان آموزش‌های لازم را می‌دهند تا انجام پایان نامه مدیریت بدون دغدغه به پایان رسد. انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، نگارش فصل‌های پایان نامه و آماده کردن فایل پاورپورنت برای دفاع، همه و همه جز مواردی است که مشاوران تهران آموز در آن تخصص دارند و دانشجویان را راهنمایی می‌کنند. اگر پایان نامه نیاز به پرسشنامه، ارائه داده‌های آماری یا اجرای نرم‌افزارهای تخصصی داشته باشد تیم پژوهشگران تهران آموز در کنار دانشجوست و با آموزش و مشاوره دانشجویان را حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دولتی

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت ساخت

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت مالی

خوب است اکنون نگاهی بیندازیم به روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت

انتخاب موضوع

اولین چیزی که در انجام پایان نامه مدیریت و یا بهتر است بگوییم هر پایان نامه دیگری باید انتخاب شود، موضوع پایان نامه است. دانشجویان باید با توجه به گرایش تحصیلی خود، ابتدا زمینه پژوهشی مورد علاقه خود و سپس موضوع پایان نامه را انتخاب کنند. انتخاب موضوع پایان نامه اغلب با کمک استاد راهنما و مشاور انجام می شود و گاهی نیز خود دانشجویان با تحقیق و بررسی موضوعات مورد نظر خود را ارائه می‌دهند تا استاد راهنما یکی از این موضوعات را انتخاب کند. در انتخاب موضوع خوب است از مشاوران خارج از دانشگاه نیز کمک گرفته شود؛ این مشاوران ممکن است دانشجویانی باشند که اکنون فارغ التحصیل شده‌اند و یا اینکه محققان و پژوهشگران موسسات مشاوره باشند. دانشجویان رشته‌های مدیریت، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی و … باید موضوعات بروز و کاربردی متناسب با گرایش خود را انتخاب کنند.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه

تقریبا اولین مسئله در شروع پایان نامه این است که مطمئن شویم موضوع پایانامه مدیریت تکراری نیست. اغلب دانشجویان از میان لیستی از موضوع‌ها و زمینه‌های کاری موضوع مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند اما اگر قبل از اطمینان از تکراری بودن موضوع پایان نامه شروع به نوشتن پروپوزال و پایان نامه کنیم در صورت مشخص شدن تکراری بودن موضوع پایان نامه تمامی تلاش‌های دانشجو هدر رفته است. مشاوران موسسه تهران آموز به شما نحوه جستجو در سایت ایرانداک را آموزش می‌دهند تا با جستجوی موضوع انتخابی خود و بررسی موضوعات مشابه از تکراری نبودن موضوع پایان نامه خود اطمینان حاصل کنید. وبسایت ایرانداک مرجع تمامی پایان نامه های دانشجویی است و با جستجو در آن می‌توانید مطمئن شوید که موضوع پژوهش شما کاملا جدید است.

نوشتن پروپوزال

پس از انتخاب موضوع اکنون نوبت پروپوزال است؛ با تایید پروپوزال کار دانشجویان به صورت رسمی آغاز می‌شود و می‌توانند شروع به نگارش پایان نامه کنند. معمولا هر دانشگاهی دستورالعمل خاصی برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه دارد. نحوه نوشتن به طور کلی مشابه است اما اختلافات کوچکی نیز در دانشگاه‌های مختلف اعمال می‌شود. بهتر است دانشجو قبل از نوشتن، دستورالعمل‌ها را به طور کامل مطالعه کند. آنچه پروپوزال مدیریت باید ارائه دهد پرداختن به ایده کلی طرح پژوهشی است؛ باید به خوبی شرح دهد چرا موضوع انتخاب شده اهمیت دارد. در نوشتن پروپوزال اگرچه همه بخش‌ها به طور اجمالی بررسی می‌شوند اما باید استاد راهنما را قانع کرد که طرح و ایده مطرح شده ارزش پرداختن دارد. علاوه بر این موضوع باید فرضیات تحقیق و راه حل نیز به طور کلی بررسی شود و نگاهی کوتاه نیز به آنها شود. فراموش نکنید پرداختن به هدف تحقیق در پروپوزال کاملا ضروری است و باید اهداف به طور دقیق البته به صورت اجمالی ذکر شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

فصل‌بندی پایان نامه

رعایت فصل‌بندی در نگارش پایان نامه مطابق استاندارهای دانشگاه یکی از اصول مهم در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت است. دانشجویان باید ابتدا قواعد مربوطه را از دانشگاه دریافت کنند و سپس شروع به نگارش کنند. هرچند اصول کلی در تمامی دانشگاه ها مشابه است اما ممکن است تفاوت‌هایی هرچند جزئی اما تاثیرگذار داشته باشد. به طور کلی هر پایان نامه شامل 5 فصل است:

1- مقدمه

در اینجا دانشجویان باید طرح پژوهشی خود را به طور کلی توضیح دهند. همانطور که از نام فصل پیداست توضیحات این فصل باید مقدمه‌ای باشد برای شروع تحقیق و پژوهش.

2- پیشینه تحقیق

بررسی مقالات و تحقیقات گذشته در زمینه پژوهش کنونی دانشجو، کاری است که در این فصل باید به آن پرداخت. در اینجا باید نتایجی که از تحقیقات پیشین حاصل شده را مشخص کرد.

3- روش تحقیق

در فصل سوم پایان نامه دانشجو باید به طور کامل توضیح دهد که از چه روشی پژوهش خود را انجام می‌دهد. ابزارهای مورد استفاده، روش‌های جمع آوری اطلاعات، فرمول‌ها و هرآنچه که دانشجو را در گرفتن نتیجه یاری می‌کند در اینجا باید حتما ذکر شود.

4- یافته‌های تحقیق

فصل چهارم پایان نامه مدیریت به ارائه نتایج به دست آمده از پژوهش و روش انجام آن اختصاص دارد. نتایج باید به گونه‌ای محسوس و مشخص به تصویر کشیده شود تا برای استادید راهنما، مشاور و داوران کاملا قابل درک باشد.

5- نتایج تحقیق

در این فصل مقایسه‌ای میان نتایج به دست آمده از پژوهش انجام شده در پایان نامه مدیریت با سایر روش‌های قبلی و نتایج قبلی انجام می‌شود.

جلسه دفاع از پایان نامه

جلسه دفاع از پایان نامه مدیریت در واقع همان جایی است که دانشجو هرآنچه کاشته برداشت می‌کند. برای این جلسه باید فایل ارائه با تایید استاد راهنما و مشاور آماده شود. بهتر است فایل کاملا با ارائه نمودار، عکس و هرچیزی که لمس فرآیند انجام پروژه را ممکن می‌کند همراه باشد. محتوای فایل باید به اندازه زمان ارائه دانشجو باشد به طوریکه دانشجو مجبور نباشد بخش‌هایی از ارائه را نادیده بگیرد و صفحات را رد کند. دانشجو باید بتواند ارائه خود را با تسلط کامل برای حضار برگزار کند. تسلط خوب و کافی قطعا توجه داوران را جلب خواهد کرد و در نمره دانشجو تاثیرگذار خواهد بود. هرچه سوالات به‌طور کامل‌تر جواب داده شود توجه بیشتری را به خود و پایان نامه خود جلب می‌کند و موفقیت بیشتری نصیبش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا