ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۷

انجام پایان نامه حسابداری
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

گرچه انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دکتری حسابداری پایان یک دوره تحصیلی در این رشته است، نمره این واحد و نتیجه حاصل از آن برای ادامه روند تحصیلی و نیز به دست آوردن فرصت‌های بهتر شغلی بسیار مهم است. همچنین کیفیت پایان‌نامه نشانگر بار علمی دانشجو و تخصص او در این رشته یا گرایش تحصیلی است. بنابراین مهمترین گام دانشجویان این رشته انجام پایان‌نامه حسابداری است که باید به بهترین نحو از پس این کار برآیند.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان‌نامه به ما کمک می‌کند؟

انجام پایان‌نامه حسابداری همچون رشته‌های دیگر بسیار سخت و زمان‌بر است. حسابداری علمی است که به گردآوری و ذخیره اطلاعات مالی و تجزیه و تحلیل آن در یک واحد اقتصادی می‌پردازد و آن‌ها را تحت سیستم-های منظم و استانداردهای حسابداری به صورت گزارش‌های مالی به مدیر آن واحد ارائه می‌کند تا وضعیت شرکت، درآمدها، هزینه‌ها، دارایی‌ها، سرمایه‌ها، بدهی‌ها و… مشخص شود و مدیر بتواند براساس آن اطلاعات و گزارش‌ها شرایط شرکت را در گذشته، حال و آینده درک و بررسی کند. در همین تعریف کلی و ساده متوجه می‌شویم که این رشته تحصیلی بسیار دقیق و پرمسئولیت است و نمی‌توان به‌سادگی از آن عبور کرد. به همین نسبت انجام پایان‌نامه حسابداری و گرایش‌های آن نیازمند دقت، تمرکز و ریزبینی بالایی است؛ بنابراین لزوم مشورت و مشاوره گرفتن در این مورد امری الزامی است.

چرا مشاوره پایان‌نامه حسابداری تهران آموز را انتخاب کنیم؟

برای مشورت گرفتن در هر کاری لازم است سراغ افرادی برویم که در زمینه مورد نظر ما اطلاعات به‌روز و شناخت کافی داشته باشند و به عبارت دیگر، متخصص و کارشناسی متبحر باشند؛ پس برای انجام پایان‌نامه حسابداری لزوم مشورت با استادان این رشته بسیار مهم است.

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه تهران آموز به دلیل همکاری با تعداد بسیاری از کارشناسان و استادان دانشگاه و موسسات علمی یکی از بهترین و معتبرترین مراجع مشاوره دانشجویان طی سال‌های اخیر بوده و هست. این موسسه با ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی همواره یاری‌رسان دانشجویان تمامی رشته‌ها به‌ویژه رشته حسابداری و گرایش‌های آن در بالاترین کیفیت ممکن است.

سرعت عمل و دقت

تجربه و مهارت مشاوران زبده و متخصص موسسه تهران آموز علاوه بر این‌که بر دقت دانشجویان حسابداری می-افزاید، به روند انجام پایان‌نامه حسابداری سرعت بیشتری می‌بخشد و از دوباره‌کاری و تکرار بی‌مورد بعضی کارها جلوگیری می‌کند.

آینده تحصیلی و شغلی

همان‌طور که می‌دانید، انجام پایان‌نامه خوب و باکیفیت تاثیر بسیاری در ادامه مراحل تحصیلات عالی دارد و بسیار مهم است. همچنین اگر پایان‌نامه‌ای جامع و عالی باشد و براساس آن مقاله‌ای نوشته شود، احتمال پذیرش و چاپ آن به‌ویژه در مجلات معتبر ISI بیشتر خواهد بود و مسلم است که چاپ مقاله ISI امتیازات فراوانی برای نویسنده آن به همراه خواهد داشت که یکی از آن‌ها کسب موقعیت‌های شغلی بهتر و تامین آینده شغلی است.

روال انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری با هر گرایشی ملزم به رعایت اصولی هستیم که به‌ طور خلاصه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انتخاب موضوع

اولین گام نوشتن پایان‌نامه و کلیدی‌ترین آن، انتخاب موضوع است. دانشجویان حسابداری پیش از هر چیز باید با در نظر گرفت علایق و توانایی خود موضوعات گوناگون را بررسی کنند و سپس به مطالعه اجمالی پایان‌نامه‌های گذشته بپردازند تا موضوعات جذاب و جدید را بیابند. البته شرکت در جلسات دفاع سایر دانشجویان این رشته می‌تواند به گسترش زاویه دید آن‌ها بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید: موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتر حسابداری

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه

نکته مهمی که شاید دغدغه بسیاری از دانشجویان باشد، تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه‌شان است که البته این مساله به‌سادگی قابل حل است؛ چراکه برای چک کردن آن، روشی سهل و مطمئن وجود دارد: مراجعه به وبسایت ایرانداک. دانشجویان پس از آشنایی  با نحوه جستجوی پایان‌نامه در وبسایت ایرانداک به‌راحتی می‌توانند متوجه شوند که موضوع آن‌ها تکراری است یا خیر.

نوشتن پروپوزال حسابداری

مرحله مهم بعدی، نگارش پروپوزال حسابداری مناسب و قابل قبول است؛ پروپوزالی که به تایید هیات داوران برسد. در نوشتن پروپوزال نیز مشاوره کارشناسان موسسه تهران آموز بهترین راهکار است تا در وقت و انرژی صرفه‌جویی شود و کیفیت کار حفظ شود. همچنین در این سایت درباره نوشتن پروپوزال حسابداری مطالب مفیدی وجود دارد که مطالعه آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

چگونه هزینه نوشتن پروپوزال را کم کنیم؟

فصل‌بندی پایان‌نامه

چگونگی فصل‌بندی پایان‌نامه بستگی به قوانین دانشگاه محل تحصیل دارد. معمولا دانشگاه‌ها در این مورد قواعد خاصی وضع می‌کنند که البته اغلب کلیاتی مشترک دارند و فقط در جزییات با هم متفاوت هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم دانشجویان حتما این دستورالعمل‌ها رو به دقت مطالعه کنند.

مقدمه

انجام پایان‌نامه حسابداری مانند سایر پایان‌نامه‌ها در فصل اول به نوشتن مقدمه نیاز دارد؛ بخشی که دانشجو درباره کلیات طرح خود می‌نویسد و دلایلش را برای پرداختن به طرح پژوهشی انتخاب‌شده بیان می‌دارد.

پیشینه تحقیق

بررسی آثار گذشته و مطالعه پایان‌نامه‌های پیشین جزء کارهای مقدماتی دانشجویان برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری است. در فصل دوم، توضیح این موضوع و بررسی تحقیقات انجام‌شده و نتایج آن‌ها به روند پژوهش و درک علت انتخاب موضوع پایان‌نامه کمک بسیاری می‌کند.

روش تحقیق

فصل سوم پایان‌نامه معمولا به شرح روش تحقیق می‌پردازد و لازم است دانشجو به طور دقیق و همه‌جانبه جزئیات روش انجام پایان‌نامه حسابداری را توضیح دهد و درباره داده‌های مورد استفاده، فرمول‌ها، آمار، پرسش‌نامه‌‌ها و سایر موارد لازم در تحقیق شرح دهد.

نتایج

فصل چهارم پایان‌نامه حسابداری به ذکر نتایج اختصاص دارد و در این بخش ذکر آمارها بسیار قابل توجه و مهم است و باید به بهترین شکل ارائه شوند.

بحث و پیشنهادها

جمع‌بندی نهایی در فصل پنجم پایان‌نامه بیان می‌شود. مقایسه نتیجه تحقیقات دانشجو با راهکارهای دیگر و مزیت‌های احتمالی آن و همچنین ذکر نکاتی که می‌تواند راهنمای سایر پژوهشگران و دانشجویان حسابداری برای تحقیقات بعدی باشد، از مباحثی است که در این فصل به آن‌ها پرداخته می‌شود.

جلسه دفاع از پایان‌نامه

در نهایت آن‌چه نتیجه همه تلاش‌ها و مطالعات مفصل دانشجویان حسابداری را نشان خواهد داد، جلسه دفاع از پایان‌نامه است. در واقع جلسه دفاع از پایان‌نامه فرصتی است برای دانشجو تا از زحمات چندین ماهه برای نگارش پژوهش خود و یافته‌های جدیدش بگوید و هیات داوران و حضار را قانع کند که تحقیقاتش علمی، جامع، سودمند و کاربردی است. او باید بتواند به سوالات داوران و سایر دانشجویان پاسخ دهد و آن‌ها را به طور کاملا علمی قانع کند.

بیشتر بخوانید:

بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان‌نامه

چگونه یک ارائه خوب در روز دفاع از پایان نامه داشته باشیم؟

آماده کردن فایل پاورپوینت جذاب و گویا برای ارائه بهتر و قابل فهم‌تر در جلسه دفاع بسیار مهم است. خوب است برای توجه مخاطبان از متن‌های کوتاه در فایل استفاده شود و توضیحات دانشجو تکمیل‌کننده متن‌ها باشد. استفاده از جداول آماری و تصاویر مرتبط نیز تاثیر مثبتی دارد و به دانشجو کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید

چگونه یک فایل پاورپورینت خوب از پایان نامه خود درست کنیم؟




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا