ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۶

مشارکت در چاپ مقاله ISI
درج نام نویسنده در مقاله ISI آماده چاپ

داشتن مقاله ISI و درج نام در مجلات نمایه شده در ISI و گاهی چاپ مقاله مشارکتی ISI یکی از بزرگترین دغدغه ها و امتیازات دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است.

همان‌طور که می‌دانید، در نگارش مقاله ISI بخشی به معرفی نویسندگانش اختصاص دارد و ترتیب و روش نوشتن این اسامی بسیار مهم است. از این‌رو بسیاری از محققان در این مورد دچار سردرگمی می‌شوند. نویسنده هر مقاله علاوه بر ایده‌پردازی، طراحی روش تحقیق و اجرای آن باید در کار پژوهش، نگارش و ویرایش محتوا نقش فعال و موثر داشته باشد؛ به عبارت دیگر، صرفا مدیریت گردآوری اطلاعات و نظارت بر کار گروه تحقیقاتی کافی نیست و نمی‌توان نام نویسنده مقاله را بر چنین فردی نهاد.

البته معمولا در تحقیقات گروهی، یکی از نویسندگان به عنوان مسئول انتخاب می‌شود تا پیش‌نویس مقاله را با مشورت افراد گروه بنویسد و امور مربوط به پیگیری پذیرش و چاپ مقاله ISI را انجام دهد. مسئول نویسندگان باید پس از یکدست کردن مقاله و چک کردن کامل و صحیح بودن تجزیه و تحلیل‌ها و نتایج، اسامی نویسندگان را برحسب وظایف محوله به آن‌ها به ترتیب بنویسد. البته اگر میزان مشارکت افراد یکسان باشد، بهتر است این فهرست برحسب حروف الفبا چیده شود. گفتنی است گاهی محققان در ترتیب درج نام نویسندگان در مقاله  ISI نام استادان راهنما را برای احترام گذاشتن به آن‌ها ابتدای فهرست ذکر می‌کنند. این روش که گاهی به اشتباه خرید مقاله ISI نیز گفته می‌شود بین دانشجویان طرفداران زیادی دارد. به خصوص در شرایط فعلی که هزینه‌های چاپ مقاله بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

چگونگی درخواست مقاله از نویسنده مقاله

سوالات متداول دانشجویان برای نگارش و چاپ و پذیرش مقاله

نحوه امتیازدهی نویسندگان مقاله ISI

روش امتیازدهی به نویسندگان مقاله ISI در مقاله مشارکتی ISI در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف باهم متفاوت است و این موضوع از سه بابت بسیار اهمیت دارد:

1. انتخاب دانشجوی نمونه توسط دانشگاه و مرکز علمی: در این انتخاب اغلب به ترتیب نفرات در قسمت نویسندگان مقاله توجه می‌شود.

2. مصاحبه دکترا: در مصاحبه دکترا بیشتر بر تعداد مقالات تاکید می‌شود.

3. اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها: در امتیازدهی این بخش نیز ترتیب نویسندگان مقاله مهمتر است.

با توجه به اهمیت امتیازدهی، هرچه تعداد نویسندگان در مشارکت در چاپ مقاله ISI کمتر باشد، امتیاز بالاتری به نویسندگانش تعلق می‌گیرد، بنابراین اغلب فقط مقالاتی که هدف از نگارش‌شان نشر علم و دانش است، به شکل گروهی و با تعداد نویسندگان بیشتر و مشارکت صاحب‌نظران آن رشته چاپ می‌شوند. به‌طور کلی امتیازدهی نویسندگان به صورت زیر انجام می‌شود:

یک نویسنده: 100 درصد نویسنده اول

دو نویسنده: 90 درصد نفر اول و 60 درصد نویسنده دوم

سه نویسنده: 80 درصد نفر اول 50 درصد سایر نویسندگان

چهار نویسنده: 70 درصد نفر اول و 40 درصد سایر نویسندگان

پنج نویسنده: 60 درصد نفر اول و 30 درصد سایر نویسندگان

بیش از پنج نویسنده: 50 درصد نفر اول و 125 درصد تقسیم بر سایر نویسندگان

همچنان که در جدول فوق مشخص است، می‌توان تا شش نفر را در فهرست نویسندگان مقالات ارسالی به مجلات معتبر نام برد، این تعداد برای مقالات ارسالی به کنفرانس‌ها سه تا چهار نفر است.

نکته مهم دیگر این است که امتیاز نویسنده اول با مسئول نویسندگان متفاوت است؛ نویسنده اول جایگاه بالاتری بین نویسندگان دارد و مسئول اصلی مقاله است، اما نویسنده مسئول یا راهبر، رابط نویسندگان است و مدیر پروژه نیست.

مقاله مشارکتی ISI

خرید و فروش مقاله ISI

در دنیای امروز خرید و فروش مقاله ISI چیز عجیب و غریبی نیست و بعضی افراد مانند هر کالای دیگری در بازار به فروش و خرید مقاله ISI می‌­پردازند. مزایای چاپ مقاله ISI و تاثیرات آن در تحصیلات تکمیلی و آینده شغلی بر کسی پوشیده نیست، به همین دلیل بسیاری از افراد نوشتن مقاله و چاپ آن در مجلات ISI را در اولویت برنامه‌­های زندگی­شان قرار می­‌دهند، اما در این بین، برخی به دلیل نداشتن تبحر و تخصص لازم برای انجام دادن تحقیق و نگارش یک مقاله خوب و جامع مانند تسلط نداشتن بر زبان انگلیسی، ندانستن روش تحقیق و جمع­آوری اطلاعات و آمارها و…، نداشتن شرایط مناسب برای پژوهش مانند فضای متناسب یا منابع مالی لازم برای تامین هزینه­‌های پژوهش و زندگی محقق در طول تحقیقات، نداشتن زمان کافی و دلایل دیگر با خرید مقاله ISI دیگران یا مشارکت در آن و درج نام نویسنده در مقاله ISI به هدف خود می­رسند.

آنچه قابل تامل است، هدف اصلی در تعریف کلی تحقیق است؛ هدف از هر تحقیق و پژوهشی بررسی و مطالعه دقیق و هم‌ه­جانبه یک معضل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… برای یافتن بهترین و کاربردی‌ترین  راه­‌حل است. رسالت یک پژوهشگر کمک به جامعه و مردم است و تاثیرات مثبت انجام دادن این رسالت در راه پیشرفت و تعالی بشر بسیار ارزشمند است. بر این اساس، خرید و فروش مقاله ISI با اصول رسالت پژوهش مغایرت دارد و شاید این معضل نتیجه سیاست­‌های اشتباه آموزشی باشد؛ سیاست­هایی که معنا و فلسفه وجودی پژوهش را در ذهن افراد روشن و شفاف نکرده است، یا نتیجه مشکلات فرهنگی است که باعث شده افراد برای رسیدن به مقاصدشان از هر روش نادرستی استفاده کنند. خرید و فروش مقاله ISI یا به عبارت بهتر، خرید و فروش علم کاری غیرقانونی است که متاسفانه انجام می­‌شود. در پروسه فروش و خرید مقاله ISI کل کار نوشتن مقاله، از انتخاب عنوان تا مراحل دیگر، قبلا انجام شده است و مقاله آماده، بسته به نوع آن، به ازای مبلغی به متقاضیان فروخته می­‌شود و خریدار هیچ مشارکتی در نگارش مقاله ندارد و صرفا یک نام کنار نام مولفان اصلی تحقیق است.

البته در نهایت خرید و فروش مقاله ISI برای دو طرف معامله سودمند است؛ یک طرف معامله با خرید مقاله ISI و مشارکت در چاپ مقاله ISI آماده نام خود را به عنوان مولف و محقق در دنیا ثبت می­‌کند و از اهداف مالی و معنوی آن بهره‌­مند می­‌شود و طرف دیگر، با فروش مقاله ISI به کسب درآمد می­‌پردازد، اما آنچه جای تامل دارد و باید به آن توجه شود، تفاوت میان پژوهشگر علمی واقعی بودن با نویسنده ظاهری یک مقاله بودن است!

با توجه به دلایلی که برشمردیم موسسه تهران‌آموز خرید مقاله ISI را به دانشجویان توصیه نمی‌کند و ترجیح می‌دهد به دانشجویان کمک کند تا از راهی قانونی مقاله خود را ثبت و چاپ کنند. ما در تهران آموز به ارائه مشاوره‌های لازم و ضروری به دانشجویان می‌پردازیم تا آنها را در نوشتن و چاپ مقاله علمی، به صورت انفرادی یا جمعی کمک کنیم. مشاوره تلفنی موسسه تهران‌آموز رایگان است و کافی است همین حالا تماس بگیرید تا تمامی مراحل مشاوره و کمک‌های موسسه به طور مفصل برای شما شرح داده شود.

چاپ مقاله مشارکتی ISI

چاپ مقاله مشارکتی ISI یا چاپ مشارکتی مقاله ISI که به اشتباه از آن خرید مقاله ISI هم یاد میشود، یکی از روش­‌های کمک به پژوهشگرانی است که در انجام دادن تحقیقات با برخی مشکلات روبه­‌رو هستند؛ مثلا پژوهشگرانی که تنها هستند و به­‌تنهایی از پس همه کارهای گسترده تحقیقاتی­‌شان برنمی‌­آیند؛ همچنین محققانی که تخصص کافی برای نوشتن مقاله ندارند و برای مثال، به زبان انگلیسی یا ویراستاری مسلط نیستند؛ یا مثلا افرادی که امکانات­شان (فضا، ابزار، کارگاه و…) برای انجام دادن پژوهش مورد نظرشان به طور کامل و در حد کافی مهیا نیست؛ یا آن­هایی که دانش لازم برای گردآوری داده‌­ها ندارند و روش تحقیق را نمی‌­دانند، و بسیاری از پژوهشگران دیگر با مسائل گوناگون. این افراد می­‌توانند از روش چاپ مقاله مشارکتی ISI استفاده کنند و تا هر میزان که برای­شان مقدور است، در نگارش مقاله سهیم باشند.

در روش مشارکت در چاپ مقاله ISI موسساتی معتبر _ مانند موسسه تهران آموز _ به تهیه و نگارش مقاله در رشته‌­ها و گرایش­‌های متفاوت با کمک دانشجویان و فارغ التحصیلان اقدام می­‌کنند و آن­ها را برای مجلات ISI می­‌فرستند. در واقع بخشی از کار بر عهده دانشجو و بخشی بر عهده موسسه است. این کار معمولا به طور مرتب و همیشه در حال انجام است تا هر زمان دانشجویان تقاضایی به موسسات ارائه دادند، در سریع­ترین زمان ممکن مقاله آماده چاپ موجود باشد. سپس نوبت به مرحله ریوایز می­‌رسد که در این مرحله مشارکت معنا می­‌یابد؛ یعنی متقاضیان مشارکت در چاپ مقاله ISI می­‌توانند در ریوایز مقاله، هزینه­‌های جاری، بخشی از تحقیقات تکمیلی و سایر کارهای لازم به محقق یا محققان اصلی یا مسئول مقاله کمک کنند و در ادامه روند چاپ مشارکتی مقاله ISI سهیم شوند تا در پایان، نام­شان به عنوان نویسنده دوم یا سوم آن مقاله ثبت شود.

گفتنی است که موسسه تهران آموز با تجربه چندین ساله و همکاری استادان برجسته و متخصصان کاربلد و باسابقه همواره آماده ارائه خدمات­ در همه زمینه­‌های مرتبط با چاپ مقاله مشارکتی ISI است و از شما دعوت می­‌کند برای استفاده از هر نوع مشاوره و راهنمایی حرفه­ای و موثر کارشناسان با موسسه تهران آموز در ارتباط باشید.

مزایای درج نام نویسنده در مقاله ISI

در صورتی که مشارکت در چاپ مقاله ISI داشته باشید و نام شما در مقالات معتبر که در مجلات ISI چاپ می شوند قرار داشته باشد می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • بالا بردن امتیازات پژوهشی برای مصاحبه ی دکترا (ویژه دانشجویان متقاضی دوره دکترا)
  • بالا بردن امتیازات پژوهشی برای ارتقای مرتبه ی علمی و دانشگاهی (ویژه اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها)
  • کسب نمره ی تکمیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در زمان دفاع از پایان نامه. (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا)
  • بهبود رزومه ی تحصیلی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی. با داشتن چندین مقاله ی معتبر می توانید h-index رزومه ی خود را بالا ببرید و در بین پژوهشگران بین المللی اعتبار کسب کنید.
  • بالا بردن شانس بدست آوردن کمک هزینه ی تحصیلی، بورسیه و یا فاند برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی و اپلای دارند.

موسسه ی تهران آموز از شما دانشجویان عزیزِ مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای مشارکت در چاپ مقالات ISI و درج نام به عنوان نویسنده مقاله دعوت می کند تا این فرصت طلایی را از دست ندهید.

این طرح چه شرایطی دارد و دانشجویان و فارغ التحصیلان متقاضی باید چه شرایطی داشته باشند؟

  • افرادی که تمایل به شرکت در این طرح دارند باید حداقل دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد باشند. همچنین دانشجویان مقطع دکترا، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه می توانند در این طرح شرکت کنند.
  • تمامی مقالات در این طرح برای مجلات (JCR (ISI-Indexed و Scopus و Pubmed فرستاده می شوند. مجلات انتخاب شده همگی در رده Q1 و Q2 و دارای ضریب تاثیر (Impact Factor) بالا هستند. در یک کلام می توان گفت در این طرح مقالات برای بهترین مجلات فرستاده می شوند.
  • پذیرش مقالات تضمینی می باشد. به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر در این طرح شرکت کنید.

موسسه ی تهران آموز برای نگارش و پذیرش مقالات فقط با اساتیدی کار می‌کند که حداقل 10 مقاله‌ی چاپ شده در مجلات JCR یا Scopus داشته باشند. از این رو ما می‌توانیم به شما تضمین بدهیم که مقالات مشارکتی موسسه‌ی تهران آموز حتما و قطعا چاپ خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  و اطلاع از نحوه مشارکت در چاپ مقاله ISI و درج نام تنها کافی است فرم تماس زیر را پر کنید و یا در ساعات اداری برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

– مناسب برای رشته های نانو، فیزیک، شیمی، شیمی-فیزیک. 
– پوزیشن چهارم خالی می باشد.
مقاله در یکی از دو ژورنال زیر سابمیت خواهد شد:
1. Ceramics International (ژورنال الزویر – با درجه ی کیفی Q1 – ضریب تاثیر 2.88)
2.The Journal of The Minerals, Metals & Materials Society (ژورنال اشپرینگر – با درجه ی کیفی Q1 – ضریب تاثیر 2.44)




برچسب‌ها: ،
اسکرول به بالا