ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

جمعه ۱۳۹۸/۰۱/۱۶

چگونه پاسخ خلاصه شده به بررسی‌کنندگان بدهید؟
​​​​​​​در این مطلب سه راه برای نوشتن یک پاسخ خلاصه به بررسی‌کنندگان دستنوشته‌تان ارائه می‌دهیم.

نوشتن یک پاسخ به بررسی‌کنندگان همکار کار آسانی نیست. بعضی اوقات، شما نیاز دارید با زبانی ارتباط برقرار کنید که با آن خیلی آشنا نیستید (انگلیسی). در بقیه موارد، امکان دارد چیزهایی وجود داشته باشد که می‌خواهید بگویید، ولی نباید این کار را بکنید.

بررسی‌کنندگان نیز پژوهشگر هستند که زمان بسیار زیادی را برای ارتقای علم و کمک به دیگر پژوهشگران می‌گذارند، پس برقراری ارتباط خوب راهگشا است. به علاوه استفاده از این راهنما برای پاسخ داد به پیشنهادات بررسی همکار، شروع کردن با یک خلاصه مختصر و واضح مؤثرترین است.

سه راه برای بهتر نوشتن یک خلاصه پاسخ  به زبان انگلیسی

1. اطلاعات مهم را در اوایل نوشته بیاورید

در جمله اول یا دوم خلاصه (و در تمام ارتباط‌گیری‌ها با یک ژورنال)، عنوان دست‌نوشته و شماره ID خود را در صورتی که آن را دریافت کرده‌اید، بیان کنید. این کار به بررسی‌کنندگان کمک می‌کند که به سرعت به دست‌نوشته شما دسترسی پیدا کنند.

2. در ابتدا و پایان آن تشکر کنید

بعضی اوقات عبارت «متشکرم» یا دیگر واژه‌های هم معنی در متن تکرار می‌شوند. اگر شما در ابتدای جمله و در جمله پایانی خلاصه یا نظرات آن را بیاورید، برای اینکه بررسی‌کننده متوجه شود که شما برای پیشنهادات آنها ارزش قائل هستید، کافی است.

3. کوتاهش کنید

همانطور که می‌دانید، پژوهشگران بسیار مشغول هستند و کارهای بسیار زیادی برای پیگیری دارند. با کوتاه نگه داشتن ارتباطات (در حالی که همچنان تمام نکات مهم را در برگیرد)، شما نشان می‌دهید که برای وقت آنها ارزش قائل هستید، و آنها مختصر بودن ارتباط را با ارزش می‌دانند .

 




برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
اسکرول به بالا