ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

پایگاه ScienceDirect چیست؟
پایگاه مقالات

ScienceDirect یک وب سایت است که دسترسی مبتنی بر اشتراک را به یک پایگاه بزرگ تحقیق علمی و پزشکی ارائه می دهد. این سایت میزبان بیش از 12 میلیون قطعه محتوا از 3500 مجله علمی و 34000 کتاب الکترونیکی است.

 نشریات موجود در آن به چهار بخش اصلی تقسیم می شوند:

  • علوم فیزیکی و مهندسی
  • علوم زیستی
  • علوم بهداشت
  • علوم اجتماعی و علوم انسانی.

چکیده ای مقالات آزادانه در دسترس است، اما دسترسی به متون کامل (بصورت PDF و برای نشریات جدیدتر، همچنین HTML) به طور کلی نیاز به اشتراک یا خرید برای مشاهده دارد.

ScienceDirect دارای پلت فرم Elsevier برای مقالات علمی بررسی شده توسط همکاران است که شامل هزاران کتاب، مقالات ژورنالی و سایر مطالب مرجع است. اعضای ACM حرفه ای و دانشجویان دارای دسترسی به انتخاب محتوا از ScienceDirect می باشند.

 

چه محتوایی در ScienceDirect گنجانده شده است؟

ScienceDirect شامل بیش از 1200 کتاب الکترونیکی در علوم کامپیوتر منتشر شده توسط مورگان، کافمن، سینگرس و سایر نویسندگان مشهور می باشد.

 

چگونه می توانم بدانم کتاب یا مقاله ای که می خواهم دسترسی آزاد (غیر اشتراکی) است؟

شما می توانید  از«فیلتر تمام انواع دسترسی» برای انتخاب «دسترسی به متن کامل» تنها برای نمایش محتوایی استفاده کنید که برای شما بصورت کامل در دسترس است. شما همچنین می توانید سطح دسترسی را با رنگ آیکون کنار نشریه انتخاب کنید. سبز (عنوان های ACM) و نارنجی (دسترسی آزاد) به معنای آن است که  این مطالب باز است و شما حق  استفاده ی کامل از آن را دارید.

 

آیا می توانم کتاب ها و مقالات را از ScienceDirect برای استفاده آفلاین دانلود کنم؟

بله. مقالات Elsevier  بصورت DRM (مدیریت حقوق دیجیتال) رایگان است، بنابراین شما می توانید هر عنوانی را که می خواهید دانلود کنید. برای دانلود کتاب مورد نظر، روی عنوان کلیک کنید، بخش / فصل هایی را که میخواهید دانلود کنید را بررسی کنید و روی دانلود فایلهای PDF کلیک کنید. یا اگر می خواهید محتوای کامل کتاب را دانلود کنید، روی دانلود فایلهای PDF بدون بررسی هر بخش خاص کلیک کنید.




برچسب‌ها: ، ، ، ، ،
اسکرول به بالا