ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

مهندسی کشاورزی
آشنایی با رشته ها

مهندسی کشاورزی

دانشجو در این رشته  برای زمینه های مختلف کشاورزی آماده می شود. این رشته شامل قسمت های آب و زباله، دام و غذا، تجهیزات کشاورزی، اقتصاد در زمینه ی کشاورزی، تاثیر ژنتیک در کشاورزی می باشد. فارغ التحصیل در این رشته می تواند در زمینه های حفاظت از اکوسیستم، ایمنی مواد غذایی، انرژی زیستی و سلامت انسان فعالیت کند. رشته ی مهندسی کشاورزی دارای گرایش های مختلفی می باشد. این گرایش ها شامل:

مهندسی اقتصاد کشاورزی
هدف این رشته مجموعه علوم و روش هایی است که با استفاده از آن ها بتوان از منابع طبیعی به بهترین شکل و با شیوه ها و ابزارهای کارآمد استفاده کنیم. فرد باید بتواند طرح های توسعه ی کشاورزی و ارزیابی اقتصادی را در سطوح مختلف طراحی و اجرا کند. همچنین با استفاده از روش های تحلیل و تجزیه و استفاده از مدل های ریاضی مشکلات در حین تولید مواد خام را برطرف کند.
مهندسی آبیاری
هدف این رشته حفظ و بهره برداری از منابع محدود موجود آب کشور در فرآیند کشاورزی می باشد. دانشجو فرا می گیرد که طرح های آبیاری و زهکشی چیست و چگونه می توان از آنها به بهترین نحو استفاده کرد.
ادامه مطلب
مهندسی ماشین آلات کشاورزی
در این رشته هدف استفاده از  ماشین آلات کشاورزی به جای روش های کاشت و برداشت قدیمی می باشد. دانشجو با علوم تکنولوژی مربوط به طراحی و سازگاری ماشین های مختلف کشاورزی آشنا شده و می تواند در کارخنجات ساخت ماشین آلات کشاورزی و تعمیرگاه های کشاورزی فعالیت کند.

نرم افزارهای رشته ی مهندسی کشاورزی

نرم افزار spss-نرم افزارlisrel-نرم افزارGIS- نرم افزار SAS- نرم افزار متلب و…

موضوع های پیشنهادی پایان نامه کارشناسی ارشد در مهندسی کشاورزی

مطالب آموزشی رایگان در رشته مهندسی کشاورزی

اسکرول به بالا