ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

انجام پایان نامه پرستاری
مشاوره انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری

پرستاری یکی از رشته‌‌های محبوب و البته سخت دانشگاهی است که حوزه تحقیقاتی و مطالعاتی گسترده‌ای دارد؛ از این‌رو انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری دشوار و زمان‌بر است.

رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به گرایش‌‌های مختلفی تقسیم می‌شود؛ مانند گرایش پرستاری مراقبت‌های ویژه، روان‌پرستاری، نظامی، توانبخشی، داخلی جراحی، کودکان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، سلامت جامعه، اورژانس، مدیریت پرستاری و پرستاری سالمندی.

چرا مشاوره نگارش و انجام ‌پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد با توجه به مباحث و دروس مختلف و پیچیده آن سخت است و قواعد و اصولی دارد که لازم است با دقت آن‌‌ها را رعایت کنیم، به همین دلیل استفاده از مشاوره متخصصان و استادان باتجربه این رشته در کاهش درصد خطای دانشجویان و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی بسیار موثر است.

چرا مشاوره ‌پایان نامه پرستاری تهران آموز را انتخاب کنیم؟

بدیهی است نظارت و مشاوره افراد متخصص در انجام هر پروژه تحقیقاتی مهم موجب عملکرد بهتر پژوهشگران و کسب نتیجه مطلوب خواهد شد. بر این مبنا، مشورت گرفتن از استادان دانشگاه امری ضروری است، اما مشکل عمده، در دسترس نبودن استادان به دلیل مشغول بودن در امور پژوهشی مختلف است. در این گونه مواقع لزوم بهره‌گیری از مشاوره استادان مجرب دیگر، گزینه برتر است. موسسه تهران آموز با کمک کادر تخصصی و حرفه‌ای خود، که متشکل از بهترین و خبره‌ترین استادان باسابقه است، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان برای نگارش پایان‌نامه است.

          مطالعه مطلب ویژگی‌های یک موسسه خوب برای مشاوره انجام رساله دکتری در همین سایت در انتخاب موسسه معتبر و کارآمد به شما کمک خواهد کرد.

محققان و پژوهشگران باتجربه

محققان و پژوهشگران باتجربه موسسه تهران آموز همواره آماده ارائه مشاوره حرفه‌ای و به‌روز برای انجام پایان-نامه پرستاری به دانشجویان این رشته و گرایش‌های متعدد آن هستند و تا حصول بهترین نتیجه آنان را همراهی می‌کنند.

سرعت عمل و دقت

داشتن دقت و همه‌جانبه‌نگری همراه با برنامه‌ریزی دقیق از ویژگی‌های مشاوران کاردان و خبره موسسه تهران آموز است و این روش در ارائه به‌موقع پایان‌نامه دانشجویان به دانشگاه تاثیر به‌سزایی دارد؛ همچنین کادر مجرب موسسه تهران آموز بر آن‌اند که با پرداختن به همه جزئیات و قواعد انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری به ارتقای سطح کیفی پایان‌نامه‌ها کمک کنند.

آینده تحصیلی و شغلی

بدیهی است کیفیت انجام ‌پایان نامه پرستاری تاثیر بسیاری در آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان می‌گذارد؛ به عبارت دیگر، پذیرش دانشجویانی که نمره پایان‌نامه‌شان بالاتر است، در همه دانشگاه‌ها راحت‌تر است. همچنین داشتن پایان‌نامه قوی امتیاز بزرگی برای احراز پست‌های برتر شغلی محسوب می‌شود؛ بنابراین خوب است دانشجویان از مشاوره تخصصی کارشناسان این حوزه علمی استفاده کنند تا شانس خود را در به دست آوردن فرصت‌های شغلی و تحصیلی افزایش دهند.

روال انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری

انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری در تمام گرایش‌هایش باید طبق روال معمول آن پیش برود تا به نتیجه مطلوب منتهی شود. به طور کلی روال این کار به صورت زیر است:

انتخاب موضوع

انتخاب موضوع برای انجام پایان‌نامه پرستاری از مراحل حساسی است که مستلزم توجه به نکات مهمی است؛ مثلا در انتخاب موضوع پیش از هر چیز باید به علایق و توانایی و مهارت دانشجو و نیز کاربردی و به‌روز بودن موضوع توجه شود. همچنین جذاب بودن موضوع بسیار اهمیت دارد و باعث جلب نظر هیات داوران می‌شود. برای انتخاب موضوع مناسب لازم است دانشجویان با صرف زمان کافی به بررسی موضوعات مختلف و مطالعه اجمالی پایان‌نامه‌های گذشته بپردازند و با شرکت در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته با زاویه دید استادان دانشگاه آشنا شوند. گفتنی است شرکت در جلسات دفاع دانشجویان دیگر، منجر به خلق ایده‌های جدید در ذهن دانشجو خواهد شد.

          توصیه می‌کنیم مطلب ده نکته ضروری برای انتخاب موضوع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را در همین سایت مطالعه کنید و در انتخاب موضوع بیشتر دقت کنید.

نوشتن پروپوزال پرستاری

در پروپوزال‌نویسی نکاتی مهم و کلیدی وجود دارد که پیش از انجام پایان‌نامه پرستاری لازم است دانشجویان با آن‌ها آشنا شوند. بهترین کار برای نوشتن پروپوزالی قوی و جذاب مشورت با استادان و مشاوران خبره است، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از راهنمایی مشاوران و استادان کاربلد موسسه تهران آموز استفاده کنید تا پروپوزالی استاندارد و جامع بنویسید و نظر هیات داوران دانشگاه‌تان را جلب کنید.

فصل‌‌بندی ‌پایان نامه

برای فصل‌بندی پایان‌نامه تقسیم‌بندی رایجی وجود دارد و معمولا محتوای پایان‌نامه را به فصول مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، نتایج، و بحث و پیشنهادها تقسیم می‌کنند. اما اغلب دانشگاه‌ها دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای فصل‌بندی پایان‌نامه‌ها دارند که دانشجویان باید آن‌ها را رعایت کنند؛ بنابراین پیش از فصل‌بندی پایان‌نامه‌تان حتما شیوه‌نامه دانشگاه محل تحصیل خود را با دقت مطالعه کنید.

بر مبنای قواعد و شیوه‌های معمول و کلی، در هر فصل پایان‌نامه باید مطالب مشخصی را شرح داد که در زیر به طور خلاصه آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

مقدمه: مقدمه جذاب نقش مهمی در کشش خواننده برای مطالعه کامل پایان‌نامه دارد؛ بنابراین تمام هنر نویسندگی‌تان را به کار ببندید تا محتوایی جذاب بنویسید. در مقدمه باید درباره کلیات طرح پژوهشی‌تان و دلایل پرداختن به موضوع آن به طور زیبا، گویا و کامل توضیح دهد.

پیشینه تحقیق: به طور حتم، مطالعه ‌پایان نامه‌‌های دانشجویان گذشته در کیفیت انجام ‌پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری بسیار موثر است. در فصل دوم این موضوع را توضیح دهید و به شرح نتایج و تاثیر پژوهش‌های پیشین در انتخاب موضوع ‌پایان نامه‌‌تان بپردازید.

روش تحقیق: روش تحقیق خود را با شرح کامل و دقیق جزئیات و نکته‌های مهم در فصل سوم پایان‌نامه‌تان بنویسید و همه داده‌های مورد استفاده در پژوهش‌تان، آمارها، آزمایش‌ها، پرسش‌نامه‌‌‌‌ها، نرم‌‌افزارهای کاربردی و… را توضیح دهید.

نتایج: در فصل چهارم ‌پایان نامه نخست به طرح مساله به صورت خلاصه بپردازید، سپس نتایج پژوهش‌تان را بیان کنید. از ارائه آمارهای دقیق در تجزیه و تحلیل دستاوردهای ‌پایان نامه‌تان و راهکارهای پیشنهادی‌‌ خود غافل نشوید.

بحث و پیشنهادها: در فصل پنجم، ‌پایان نامه را جمع‌‌بندی کنید؛ یعنی نتیجه تحقیقات خود را کاملا شرح دهید و سپس آن‌ها را با راهکارهای دیگران مقایسه کنید و با جملاتی شفاف و قابل فهم از مزیت‌های پژوهش‌تان بگویید.

جلسه دفاع از ‌پایان نامه

جلسه دفاع از پایان‌نامه یکی از پراسترس‌ترین مراحل در فرآیند انجام پایان‌نامه پرستاری است، اما اگر با آمادگی کامل در این جلسه حاضر شوید و بر مباحث پایان‌نامه و موضوعات پیرامون آن مسلط باشید، موفقیت در آن حتمی است. در واقع، شما باید به جلسه دفاع از پایان‌نامه خود به چشم فرصتی مغتنم بنگرید که می‌توانید سطح علمی و دستاوردها و یافته‌های ارزشمند پژوهش‌تان را معرفی کنید. شما باید با اعتمادبه‌نفس به پرسش‌های هیات داوران پاسخ دهید و به طور مستند و علمی استادان و حضار را قانع کنید که تحقیقات‌تان به‌روز، جامع و کاربردی است.

          برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جلسه دفاع می‌توانید مطلب بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از ‌پایان نامه را در همین سایت مطالعه کنید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا