ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۱

انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم شناسی
مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی

حقوق جزا و جرم‌شناسی یکی از گرایش‌های حقوق عمومی است که با ابعاد مختلف زندگی انسان مرتبط است و با توجه به گسترده و حساس بودن این گرایش، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی بسیار سخت، تخصصی و زمان‌بر است.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی مستلزم رعایت قواعد و اصولی است که کمک می‌کند دانشجویان مسیر درست را طی کنند و زمان، هزینه و انرژی‌شان را هدر ندهند، اما به دلیل سخت و طولانی بودن مسیر، منطقی‌تر است دانشجویان از مشاوره و راهنمایی متخصصان و استادان باتجربه استفاده کنند تا پایان‌نامه‌ای باکیفیت و قوی ارائه دهند.

چرا مشاوره پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی تهران آموز را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید، استادان دانشگاه به دلیل مشغله کاری فراوان و درگیر بودن در پروژه‌های تحقیقاتی متعدد، به طور دائم در دسترس نیستند. بنابراین استفاده از مشاوره موسسات معتبر برای سهولت انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی راهگشاست و موسسه تهران آموز یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین موسساتی است که می‌تواند همگام و همراه دانشجویان تا رسیدن به نتیجه مطلوب در انجام پایان نامه باشد.

محققان و پژوهشگران باتجربه

موسسه تهران آموز برای مشاوره انجام پایان نامه بسیاری از رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی از جمله انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی افتخار همکاری با تعداد بسیاری از مشاوران، استادان و کارشناسان باتجربه و حرفه‌ای را دارد و آماده خدمت‌رسانی و مساعدت به همه دانشجویان و پژوهشگران است و خوشبختانه طی سال‌های متمادی مشاوره، رضایت دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی را فراهم آورده است.

سرعت عمل و دقت

مزیت مهم استفاده از مشاوره تخصصی، افزایش سرعت عمل در انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی است. متخصصان زبده تهران آموز، علاوه بر توجه به سرعت انجام پروژه، به اصل مهمتری نیز پایبندند؛ آن‌ها دقت را فدای سرعت نمی‌کنند و به کمک تجربیات ارزشمندشان، با دقت به همه جزئیات، دانشجویان را ملزم به رعایت تمام نکات و قوانین می‌کنند تا کیفیت پایان‌نامه حفظ شود.

آینده تحصیلی و شغلی

ناگفته پیداست که انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی با کیفیت خوب و قوی تضمین‌کننده آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان است و فارغ‌التحصیلان این رشته توانایی اشتغال در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ و نهادهای عدالت کیفری را خواهند داشت، به همین دلیل استفاده از مشاوره کارشناسان متخصص و کاربلد بسیار مفید است.

روال انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی

برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی باید مراحلی را طی کرد که عبارت‌اند از:

انتخاب موضوع

انتخاب موضوع یکی از مهمترین مراحل انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم‌شناسی است که هر دانشجو بسته به گرایش تحصیلی و نیز علایق و توانمندی‌هایش به آن می‌پردازد. دانشجو باید موضوعات مختلف را بررسی کند که  مطالعه اجمالی پایان نامه‌های گذشته هم روش مناسبی است تا بتواند از بین موضوعات این رشته موضوعی جدید را انتخاب کند. البته شرکت در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته نیز کمک می‌کند که دانشجو با فضای این جلسات و زوایای دید دیگران آشنا شود.

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه

نکته مهمی که شاید دغدغه بسیاری از دانشجویان باشد، تکراری نبودن موضوع پایان نامه‌شان است که البته این مساله به‌سادگی قابل حل است؛ چراکه برای چک کردن آن، روشی سهل و مطمئن وجود دارد: مراجعه به وبسایت ایرانداک. دانشجویان پس از آشنایی با نحوه جستجوی پایان نامه در وبسایت ایرانداک به‌راحتی می-توانند متوجه شوند که موضوع آن‌ها تکراری است یا خیر.

نوشتن پروپوزال حقوق جزا و جرم‌شناسی

نوشتن پروپوزال مرحله حساس و مهم بعدی است؛ پروپوزال‌نویسی مستلزم دقت و همه‌جانبه‌نگری دانشجوست، او باید بر اصول نگارش پروپوزال اشراف کامل داشته باشد و پروپوزالی جذاب بنویسد تا توجه هیات داوران را جلب کنند. پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره کارشناسان باتجربه موسسه تهران آموز استفاده کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی، کیفیت کارتان ارتقا یابد. یادآوری می‌کنیم که در این سایت درباره نوشتن پروپوزال و نکات ضروری دیگر درباره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی مقالات متعددی وجود دارد که خوب است پیش از آغاز نگارش پایان‌نامه آن‌ها را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

فصل‌بندی پایان نامه

برای فصل‌بندی پایان نامه قوانین مدونی وجود دارد، اما معمولا اغلب دانشگاه‌ها قواعد خاصی نیز برای دانشجویان خود وضع می‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما دانشجویان پیش از انجام پایان نامه، آن قوانین را به دقت مطالعه کنند. به طور کلی، پایان‌نامه شامل فصل‌های مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، نتایج، و بحث و پیشنهادها می‌شود.

جلسه دفاع از پایان نامه

در نهایت آن‌چه نتیجه همه تلاش‌ها و مطالعات مفصل دانشجویان حقوق جزا و جرم‌شناسی را نشان خواهد داد، جلسه دفاع از پایان نامه است. در واقع، جلسه دفاع از پایان نامه فرصتی است برای دانشجو تا از زحمات چندین ماهه برای نگارش پژوهش خود و یافته‌های جدیدش بگوید و هیات داوران و حضار را قانع کند که تحقیقاتش علمی، جامع، سودمند و کاربردی است. او باید بتواند به سوالات داوران و سایر دانشجویان پاسخ دهد و آن‌ها را به طور کاملا علمی قانع کند.

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا