ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله


این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

Loading

سه شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۷

انجام پایان نامه الهیات
مشاوره انجام پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و دکتری الهیات

رشته الهیات یا به‌طور کامل‌تر الهیات و معارف اسلامی (مبانی فقه اسلامی) همان‌طور که از نام آن برمی‌آید بر مبنای علوم اسلامی شکل گرفته و منابع آن قرآن و احادیث است. با توجه به گستردگی مباحث دریای بی‌کران علوم اسلامی، باید گفت انجام پایان‌نامه الهیات – مبانی فقه اسلامی، از گام نخست یعنی انتخاب موضوع تا پایان راه، مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار است. داشتن مطالعات گسترده در این حوزه و استفاده از تجربیات کارشناسانی که تمام فرازونشیب‌های این مسیر را می‌شناسند تا حد زیادی می‌تواند دشواری‌ها را آسان کند و سبب افزایش کیفیت و سرعت انجام پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و دکتری الهیات شود.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان‌نامه به ما کمک می‌کند؟

حوزه تخصصی الهیات همان‌طور که اشاره شد، بسیار وسیع و عمیق است. گرایش‌های مختلف این رشته ارتباط تنگاتنگی با زبان عربی، تاریخ اسلام، فلسفه، عرفان و… دارد که نشان از بسط و گسترش آن در همه شئون زندگی‌ست. در نتیجه برای موفقیت در انجام پایان‌نامه الهیات شما می‌بایست از سطح مطالعه بسیار خوبی برخوردار باشید تا با تسلط بر مسائل این حوزه، بتوانید با توجه به زمان محدود خود با کیفیت‌ترین مطالب را در پایان‌نامه بگنجانید. با توجه به این نکات و همچنین به سبب حفظ آرامش و اطمینان‌خاطر بیشتر، مسلما منطقی‌ست که به فکر کمک‌گرفتن از یک مشاور خوب و باتجربه بیفتید. مشاوری کاربلد که در برداشتن گام‌های مسیر انجام پایان‌نامه الهیات (مبانی فقه اسلامی) با تسلط و تبحر کامل در کنار شما بوده و به شما یاری دهد تا در زمان، انرژی و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

چرا مشاوره پایان‌نامه الهیات تهران‌آموز را انتخاب کنیم؟

همان‌قدر که داشتن یک مشاور خبره در انجام پایان‌نامه می‌تواند عالی و پرفایده باشد، رفتن به سراغ یک مشاور بی‌تجربه، اثرات جبران‌ناپذیری بر کیفیت پایان‌نامه شما خواهد گذاشت. پس در ابتدا مهم‌ترین کار، انتخاب موسسه‌ای کارآمد و معتبر است. چراکه یک موسسه خوب حتما برای کسب رضایت دانشجویان و پژوهشگران، می‌کوشد تا بهترین گروه کارشناسان را جمع کند. موسسه تهران‌آموز یکی از این موسسات معتبری است که با گردهم‌آوردن تیمی از کارشناسان و مشاوران کارآزموده و زبده که البته همگی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بنام کشور هستند، همواره کوشیده‌است تا یاریگر دانشجویان و محققان باشد و با خدمات شایسته خود رضایت آنان را جلب نماید. این مشاوران به‌خوبی از تمام زیروبم مراحل انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری الهیات آگاه هستند که موجب می‌شود به‌راحتی شما را در مسیر درست و مطمئن قرار ‌دهند تا بدون ذره‌ای نگرانی، اتلاف انرژی و هزینه اضافی به مقصد برسید.

خدمات مشاوره انجام پایان نامه الهیات در موسسه تهران آموز

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری

 

اکنون به سراغ مراحل انجام پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و دکتری الهیات می‌رویم:

انتخاب موضوع

داشتن موضوع مناسب و ارزشمند ازجمله شروط اولیه و فاکتورهای اصلی ارائه یک پایان‌نامه خوب و قوی‌ست. به‌طوری‌که اگر موضوع انتخابی شما، موضوع ناب و جذابی نباشد، هر چقدر هم که تلاش کنید و همه اصول پایان‌نامه‌نویسی را هم که رعایت کنید باز به نتیجه مطلوب نخواهیدرسید. اما اگر کمی بیشتر در این مرحله تامل کنید و با دقت و وسواس بیشتری این انتخاب را صورت دهید، حتما نتیجه‌اش را در همه مراحل کار و خصوصا در انتها، پس از تکمیل پایان‌نامه خود مشاهده خواهید کرد و از این‌که به دور از شتابزدگی و با صرف زمان بیشتر به این مرحله پرداخته‌اید احساس رضایت خواهید داشت. در این امر می‌توانید از راهنمایی‌ها و  کمک‌های اساتید به‌ویژه استاد راهنما و نیز مشاوران مجرب و متخصص بهره ببرید.

 

اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان‌نامه

در گام بعد باید از تکراری‌نبودن موضوع خود مطمئن شوید، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای این امر، رجوع به وبسایت ایرانداک و جستجوی موضوع پایان‌نامه خود در آنجاست. باتوجه به سطح دانش، تجربه و تسلط اساتید و مشاوران، عموما موضوعات پیشنهادی آنها تکراری نیست اما این چک‌کردن موضوع به گونه‌ای بهانه‌ایست تا خیال خود را از این بابت در خصوص موضوع پایان‌نامه، راحت کنیم و به سراغ مراحل بعدی کار برویم.  

نوشتن پروپوزال الهیات

نوشتن پروپوزال الهیات (مبانی فقه اسلامی) نیازمند آگاهی و آشنایی شما نسبت به دستورالعمل‌های دانشگاه‌تان بوده و هنگامی مورد تایید قرار می‌گیرد  که در چارچوب تعیین‌شده، بتواند اساتید را قانع کند که موضوع مناسبی برای نگارش پایان‌نامه خود انتخاب کرده‌اید که از هر جهت ارزشمند و مناسب برای انجام پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و دکتری الهیات است. با تشریح کامل و بیان شفاف موضوع خود و دلایل‌تان از انتخاب آن، اگر به‌خوبی تمام نکات لازم را رعایت کنید می‌توانید به‌راحتی تایید اساتید و دانشگاه را بگیرد و به‌طور جدی و بدون اتلاف وقت پروژه خود را کلید بزنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پروپوزال کارشناسی ارشد بنویسیم؟

فصل‌بندی پایان‌نامه

پایان‌نامه‌های الهیات در اکثر دانشگاه‌های کشور اجزای اصلی ثابت و مشخصی دارند که در اینجا به بررسی یک‌به‌یک آنها می‌پردازیم و به‌طور موجز با چیدمان بخش‌های مختلف یک پایان‌نامه آشنا خواهیم شد:

مقدمه

در این بخش می‌بایست ابتدا به‌طور واضح ودقیق مساله تحقیق را شرح دهید. سپس به اهمیت موضوع و اینکه به چه دلایلی آن را برای پژوهش خود برگزیده‌اید بپردازید. اهداف خود از انجام این تحقیق را نیز با جملاتی ساده و بدون ابهام تشریح کنید. همچنین در خصوص ساختار و چارچوب پایان‌نامه توضیح دهید تا مخاطب با روند کلی کار آشنایی پیدا کند. حتما با کمی دقت در جمله‌بندی‌ها و بیان مطالب خواهید توانست مخاطب را کنجکاو و مشتاق به خواندن تمام پایان‌نامه خود کنید.

پیشینه تحقیق

این قسمت به مرور تحقیقات گذشته پیرامون موضوع پایان‌نامه و نتایج آنها اختصاص دارد. همچنین شما باید به جدیدترین مطالعاتی که در حیطه موضوع موردتحقیق‌تان انجام شده‌است بپردازید و با بررسی نتایج آنها و بیان کمبودها، کاستی‌ها و نواقص، ضرورت انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه را شرح دهید.

روش تحقیق

بیان دقیق و روشن روش‌های مورداستفاده و تشریح جزییات آن در مراحل مختلف تحقیق، دلایل انتخاب این روش‌ها و برتری آن نسبت به راهکارهای پیشین از جمله مواردی‌ست که باید در این بخش به تفصیل به آنها اشاره کرد. دقت توضیحات شما باید تا آنجا باشد که مخاطب ضمن درک کامل آن بتواند عینا آنها را تکرار کند و به نتایجی که شما رسیده‌اید برسد.

نتایج

در این فصل همه نتایج حاصل از پایان‌نامه را با بیانی ساده و روان شرح می‌دهیم. نمودارها، جداول، آمار و اشکال می‌توانند در درک بهتر مطالب این بخش توسط مخاطبان بسیار تاثیرگذار باشند و گاهی مطالب طولانی را در قالبی کم‌حجم و بسیار سریع‌تر به مخاطبان انتقال دهند.

بحث و پیشنهادات

اینجا همان جایی‌ست که می‌بایست به بررسی یافته‌ها و نتایج پژوهش خود بپردازیم و با مقایسه منطقی و علمی نتایج خود باسایر یافته‌های موجود، دستاوردهای مهم پایان‌نامه خود را تشریح کنیم. در نگارش این بخش دشوار اما بسیار مهم پایان‌نامه، باید در نهایت دقت نتایج را تفسیر کرده و در موردشان بحث کنیم. در انتها نیز می‌توانید ایده‌ها و پیشنهادات خود را برای ادامه این مسیر و انجام مطالعات آینده بیان کنید.

جلسه دفاع از پایان‌نامه

پس از طی همه مراحل فرآیند انجام پایان‌نامه الهیات نوبت به آخرین آنها یعنی دفاع می‌رسد. روزی که با کمی تلاش و کوشش بیشتر می‌تواند به خاطره‌ای شیرین و سرانجامی خوش برای دوران تحصیل شما تبدیل شود. جلسه دفاع از اساس برای نمایش میزان تسلط و توانایی دانشجویان بر محتوای پایان‌نامه خود و اطمینان داوران از انجام صفرتاصد پایان‌نامه توسط خود دانشجو پایه‌ریزی شده‌است. برای درک اهمیت این جلسه همین کافی‌ست که بگوییم همه زحمات و تلاش‌های شما در طول مراحل انجام پایان‌نامه الهیات وقتی به نتیجه می‌رسد که جلسه روز دفاع با موفقیت و به‌خوبی پیش برود. در این روز نیز مثل همه موقعیت‌های مهم زندگی، نداشتن استرس و حفظ آرامش کمک‌های شایان به شما خواهد کرد. برای این منظور باید از روزهای قبل خود را کاملا آماده کنید. حتما از چند روز قبل تمامی امکانات سالن دفاع را چک کنید. قوانین دانشگاه خود در خصوص برگزاری جلسه این روز را مطالعه کنید و سعی کنید به چند جلسه دفاع سر بزنید تا بیشتر با زیروبم این جلسات آشنا شوید و داوران را بهتر بشناسید. تا می‌توانید و زمان دارید تمرین کنید تا در روز دفاع با تسلط کافی بر مطالب بتوانید به خوبی زمان را نیز مدیریت کنید. فایل پاورپوینت مناسب و شکیل از مواردی‌ست که به‌خوبی در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند و در کنار سایر نقاط قوت پایان‌نامه‌تان سبب جلب نگاه مثبت داوران به کار شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

بایدها و نبایدها در جلسه دفاع از پایان نامه

چگونه یک ارائه خوب در روز دفاع از پایان نامه داشته باشیم؟

چگونه یک فایل پاورپوینت خوب از پایان نامه خود درست کنیم؟

با کمک گرفتن از اساتید، مشاوران و افراد باتجربه در انجام پایان‌نامه الهیات سرعت و توان خود را در رسیدن به نتیجه دلخواه و رضایت‌بخش به حداکثر رسانید و با موفقیت کامل این مقطع از دوران تحصیل خود را به پایان برید.




برچسب‌ها:
اسکرول به بالا